Dat zou je wel via internet moeten bestellen dan, niet over de telefoon want die order geven ze niet in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:44 schreef hilliebillie het volgende:
je kunt gewoon verschillende maten van het zelfde bestellen en wat niet past stuur je terug, je krijgt een acceptgiro over het geheel, maar wat je terug stuurt moet je gewoon verrekenen met het bedrag wat op de acceptgiro staat
weleens van google gehoordquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:11 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Hoi,
Ik kwam per ongeluk op een site van Otto terecht waar ze mooie kleding hebben. Ik vroeg me af of OTTO ook winkels heeft, ik wil graag iets bestellen maar ik weet niet precies welke maat ik heb. Ik zou graag meerdere maten willen passen en niet iets meteen kopen dat ik nog niet in het echt heb gezien. snappen jullie? Heeft Otto winkels waar je kan gaan shoppen.. Misschien hebben jullie ervaring
Dat is inderdaad wel lastig, ik bestel niet bij de Otto, soms bij de Esprit maar dat gaat ook zo. Als het niet past stuur je het terug en het bedrag hoef je niet te betalenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:16 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ja maar ik heb geen zin om misschien wel 4 keer heen en weer een kledingstuk te sturen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |