HE BAHquote:
idd beetje vernieuwing is niet verkeerd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:27 schreef parselmouth het volgende:
Beter verspillen we dit topic niet aan gothics en emo's jongens
Spreek me niet tegen, je weet dat ik daar niet van hou.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja dat heb je helemaal goed gezien jovink
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:11 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen, je weet dat ik daar niet van hou.
Gast, er zitten echt wel geile tussen hoor. Je moet er gewoon ff doorheen kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:15 schreef ZigoSOS het volgende:
Maarre,
ALLE, maar dan ook [afbeelding]ALLE[afbeelding] Gothics en Emo's:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie keer raaien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zeg parsel waarvan is jouw sig?
Met een zak over d'r kop en zonder piercings...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast, er zitten echt wel geile tussen hoor. Je moet er gewoon ff doorheen kijken.
[afbeelding]
ik vind een tepelpiercing wel tof!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Met een zak over d'r kop en zonder piercings...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Met een zak over d'r kop en zonder piercings...
Ja, en d'r zit overal bulten en uitstekende botten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]Dat dacht ik ook. En ze heeft Cocu-tieten.
Maar ik hit sowieso geen wijven natuurlijk, dus dit is pure afgunst en jaloezie.
zo zo, jij bent een mooi meisjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]Dat dacht ik ook. En ze heeft Cocu-tieten.
Maar ik hit sowieso geen wijven natuurlijk, dus dit is pure afgunst en jaloezie.
dus je smijt je bagger zo maar in het eerste beste topicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe net bij die film op rtl5 stond zon gast te douchen. MET ZN BRIL OP![]()
![]()
whehehehe deze zomer was er iemand aan het zwemmen, MET EEN HORLOGE OMquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe net bij die film op rtl5 stond zon gast te douchen. MET ZN BRIL OP![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:23 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja, en d'r zit overal bulten en uitstekende botten.
http://youtube.com/watch?v=15s3ISO6yJcquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
should've known it
Dat wijf kijkt als een realdoll
OEW! is ze lekker? picsss! en wat ga je doen op je date?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:32 schreef jovink het volgende:
your mind is twisted how can i resist it
jovink heeft n dat ej ovink heeft n date gekkewerk
whehe je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ben je ook een chick? Mannen zijn NOOIT zo kieskeurig!
Hoiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:35 schreef jovink het volgende:
jazigo sos stel je is even fatsoenlijk voor./
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |