kep dr niet eens op msn hoe vind je die!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:09 schreef De_Brandweer het volgende:
oew dat klinkt goed zeg. maar fotos? dikke tetten?
Als Sjaan uit Bolnes eens besluit om op de drukste dag van de week langs te wippen, terwijl ze de rest van de week eigenlijk geen reet te doen heeft omdat ze met de VUT is.quote:
MOET JE KIJKEN, die meisjes achter de kassa doen gewoon op hun gemak! Dat is toch niet normaal, moet je kijken hoe DRUK het is??!?!!?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:17 schreef parselmouth het volgende:
[..]
MOET JE KIJKEN, die meisjes achter de kassa doen gewoon op hun gemak! Dat is toch niet normaal, moet je kijken hoe DRUK het is??!?!!?![]()
![]()
![]()
hap hap hap, begerig sletje dat je bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef parselmouth het volgende:
WTF jongens? Het meisje met de prei, Mona Lisa?
ja! waar denk je dat ik anders die dope outfits vandaan heb!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Okay, bij de Coolcat toch?
sarcasme begrijpen is niet je beste kant ofwel henkie.quote:
je mag best een foto posten hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:27 schreef jovink het volgende:
[..]
sarcasme begrijpen is niet je beste kant ofwel henkie.
ik heb me toch een vet adidas vest binnengekregen gekkewerk
sarcasme en internet werken nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:27 schreef jovink het volgende:
[..]
sarcasme begrijpen is niet je beste kant ofwel henkie.
ik heb me toch een vet adidas vest binnengekregen gekkewerk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:14 schreef grasmat het volgende:
kut heb een date vanavond.. een zwart t-shirt, of een blauwe trui?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:15 schreef jovink het volgende:
god moet je dat nou hier vragen
ik ga naar school gekkewerk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:Rutgerr
Lukt het niet via de 'reguliere' weg?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
shirt, trui kan weleens te warm worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |