Je vergeet de maandelijkse feestdag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:02 schreef RickoKun het volgende:
En dan voel ik dus die leuter van mij ertegenaan liggen, nakend.
Het oog(eikel) zelfe dus. Dat is geen fijn vooruitzicht, want het hele gezin zit erin te schijten/masturberen/pissen. Erbij komend zijn menig vriend en vriendin en/of kennissen!
Ja lekker, wordt de plee superranzig van en ik hoef m'n schijt echt niet te zien hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:40 schreef Kreupelhout het volgende:
Met zo'n plee heb ik opzich niet zoveel last... Waar ik me meer aan erger zijn die plonsplees (zonder plateau) die dus van voor schuin aflopen... Altijd raak![]()
Moet je minder hard schijten. En wees eens eerlijk, wat is er heerlijker dan beloond worden met een plons als je een enorm drol hebt gedraaid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef reetveter het volgende:
Nou, het is veel irritanter bij die WC's die geen bodempje hebben maar waar je drol gelijk in het water plonst, met een natte bips als gevolg![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:40 schreef RickoKun het volgende:
Bij mijn broer is het trouwens andersom, als hij schijt dan komen de poepranden nét onder de bril die je omhoog en naar beneden kan doen!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef reetveter het volgende:
Nou, het is veel irritanter bij die WC's die geen bodempje hebben maar waar je drol gelijk in het water plonst, met een natte bips als gevolg![]()
Geil manquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:25 schreef RickoKun het volgende:
EEN KLEINE UPDATE!!!
Toen ik vanmiddag aan het schijten was, toen was ik dus zo klaar, ging ik weer op staan om mijn penis af te vegen, maar wat zag ik tot mijn grote horror?
Ik zag een blonde schaamhaar tegen mijn penis aan!
Er is maar 1 blonde, en dat is mijn broer zijn vriendin! Nou mag ze wel dikke tetten hebben maar ik heb geen belang bij om haar natte dotje indirect te hebben betast!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:25 schreef RickoKun het volgende:
EEN KLEINE UPDATE!!!
Toen ik vanmiddag aan het schijten was, toen was ik dus zo klaar, ging ik weer op staan om mijn penis af te vegen, maar wat zag ik tot mijn grote horror?
Ik zag een blonde schaamhaar tegen mijn penis aan!
Er is maar 1 blonde, en dat is mijn broer zijn vriendin! Nou mag ze wel dikke tetten hebben maar ik heb geen belang bij om haar natte dotje indirect te hebben betast!
Ach jong kutvent ik kom je opzoeken daar in Urk hoor!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Hoop dat je pikkanker krijgt, met je kut topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |