Ik geloof dat er wat protesten waren en je er zelf ook wel uit wildequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom ben ik verplaatst?Ik stond er tohc al in?
Suc6 Teiganquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
Lekker is dat Lyssa, geniet ervan..
Ik moet nu echt aan het werk van mezelf...
Heerlijk hoe druk mensen zich kunnen maken om een OP, niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er uit was gehaald na protesten..
Ik weet 't allemaal niet precies hoor, 't is een beetje bij me langs gegaan geloof ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heerlijk hoe druk mensen zich kunnen maken om een OP, niet?
Waar ontbreekt het aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil echt zoooo graag de ramen lappen maar ik weet niet hoe (boevenhuis)..
Of een ladder, maar daar durf ik toch niet op (hoogtevrees) of een lange stok.quote:
Wacht wacht, is er iets op het spoor?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Onderweg naar Leeuwarden via Zwolle dit maal![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:40 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb lekker uitgeslape vandaag en ga lekker de hele dag niks doen!! Zodirect ff de nieuwe CSI kijken en dan lekker lezen ofzoMisschien ff de stad in. Eindelijk een dagje geen stress
t is een treintjesfapper he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wacht wacht, is er iets op het spoor?
Vriendin in Breda, dan is ie daar binnen een paar maanden van genezen.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vriendin in Breda, dan is ie daar binnen een paar maanden van genezen.
Ik heb wel allang genoeg van met de trein reizen. Of naja, dat is nog niet zo erg, maar de vertragingen, werkzaamheden... Ben ook altijd blij als het Do2 z'n beurt is om naar Groningen te komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ervaringsexpert(nou ja ik moets even lang reizen iig)
ik heb er ook wel genoeg van inmiddels.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel allang genoeg van met de trein reizen. Of naja, dat is nog niet zo erg, maar de vertragingen, werkzaamheden...
inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
4 uur?. Damn, dan had je bijna beter kunnen gaan lopen.
.
Ik probeer al een week lang mn studieprogramma ter goedkeuring in te leveren. Openingstijden zijn nogal crap (9:00 tot 12:30), en dan gaan ze ook precies tijdens die tijden andere dingen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
Net mn bachelor maar ff opgehaald. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |