Maar wat is ditquote:Een jonge lerares wordt onwel tijdens een les in de kleuterklas. Het team van House deelt haar mee dat ze een tumor heeft in haar mond en dat ze mogelijk nog maar een week te leven heeft.
Wat je zegt klopt niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:10 schreef Vlindur het volgende:
Dus dan begint dan seizoen 4.
(Ik heb ook de veronica gids.)
Dat is aflevering 1 van seizoen 1. M.a.w. de pilot.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
TVgids zegt:
[..]
Maar wat is dit?
Bedoel ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
De pilot is over het algemeen de allereerste aflevering van een serie.
Was Arie Boomsma niet de laatste omroepster?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef AnnaStesia het volgende:
Door dat gezeik van wel/niet herhalingen mis ik de oude vertrouwde televisieomroepster van vroeger.
Die vertelde er altijd bij of het een herhaling was en wanneer de nieuwe afleveringen begonnen....zucht....ik ben oud!!!
Gewoon deze topiques in de gaten houden!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef AnnaStesia het volgende:
Door dat gezeik van wel/niet herhalingen mis ik de oude vertrouwde televisieomroepster van vroeger.
Die vertelde er altijd bij of het een herhaling was en wanneer de nieuwe afleveringen begonnen....zucht....ik ben oud!!!
doe dan maar ipv 'de andere serie' die ze ook op de donderdag uitzenden..quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vrees dat Jericho ipv House op donderdagavond komt.
Zit wat in, maar ik kan me niet voorstellen dat ze Jericho niet op primetime zettenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef E.T. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze zo'n kijkcijferkanon als House zouden laten vallen.
Ja dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Even afwachten dan maar....
Onze gids geeft trouwens aan dat er 27 december een nog niet eerder uitgezonden (kerst) aflevering opkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |