Weet je wat écht een goeie show was? Van Bryan Adams. Wát een kei in zijn vakquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vond je dat wel leuk?
De shows dus niet. Maar de zanger?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het duurde even, maar ik heb ze weer gevonden:
[afbeelding]
De Monty Python en de Holy Grail Killer Rabbit sloffen!![]()
![]()
Hier te koop
Dacht ik ook, maar ze zijn toch een tikje aan de prijzige kant. Later, als ik groot ben, heb ik het er misschien wel voor overquote:
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn je van afstand aan het observeren.![]()
En voldoe ik aan het verwachtte gedragsprofiel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn je van afstand aan het observeren.![]()
Dan zijn we gauw klaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.![]()
![]()
Dat ook natuurlijk, Mark.Ik bedoel, die sloffen....
![]()
Vet gaaf cool zijn ze hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.![]()
![]()
Dat ook natuurlijk, Mark.Ik bedoel, die sloffen....
![]()
Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb mijn criminal minds profiel nog niet helemaal klaar, maar een vreemd profiel wordt het, dat zie ik nu al.![]()
Heb je wel eens kleine huisdieren gemarteld voor de lol?quote:
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.quote:
Mikkie heeft ook vreselijke sloffen. Ik gok dat het een aqk-mannen-kwaal is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb Homer Simpsons, ooit eens meegenomen uit USA, bijna nooit aangehad omdat ik er te warme voeten in krijg.
Vind je ze niet mooi dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.![]()
Nee, alleen een Dobermann bewust pijn gedaan, sindsdien luistert hij wel naar mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je wel eens kleine huisdieren gemarteld voor de lol?
Hoe legendarisch is de killer rabbit denk jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |