Ik zou voorstellen om hier mee te wachten tot het einde van deze ronde. hij was nu twee keer kort na elkaar aan de beurt. Maar als we sowieso nog ergens een dag moeten wachten, dan is het zeker einde verhaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef The_Verve het volgende:
Einde verhaal dan voor Jeroen_M, lijkt me? We hebben toch een lijstje met reserves?
Ik stel voor om voortaan niet meer te wachten om Jeroen_M als hij aan de beurt is en gewoon verder te gaan met de volgende.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen om hier mee te wachten tot het einde van deze ronde. hij was nu twee keer kort na elkaar aan de beurt. Maar als we sowieso nog ergens een dag moeten wachten, dan is het zeker einde verhaal.
Kan ook, is inderdaad wel een goede oplossing. Maar ik zou wel wachten tot het eind van deze ronde. Jeroen M was kort achter elkaar aan de beurt en dan heeft hioj nog tot het einde van deze ronde om te reageren. Tussen de twee rondes in mag Bliksemschigt dan zijn 3 keuzes bekend maken. Dat is het meest eerlijk denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef Colplay het volgende:
BliksemSchigt in de plaats van Jeroen_M vind ik ook een goede oplossing. Of zijn er nog mensen die op Jeroen willen wachten?
Dit was ook een beetje mijn eerste idee. Laten we anders tot zondagavond wachten op Jeroen_M. Heeft hij dan niet gereageerd, dan mag BliksemSchigt maandagochtend. Hoeft hij voor zijn twee keuzes die hij in wil halen ook niet al te lang te wachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan ook, is inderdaad wel een goede oplossing. Maar ik zou wel wachten tot het eind van deze ronde. Jeroen M was kort achter elkaar aan de beurt en dan heeft hioj nog tot het einde van deze ronde om te reageren. Tussen de twee rondes in mag Bliksemschigt dan zijn 3 keuzes bekend maken. Dat is het meest eerlijk denk ik.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil Maradona wel hebben van Jeroen_M
ik wil hem ook welquote:
Ik neem aan dat Bliksemschigt gewoon 3 spelers mag kiezen dalijk. Wanneer hij Maradona niet kiest dan valt Maradona vrij en kan iedereen hem weer kiezen. Gewoon in de volgorde die geloot is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, wat doen we dat met de spelers van Jeroen_M? Vervallen die, zodat diegene die aan de beurt is nadat Jeroen_M eruit is gekict, Maradona bijvoorbeeld kan kiezen? Gaan ze automatisch naar Bliksemschigt?
Dan pak jjij mijn plek maarquote:
ik ben er vanavond niet, dus doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:31 schreef sjimz het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Sjakie Swart [Fides]
3e ronde, 2e keuze, 64e totaal: Pablo Aimar [stefmans]
3e ronde, 3e keuze, 65e totaal: Ruud Gullit [The_Verve]
3e ronde, 4e keuze, 66e totaal: Phillip Cocu[Borisz]
3e ronde, 4e keuze, 67e totaal: Mario Kempes [sjimz]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |