quote:Ajax zal Dinamo vermoedelijk op vrijwel dezelfde wijze tegemoet treden: met twee aanvallers en een sterk blok op het middenveld. „We hebben nog eens wat wedstrijden van Dinamo bekeken, met name de uitwedstrijd in Bremen. Daar heeft Werder, toch geen lullige ploeg, echt geluk gehad. Dinamo kan veel beter voetballen dan we twee weken geleden hebben gezien. Ze zullen niet gaan aanvallen, maar zijn dodelijk op de counter. De spelers zijn getruct, in alle opzichten. We moeten dus ver van ons doel verdedigen en het balverlies beperken. Wanneer we als een blinde gaan aanvallen, worden we geslacht.”
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Heitinga, Van der Wiel, Stam, Colin; Delorge, Gabri, Maduro, Emanuelson; Suárez, Huntelaar.
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond UEFA Cup!
quote:Ajax zal Dinamo vermoedelijk op vrijwel dezelfde wijze tegemoet treden: met twee aanvallers en een sterk blok op het middenveld. „We hebben nog eens wat wedstrijden van Dinamo bekeken, met name de uitwedstrijd in Bremen. Daar heeft Werder, toch geen lullige ploeg, echt geluk gehad. Dinamo kan veel beter voetballen dan we twee weken geleden hebben gezien. Ze zullen niet gaan aanvallen, maar zijn dodelijk op de counter. De spelers zijn getruct, in alle opzichten. We moeten dus ver van ons doel verdedigen en het balverlies beperken. Wanneer we als een blinde gaan aanvallen, worden we geslacht.”
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg; Heitinga, Van der Wiel, Stam, Colin; Delorge, Gabri, Maduro, Emanuelson; Suárez, Huntelaar.
Met kroaten die het veld op willen rennen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond UEFA Cup!
Dit wordt de avond van Laurent Delorge, in positieve zin hoop ik!quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:40 schreef Blight het volgende:
Niets te zien in het schoen topic. Houden zo.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit wordt de avond van Laurent Delorge Jurgen Colin , in positieve zin hoop ik!
Waardeloos inderdaad. Ik heb wel een goed gevoel over de wedstrijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:49 schreef RayMania het volgende:
Half acht, wat een #Q$#-tijd.
Het is gewoon weer ongelooflijk. Colin is kut en wordt door de eigen supporters uitgefloten, je hebt talenten die nu al beter zijn met Vertonghen en Schilder, en TOCH blijf je hem opstellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou mijn hart vast op deze manier vanavond. Als Ajax het niet haalt kan je het HtC echt aanrekenen hoor.
Colin verkloot het 2 keer tegen Slavia en de eerst volgende cruciale europese wedstrijd zet je hem weer in de basis.
Chelsea, kom hem halen nu!
En dan ook hem het 2 keer laten verkloten, dan uit de basis halen en zodra hij geen wedstrijdritme meer heeft in de basis zetten in Europees verband. Soms heb ik echt het idee dat Ten Cate niet WIL winnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou mijn hart vast op deze manier vanavond. Als Ajax het niet haalt kan je het HtC echt aanrekenen hoor.
Colin verkloot het 2 keer tegen Slavia en de eerst volgende cruciale europese wedstrijd zet je hem weer in de basis.
Hij was vroeger ook Ajacied, net als jij.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Een heraclied die een neuzentopic opent
Wat moet CFC nou weer meer Jurgen Colin?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Die zag ik 3 straten verder al aankomenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij was vroeger ook Ajacied, net als jij.
Toptijdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:49 schreef RayMania het volgende:
Half acht, wat een #Q$#-tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |