Hij wordt niet eens hoofdcoach hoor. Hij zal hooguit wat kunnen aankaarten bij de verantwoordelijken. Maar het is niet alsof ze bij Chelsea de spelers van Ajax niet kennen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En jij gelooft dat trainers geen invloed hebben op het aankoopbeleid?
Je weet het verschil tussen een veldtrainer en een hoofdcoach? Een hoofdcoach is al niet verantwoordelijk voor het aankoop beleid, laat staan een veldtrainer. Inspraak is er wel van die hoofdcoach, maar Ten Cate zal daar weinig inbreng in hebben hoor. Hij kan hoogstens wat raad geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En jij gelooft dat trainers geen invloed hebben op het aankoopbeleid?
Ik ken het verschil ja. Ik heb ook nergens verteld dat Ten Cate verantwoordelijk wordt voor het transferbeleid; ik denk alleen dat sommigen de invloed van Ten Cate onderschatten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen een veldtrainer en een hoofdcoach? Een hoofdcoach is al niet verantwoordelijk voor het aankoop beleid, laat staan een veldtrainer. Inspraak is er wel van die hoofdcoach, maar Ten Cate zal daar weinig inbreng in hebben hoor. Hij kan hoogstens wat raad geven.
En jij denkt dat je de enige Ajacied bent in Amsterdam? Volgens mij valt het wel mee allemaal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan nog, als er 20 van hun in de metro tegen je staan dan heb je wel een probleem![]()
Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Verdedigend in eigen huis spelen dus
Alsof onze verdediging onze beste linie is... Verbeek ziet het goed bij Heerenveen. 'Onze verdediging is niet ons sterkste wapen nu, dus dan maar meer goals proberen te maken'.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.
Hoe kan je nou de invloed onderschatten bij een baan die hij nog niet eens heeft? Wij hebben niet bij het gesprek gezeten tussen hen, alleen Chelsea kennende heb je als veldtrainer toch echt amper invloed op aankopen. Zelfs een hoofdcoach kan niet zomaar alles even aantrekken wat hij wil, hebben we bij Mourinho gemerkt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ken het verschil ja. Ik heb ook nergens verteld dat Ten Cate verantwoordelijk wordt voor het transferbeleid; ik denk alleen dat sommigen de invloed van Ten Cate onderschatten.
Laat Zagreb maar komen we verdedigen een 1-0.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof onze verdediging onze beste linie is... Verbeek ziet het goed bij Heerenveen. 'Onze verdediging is niet ons sterkste wapen nu, dus dan maar meer goals proberen te maken'.
Hoevaak is het wel niet fout gegaan tegen een ploeg die het spel niet echt gaat maken en waar tegen Ajax gaat verdedigen in eigen huis..
Zal me niet verbazen..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef Camplo het volgende:
Zitten er al veel BBB'ers in A'dam?
precies! en dan heb je nog Huntelaar en Suarez die een wedstrijd met een kans de wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.
Prima prestatie op UEFAcup niveau ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
'prima'? In dat geval zou ik nu nog steeds met een wortel in mn reet ergens in een kroonluchter van een Amsterdams café hangen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Prima prestatie op UEFAcup niveau ja.
Nog niet eens trouwens, want er lopen nog wel wat betere clubs rond dit seizoen in de UC.
Ajax moet met zo'n selectie op CL niveau acteren, niet in die competitie om die zilveren vaas.
Het was prima geweest als ze gisteren tegen Real Madrid hadden gewonnen.
Jullie referentiekader is in de laatste jaren zo aangetast dat een UEFAcup 2e ronde een prima prestatie schijnt te zijn dus, het zijn niet mijn woorden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
'prima'? In dat geval zou ik nu nog steeds met een wortel in mn reet ergens in een kroonluchter van een Amsterdams café hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |