Niks nieuws voor de kijker, maar wel lekker dat het wordt opgesomd jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:24 schreef Vlindur het volgende:
Op Wiki staat de hele house beschreven, hoe die aan het ongeluk komt en alles. Best wel interessant!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:22 schreef E.T. het volgende:
Als Dr. House is ie anders verdomde sexy![]()
Ik zag vandaag bij de boekhandel een boek n.a.v de serie; 'de medische wetenschap van House"
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik vond het zo mooi om te zien hoe House op dat handje reageerde![]()
Toen kwam het besef dat het een baby was en geen gezwel/moordenaar/foetus...prachtig!
20:30quote:Stacy's man Mark heeft last van zijn buik en Stacy vraagt House hem te behandelen. Mark zegt dat hij alleen een beetje last heeft van stress en verder geen hulp nodig heeft. House is zelf ook niet al te enthousiast om hem te onderzoeken en laat het voor wat het is. Maar tijdens een toast stort Mark in en belandt hij toch op de operatietafel van House.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 11 oktober, 20.30 uur
Airborne
Een passagier wordt tijdens House’s en Cuddy’s vlucht naar Singapore onwel. Cuddy vermoed dat de oorzaak hiervan een epidemie is. In het ziekenhuis moet Wilson een vrouw van middelbare leeftijd behandelen, die een beroerte heeft gehad.
mja er missen alleen foto's van zowel Wilson als Chase... en dat stukje op tv is niet helemaal meer up-to-datequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb wel weer zin in een lekkere portie House vanavond.
Ik heb trouwens volgens mij nog nooit gezegd hoe geniaal ik de OP vind - en dan met name de tekstbeschrijvingen van de karakters.
Mja ik vind die foto's met groenige achtergrond veel leuker, die headshots. Die andere foto's vind ik een beetje overbodig, maargoedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja er missen alleen foto's van zowel Wilson als Chase... en dat stukje op tv is niet helemaal meer up-to-date![]()
eenschquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja ik vind die foto's met groenige achtergrond veel leuker, die headshots. Die andere foto's vind ik een beetje overbodig, maargoed.
hij was inderdaad erg gaaf...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef Janetje het volgende:
De aflevering van vanavond is gaaf.
Yup, sterk he!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vlekken kwamen doordat Cuddy zichzelf inbeeldde dat ze die besmettelijke ziekte had?
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef Sammetje het volgende:
Yup, sterk he!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |