abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53691685
Hij zal echt wel mensen aanraden. Nu bij Ajax was het ook van Geel die daar overging. Maar ten Cate heeft er toch een paar frotters door weten te drukken als Urzaiz en Collin
pi_53691707
El tanque
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53691726
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En jij gelooft dat trainers geen invloed hebben op het aankoopbeleid?
Hij wordt niet eens hoofdcoach hoor. Hij zal hooguit wat kunnen aankaarten bij de verantwoordelijken. Maar het is niet alsof ze bij Chelsea de spelers van Ajax niet kennen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:45:27 #104
52871 Blight
Supersized.
pi_53691757
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En jij gelooft dat trainers geen invloed hebben op het aankoopbeleid?
Je weet het verschil tussen een veldtrainer en een hoofdcoach? Een hoofdcoach is al niet verantwoordelijk voor het aankoop beleid, laat staan een veldtrainer. Inspraak is er wel van die hoofdcoach, maar Ten Cate zal daar weinig inbreng in hebben hoor. Hij kan hoogstens wat raad geven.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:46:40 #105
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53691779
Volgens dit filmpje verlengd ten Cate en zelfs Stam alsnog voor een jaar en blijft de selectie volgend jaar volledig in tact!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_53691872
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef Blight het volgende:

[..]

Je weet het verschil tussen een veldtrainer en een hoofdcoach? Een hoofdcoach is al niet verantwoordelijk voor het aankoop beleid, laat staan een veldtrainer. Inspraak is er wel van die hoofdcoach, maar Ten Cate zal daar weinig inbreng in hebben hoor. Hij kan hoogstens wat raad geven.
Ik ken het verschil ja. Ik heb ook nergens verteld dat Ten Cate verantwoordelijk wordt voor het transferbeleid; ik denk alleen dat sommigen de invloed van Ten Cate onderschatten.
pi_53691891
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dan nog, als er 20 van hun in de metro tegen je staan dan heb je wel een probleem
En jij denkt dat je de enige Ajacied bent in Amsterdam? Volgens mij valt het wel mee allemaal.
Ik kan er pas tegen 18.00 uur naar toe, dus maar meteen naar het stadion.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:55:01 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53691933
Ajax shirt is echt geen probleem hoor, zal ff lekker worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53692219
Verdedigend in eigen huis spelen dus
AFC AJAX
pi_53692238
Zitten er al veel BBB'ers in A'dam?
JOHNNY HEITINGA
pi_53692242
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Verdedigend in eigen huis spelen dus
Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.
pi_53692286
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Liever dat dan als blinden in het mes lopen. Deze ploeg uitschakelen is een prima prestatie; hoe dat gebeurt zal me roesten eerlijk gezegd.
Alsof onze verdediging onze beste linie is... Verbeek ziet het goed bij Heerenveen. 'Onze verdediging is niet ons sterkste wapen nu, dus dan maar meer goals proberen te maken'.

Hoevaak is het wel niet fout gegaan tegen een ploeg die het spel niet echt gaat maken en waar tegen Ajax gaat verdedigen in eigen huis..
pi_53692312
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik ken het verschil ja. Ik heb ook nergens verteld dat Ten Cate verantwoordelijk wordt voor het transferbeleid; ik denk alleen dat sommigen de invloed van Ten Cate onderschatten.
Hoe kan je nou de invloed onderschatten bij een baan die hij nog niet eens heeft? Wij hebben niet bij het gesprek gezeten tussen hen, alleen Chelsea kennende heb je als veldtrainer toch echt amper invloed op aankopen. Zelfs een hoofdcoach kan niet zomaar alles even aantrekken wat hij wil, hebben we bij Mourinho gemerkt.

Ze zullen de know-how van Ten Cate echt wel respecteren, maar het is niet zo dat Ten Cate naar Abramovich stapt en zegt: 'koop even Huntelaar en Suarez'. Zo werkt het niet.

Dat zijn bovendien ook de enige twee spelers van Ajax die ik uberhaupt kans van slagen geef bij Chelsea.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53692324
Onze verdediging is inderdaad niet onze beste linie, maar je kunt niet ontkennen dat we het in Zagreb prima voor elkaar hadden. Ik neem aan dat Ajax gedoseerd zal aanvallen en niet zoals in Zagreb massaal op eigen helft zal blijven hangen.
pi_53692352
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alsof onze verdediging onze beste linie is... Verbeek ziet het goed bij Heerenveen. 'Onze verdediging is niet ons sterkste wapen nu, dus dan maar meer goals proberen te maken'.

Hoevaak is het wel niet fout gegaan tegen een ploeg die het spel niet echt gaat maken en waar tegen Ajax gaat verdedigen in eigen huis..
Laat Zagreb maar komen we verdedigen een 1-0.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53692466
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef Camplo het volgende:
Zitten er al veel BBB'ers in A'dam?
Zal me niet verbazen..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:20:01 #117
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_53692485
Zo vaak zeg ik het niet maar hup Ajax!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_53692549
quote:

[..]

precies! en dan heb je nog Huntelaar en Suarez die een wedstrijd met een kans de wedstrijd kunnen beslissen.
AFC AJAX
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:28:32 #119
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53692681
Vandaar dat Colin in de basis staat. Henk heeft allang getekend bij Chelski
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53692691
Aanvallend spelen en wederom de boot in gaan tegen een couterende ploeg..

Of behoudend.. tactisch slim.. minder aantrekkelijk.. maar wel door naar de groepsfase..

Keuze is voor mij erg makkelijk gemaakt We moeten niet zo zeiken als publiek zijnde, maar het af en toe ook gewoon relatieveren.
pi_53692720
Maar is naar het Leidse toe.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:30:32 #122
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53692738
quote:

[..]

Prima prestatie op UEFAcup niveau ja.
Nog niet eens trouwens, want er lopen nog wel wat betere clubs rond dit seizoen in de UC.
Ajax moet met zo'n selectie op CL niveau acteren, niet in die competitie om die zilveren vaas.
Het was prima geweest als ze gisteren tegen Real Madrid hadden gewonnen.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:34:26 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53692857
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Prima prestatie op UEFAcup niveau ja.
Nog niet eens trouwens, want er lopen nog wel wat betere clubs rond dit seizoen in de UC.
Ajax moet met zo'n selectie op CL niveau acteren, niet in die competitie om die zilveren vaas.
Het was prima geweest als ze gisteren tegen Real Madrid hadden gewonnen.
'prima'? In dat geval zou ik nu nog steeds met een wortel in mn reet ergens in een kroonluchter van een Amsterdams café hangen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53692881
Over 5 uur de UEFA Cup!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:36:28 #125
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53692919
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

'prima'? In dat geval zou ik nu nog steeds met een wortel in mn reet ergens in een kroonluchter van een Amsterdams café hangen.
Jullie referentiekader is in de laatste jaren zo aangetast dat een UEFAcup 2e ronde een prima prestatie schijnt te zijn dus, het zijn niet mijn woorden.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')