Ik ook. Daarom ben ik blij dat er bij het theater nog een aflevering bijgekomen isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:11 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de workshops altijd het minst leuk.
Nou inderdaad, na die trend van de uitslag op zondag was ik even bang dat dat ook bij Idols zou gebeuren. Gelukkig maar dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:04 schreef Together het volgende:
Wel positief dat de oude vertrouwde uitzendtijden worden behouden, met de uitslag op dezelfde avond en tussendoor de backstage.![]()
Helemaal mee eens. Ik ga die workshops ook missen, soms word je daar echt overrompeld en dat is leuk omdat je de kandidaten nog niet echt goed kent.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer van de workshops, die vond ik altijd superleuk. Dan ken je iig iedereen een beetje en zie je wie er écht talent hebben. Vijf auditierondes vind ik echt teveel, drie is wel genoeg lijkt me. Maar die zijn waarschijnlijk het populairst dus die moeten ze weer lekker uitmelken
.
Het gaat niet om de vraag of het leuk of niet leuk is. De workshops (of semis zoals ze in de VS heten) zijn een onmisbaar onderdeel van het hele Idols concept. In de workshops konden de kandidaten die het theater hadden overleefd hun visitekaartje afgeven, en in de workshops werd ook beslist wie er door mochten naar de liveshows. In Idols I werd dat bijna geheel beslist door de kijker, de jury mocht alleen nog een 10de en tevens laatste finalist toevoegen als wildcard. In Idols II en III mocht de jury al een aantal finalisten aanwijzen, en de kijkers de overige finalisten en de wildcard. Het zou best eens zo kunnen zijn dat de jury nu gewoon helemaal gaat uitmaken wie er vanuit het theater doormogen naar de liveshows en dat de kijker daar geen moer meer over heeft te vertellen. Mogelijk is dat ook de functie van die zogenaamde pre-liveshow. Het is maar de vraag of je hier blij mee moet zijn. Aan de ene kant is het positief dat evident talentloze sukkels en popi figuren zo veel minder kans hebben om tot in de finale door te dringen en dat echt getalenteerde mensen die in het theater zijn opgevallen zo een betere kans hebben om ook in de liveshows te komen. Aan de andere kant wordt alles hierdoor weer een stuk voorspelbaarder en voorgekookter.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef PeRi het volgende:
Workshops zijn het minst leuk, zal ik niet missen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |