abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53670291
Hoi,

Ik kwam per ongeluk op een site van Otto terecht waar ze mooie kleding hebben. Ik vroeg me af of OTTO ook winkels heeft, ik wil graag iets bestellen maar ik weet niet precies welke maat ik heb. Ik zou graag meerdere maten willen passen en niet iets meteen kopen dat ik nog niet in het echt heb gezien. snappen jullie? Heeft Otto winkels waar je kan gaan shoppen.. Misschien hebben jullie ervaring
pi_53670328
volgens mij niet.
maar je kunt producten altijd terugsturen als ze niet bevallen, dat is een beetje het principe van al die postorder brdrijven.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_53670399
Inderdaad ja, al kunnen ze moeilijk doen met ondergoed enzo. Maar in principe heb je het recht dat je alles binnen 7 dagen weer terug kan sturen zonder dat ze er moeilijk over mogen doen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_53670945
je kunt gewoon verschillende maten van het zelfde bestellen en wat niet past stuur je terug, je krijgt een acceptgiro over het geheel, maar wat je terug stuurt moet je gewoon verrekenen met het bedrag wat op de acceptgiro staat
pi_53671192
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:44 schreef hilliebillie het volgende:
je kunt gewoon verschillende maten van het zelfde bestellen en wat niet past stuur je terug, je krijgt een acceptgiro over het geheel, maar wat je terug stuurt moet je gewoon verrekenen met het bedrag wat op de acceptgiro staat
Dat zou je wel via internet moeten bestellen dan, niet over de telefoon want die order geven ze niet in.
Als je één ding bestelt kun je ook gratis terug sturen, en dan sturen ze een andere maat van hetzelfde artikel op en dan hoef je ook geen verzendkosten te betalen...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_53688288
ja maar ik heb geen zin om misschien wel 4 keer heen en weer een kledingstuk te sturen..
pi_53690715
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:11 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Hoi,

Ik kwam per ongeluk op een site van Otto terecht waar ze mooie kleding hebben. Ik vroeg me af of OTTO ook winkels heeft, ik wil graag iets bestellen maar ik weet niet precies welke maat ik heb. Ik zou graag meerdere maten willen passen en niet iets meteen kopen dat ik nog niet in het echt heb gezien. snappen jullie? Heeft Otto winkels waar je kan gaan shoppen.. Misschien hebben jullie ervaring
weleens van google gehoord
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53690837
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:16 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ja maar ik heb geen zin om misschien wel 4 keer heen en weer een kledingstuk te sturen..
Dat is inderdaad wel lastig, ik bestel niet bij de Otto, soms bij de Esprit maar dat gaat ook zo. Als het niet past stuur je het terug en het bedrag hoef je niet te betalen Erg handig maar van de Esprit weet ik dan ook al mijn maten .

Is het kledingstuk van een merk? Dan kan je misschien een winkel zoeken die dat merk ook verkoopt, passen en dan bestellen.
pi_53692277
-edit: niet nodig

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 04-10-2007 14:39:43 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53697090
Slechte service hebben ze bij otto vind ik.. Ook wat ik van anderen hoor; het gebeurd te vaak dat ze iets pas na 3 maanden leveren, en dan nog in de verkeerde kleur ook soms.
Ik had zelf eens voor best een aardig bedrag kleding besteld, toen hoorde ik steeds maar niks, totdat er NA 4 WEKEN(!!) een briefje in de bus viel met de mededeling dat er al iemand anders op ons adres lid was.. Ik moest maar via hun (mijn ouders) bestellen, omdat dat goedkoper was met administratie en weet ik wat. Maarja, me ouders hadden al een paar jaar niks meer besteld en wisten hun inlog-gegevens enzo niet meer.
Ik was er helemaal klaar mee toen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 01:51:39 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53711249
Hilarisch dit.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')