Aan de eigenlijke wordt nog gewerktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:11 schreef Tangarine het volgende:
Like, omg, ik zie PSM met een avatar!
Gefeliciteerdquote:Ben net thuis van audities! Ik heb een rol in het toneelstuk! Het is een vrij kleine rol, maar wel grappig iig, en daarnaast hoor ik bij de extra's, wat inhoud dat ik ook nog kleinere rollen mag vervullenBest leuk, omdat ik acteren helemaal niet zag zitten, en nu toch iets mag doen! En daarnaast nog het bestuur in ofzo ^^
yay
thank youquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan de eigenlijke wordt nog gewerkt![]()
[..]
Gefeliciteerd
Waar zit je nu bij dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:11 schreef Tangarine het volgende:
Ben net thuis van audities! Ik heb een rol in het toneelstuk! Het is een vrij kleine rol, maar wel grappig iig, en daarnaast hoor ik bij de extra's, wat inhoud dat ik ook nog kleinere rollen mag vervullenBest leuk, omdat ik acteren helemaal niet zag zitten, en nu toch iets mag doen! En daarnaast nog het bestuur in ofzo ^^
yay
Waarom ben ik verplaatst?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, OP aangepast met al die nieuwe icoontjes.
Jumpen is Gay eruit gehaald, daar PSM neergezet en Dangel maar tijdelijk op dat laatste lege plekje neergezet
Ik dacht dat jij er uit was gehaald na protesten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom ben ik verplaatst?Ik stond er tohc al in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |