Ja, ik wist dat als ik die typo erin liet staan ik eerst 10 reacties op dat woord zou gaan krijgenquote:
Omdat je homo bent en op Patrick bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:21 schreef GGMM het volgende:
De nieuwste show is de domste ongrappigste show die ik ooit gezien heb, geen enkele grap is grappig, waarom kijk ik hier eigenlijk naar?![]()
Gelukkig kwam ik er meteen meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat als ik die typo erin liet staan ik eerst 10 reacties op dat woord zou gaan krijgen![]()
Misschien is dat ook de reden waarom ik RTL Boulevard blijf kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat je onbewust geilt op het borsthaar van Patriek![]()
Het werd ook zomaar afgekapt volgens mijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:31 schreef PrintScreen het volgende:
Ik geef het toe... het programma is nu iig niet leuk.
Op Patrick bent? Hoe oud ben je, 12? Zit je nu nog steeds te grinniken achter je computer om je eigen reply?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat je homo bent en op Patrick bent
[afbeelding]
quote:
Geen idee... tv uitgezet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het werd ook zomaar afgekapt volgens mij![]()
hiihihihihquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het werd ook zomaar afgekapt volgens mij![]()
[..]
Op Patrick bent? Hoe oud ben je, 12? Zit je nu nog steeds te grinniken achter je computer om je eigen reply?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |