Gewoon doen dus!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Neuh, ik fiets naar school en terug maar echt sporten heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Zat er laatst wel over te denken om een keer een maandabonnement op het zwembad te nemen. Dat zwembad is hartstikke dichtbij en zo'n abonnement kost maar 15 euro
Is die fitnesstoko zo ver weg dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon doen dus!
Dan probeer ik weer te gaan fitnessen. Dat moet ik dus echt gaan plannen. Vooruit werken om te kunnen sporten.![]()
Omdat je last hebt van bodemdrift: als er een pak binnen zicht en binnen handbereik ligt moet ie leegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Supersheep het volgende:
Die goedkope knabbelnootjes zijn eigenlijk best smerig
Waarom eet ik ze dan nog?![]()
Eén bak per jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeveel aftershave gebruikt een schaap in een jaar eigenlijk?
Neuh, nog geen half uur met de fiets. Maar ik ben veel tijd kwijt aan mijn studie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is die fitnesstoko zo ver weg dan?
Gelukkig zie ik niemand in een badpak rondlopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat je last hebt van bodemdrift: als er een pak binnen zicht en binnen handbereik ligt moet ie leeg
Oh, dat heb ik ook altijd. Ik heb geen 'rem'. Ik vreet gewoon echt alles, en heb vaak honger.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Supersheep het volgende:
Die goedkope knabbelnootjes zijn eigenlijk best smerig
Waarom eet ik ze dan nog?![]()
Snel fietsen naar de fitness en daarna meteen omkerenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh, nog geen half uur met de fiets. Maar ik ben veel tijd kwijt aan mijn studie.![]()
Over m'n gewicht hoef ik me ook niet echt zorgen te maken maar het is gewoon niet lekker en toch eet ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook altijd. Ik heb geen 'rem'. Ik vreet gewoon echt alles, en heb vaak honger.
Gelukkig heb ik een redelijk snelle spijsvertering, maar het is wel erg ongezond, want ik eet veel zoete dingen.![]()
Dan ben je gewoon aardig en wil je niet discrimineren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Supersheep het volgende:
Over m'n gewicht hoef ik me ook niet echt zorgen te maken maar het is gewoon niet lekker en toch eet ik
Ten opzichte van al die andere mensen die zich nu gedwongen voleten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aardig en wil je niet discrimineren.![]()
Smerige notenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nee, je discrimeert geen noten. Of ze nou lekker zijn of niet.
Horen die dingen echt heel vreemd te smaken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet zo van noten.
Maar wel van Macadamianoten.![]()
Trustenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar bed, tot later
En ik ben van mening dat Soempie's pyjama in de volgende TT hoort terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |