Omdat het dit jaar tijd is voor studerenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is donderdag en jullie zijn studenten, waarom zijn jullie niet in een
kroeg?
FC Grunn op tv hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
kroeg?
Wie heeft er bij jullie een relatie verbroken dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ik heb weer bijgelezen.
Ik zie her en der liefde bloeien
Aan de ene kant worden relaties verbroken (gisteren nog live vanuit dit huis), en hier ontstaat weer prille liefde. En het is niet eens lente
Anyway, ik ga naar Londen
Ja, dibs, overigens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aan de ene kant worden relaties verbroken (gisteren nog live vanuit dit huis), P
6 uur/ Half 7 bed uit enzoootquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
kroeg?
Geen Groninger én geen student.quote:
Idem hier....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik wel een vermoeden heb.
wat die kwallebal zegtquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geen Groninger én geen student.
maar leuk dat je mee doet
Helaas heeft het niet geholpen, want na pingels liggen ze er alsnog uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:32 schreef Grulez het volgende:
Come on FC!!
Ben jij familie van Evert ten Napel ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwarte dag voor het Nederlandse voetbal
Gelukkig niet zeg, maar 1 van de 5 ploegen door is wel wat magertjesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben jij familie van Evert ten Napel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |