Samen met TARA, freecell en nog een vriendin 3 daagjes de toerist uithangen. We hebben in mei ofzo met een actie van ryanair hele goedkope vliegtickets gekocht. Ik was op een keer toen ik 11 was nog nooit in Londen geweest dus leek me wel tof.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je in Londen doen? Iets spannender dan even naar de ub van Leiden, that's for sure.
Wie woont er dan in de Akkerstraat?
Op de vliegtickets hebben wij in iedergeval al bespaard. Kost ons ¤12,08 met z'n 4en. Had zelfs al voor 8ct gekunt maar dan mochten we alleen handbagage mee, nu mag er ook nog een koffer mee. Maar Londen verder is wel redelijk prijzig, gelukkig zijn de meeste musea gratis en zitten we redelijk goedkoop in een youth hostel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:06 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook best een beetje jaloers maok, ik wil ook nog een keer naar Londen, maar hik zo tegen de kosten aan..
Goed zoeken..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef nietzman het volgende:
Ik ben m'n keuken kwijt, heb geen gas en warm water meer en ben een grote puinzooi rijker.
Aw.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef nietzman het volgende:
Ik ben m'n keuken kwijt, heb geen gas en warm water meer en ben een grote puinzooi rijker.
Jeps. en centrale afzuiging en nieuwe radiatoren in elke kamer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:24 schreef maok het volgende:
Goed zoeken..
Krijg je een nieuwe keuken?
Tot maandag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:25 schreef Bob. het volgende:
Aw.Hoe lang gaan ze je lastig vallen met al die rommel?
Ik jou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Lalala. Ik vind iemand leuk lalal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |