abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3833802
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chelle (WT chat en board) en ik zijn bezig met een WT live History
Wie kan ons verder helpen

- KNIP DATA -

Uh, misschien dat ik nog wat oude data voor je heb. Ik kan echter niet vinden waar alle data die je reeds hebt ergens online staan zodat ik kan vergelijken...
Waar moet ik zijn?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 april 2002 @ 02:23:35 #127
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3834445
quote:
Op zondag 14 april 2002 08:39 schreef Sjimmie het volgende:
Gefeliciteerd WT! Een award voor "meest belovende band"!

Verder....wat heeft WT met Lasgo? En wat gebeurde er backsage? Het antwoord komt zsm

Enne TARAraboemdijee ze hebben je gezien vooraan!

ze hebben me gezien? whoa gaaf
Hda ik niet verwacht tussen die menigte, en al helemaal niet omdat ik niet helemaal vooraan stond (wel voorste vak)

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 15-04-2002 02:52]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 april 2002 @ 02:24:30 #128
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3834446
quote:
Op maandag 15 april 2002 00:38 schreef Kiff het volgende:

[..]

Uh, misschien dat ik nog wat oude data voor je heb. Ik kan echter niet vinden waar alle data die je reeds hebt ergens online staan zodat ik kan vergelijken...
Waar moet ik zijn?

euhm, dat is de lijst dacht ik
moet hem nog even updaten, maar zoveel data zijn er niet bijgekomen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_3835647
Heb even uit m'n lijst met alles wat ik ooit gezien heb de Within Temptation data gehaald.
-Dynamo 1997
-Dynamo 1998
-01/11/97 - Orphanage + Within Temptation - Kasteel, Alphen a/d Rijn
-29/12/97 - Within Temptation - God Dethroned - Sillicon Head - Blind Justice - Paradiso, Amsterdam
-3/2/00 - Within Temptation + Orphanage - Tivoli, Utrecht
-18/6/00 - Static X - Shelter - Within Temptation - Green Lizard, Festival Mundial - Tilburg
-28/4/01 - Within Temptation + Whispering Gallery - Melkweg, Amsterdam
pi_3840756
Is het niet gewoon een belediging voor zo'n band om ze een prijs voor 'meest belovende band' te geven? Ik bedoel, ze zijn toch al een aantal jaren bezig en hebben in hun genre al veel fans en op grote festivals opgetreden Zo'n award is een beetje minachting van de muziek. Pas als je op TMF bent geweest tel je pas mee lijkt, terwijl het alleen betekent dat je op tv bent geweest. Maar dat betekent toch niet dat je een lullig bandje dat 1 hitje heeft gehad en daarom veel belovend bent?? Ik ben overigens geen fan van Within Temptation .
Overigens vond ik dat eerste nummer wel heel koel, als intro.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3841876
TMF : "The Minachting Factory"
  dinsdag 16 april 2002 @ 23:15:42 #132
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_3858551
_NU_ op brt 1, sharon die crucify van tori amos zingt

klonk btw echt prachtig

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 16 april 2002 @ 23:25:26 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3858665
Ik kan me nog wel één optreden herinneren dat nog niet is genoemd (geloof ik). Dat was de eerste keer dat ik ze zag, en ook de eerste en laatste keer dat ik een vriendinnetje had.

In februari (of was het nou maart?) 1997 traden ze op samen met één of ander flutbandje als voorprogramma van Anathema in de Melkweg. Toen moest Sharon nog één oor dichthouden, anders ging ze vals zingen

Jaja, toen hadden ze Enter nog niet eens uit, alleen die single

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 april 2002 @ 23:31:46 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3858756
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:25 schreef Elegy het volgende:
Jaja, toen hadden ze Enter nog niet eens uit, alleen die single
Ik dacht dat Restless en Enter tegelijk of vlak na elkaar uitkwamen. Enter heeft een lager DSFA nummer namelijk
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 april 2002 @ 23:32:13 #135
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3858762
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:15 schreef KELDER het volgende:
_NU_ op brt 1, sharon die crucify van tori amos zingt

klonk btw echt prachtig

gezien, opgenomen en van genoten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 04:44:01 #136
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3860162
deel vijf van mijn verslag, over Bordeaux, is dan ook eindelijk online:
http://weblog.fok.nl/news.fok?id=74
  woensdag 17 april 2002 @ 07:13:47 #137
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3860223
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik dacht dat Restless en Enter tegelijk of vlak na elkaar uitkwamen. Enter heeft een lager DSFA nummer namelijk

Dat zou ik niet zeker weten eigenlijk, iig was er nog geen album van ze uit, maar de single lag toen wel bij de merchandise stand

Wellicht verschillende nummers voor singles en albums?

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 14:15:56 #138
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3864020
of het was de promo van Restless (die ik nog zoek)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 17:22:48 #139
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3866746
Je gaat even langs de platenzaak, je kijkt daar even met meneer achter de toonbank in de computer (of ze de missende speciale buitenlandse versies van de albums ook voor me konden bestellen, niet dus), maar daar stond al wel de Mother Earth single, met de info wat de b-kant, de tweede track wordt. Ik wist alleen dat het een non-album track zou worden. Maar nu dus ook de titel

Bittersweet!

woensdag 17 april 2002 @ 19:01:12 #140
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3867698
quote:
Op woensdag 17 april 2002 14:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
of het was de promo van Restless (die ik nog zoek)
*wat in cd-rek rommelt*

Aha, kijk, hier staat het:

Within Temptation - Restless Taken from the album Enter

Tracklist:
1. Restless 4.40
2. Restless (Classical version) 5.33
3. Pearls of light 5.11

DSFA 1009

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 19:57:32 #141
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3868233
quote:
Op woensdag 17 april 2002 19:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

*wat in cd-rek rommelt*

Aha, kijk, hier staat het:

Within Temptation - Restless Taken from the album Enter

Tracklist:
1. Restless 4.40
2. Restless (Classical version) 5.33
3. Pearls of light 5.11

DSFA 1009

jij wel
Dat is samen met Mother Earth (braz. versie) nog het enige wat ik moet.

Enter is dus DSFA 1008

Maar vertel eens, verpakking, karton of jewel case?

woensdag 17 april 2002 @ 20:07:26 #142
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3868345
quote:
Op woensdag 17 april 2002 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

jij wel
Dat is samen met Mother Earth (braz. versie) nog het enige wat ik moet.

Enter is dus DSFA 1008

Maar vertel eens, verpakking, karton of jewel case?

Braz versie wassda?

Verpakking is een eenvoudige kartonnen single doosje. Er is verder niets speciaals aan hoor, je kan de classical version ook vinden op The Dance ep

Ohja, hij kostte destijds maar vijf neerlandsche guldensch Wellicht dat er bij Displeased nog iets rondzwerft

pi_3869187
Jajajaaa, enne ik ga ook naar dynamo 2002 eindelijk WT eens live zien
ben al errug lang fan enzo, maar mocht eerder nog niet naar concerten als dynamo e.d.
pi_3869230
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:13 schreef Solomon het volgende:
Jajajaaa, enne ik ga ook naar dynamo 2002 eindelijk WT eens live zien
ben al errug lang fan enzo, maar mocht eerder nog niet naar concerten als dynamo e.d.
en ik ga ze live zien op ozzfest.
ben helemaal geen fan ofzo, maar ben toch wel benieuwd
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 21:38:39 #145
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3869519
quote:
Op woensdag 17 april 2002 20:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Braz versie wassda?

braziliaanse uitgave van het album
quote:
Verpakking is een eenvoudige kartonnen single doosje. Er is verder niets speciaals aan hoor, je kan de classical version ook vinden op The Dance ep

Ohja, hij kostte destijds maar vijf neerlandsche guldensch Wellicht dat er bij Displeased nog iets rondzwerft

niets speciaals? je moest eens weten
dat ding is nergens meer verkrijgbaar
ik heb hier zelfs 2 The Circle tapes liggen, 2x de cd van Voyage, 1x de demotape van Enter. Maar Restless, nee hoor

maareh, displeased? dat is?
oh en mijn kaarten voor Dauwpop, OzzFest, Dynamo, Waldrock en Werchter zijn inmiddels binnen

woensdag 17 april 2002 @ 22:22:36 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3870162
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

braziliaanse uitgave van het album
[..]

Weet ik dat ook weer. Zingt ze dan in het spaans, net zoals Shakira?
quote:
niets speciaals? je moest eens weten
dat ding is nergens meer verkrijgbaar
ik heb hier zelfs 2 The Circle tapes liggen, 2x de cd van Voyage, 1x de demotape van Enter. Maar Restless, nee hoor
The Circle Voyage
quote:
maareh, displeased? dat is?
Ghehehe, dat ken je niet?

www.displeased.nl

Ik heb net gekeken, maar ze hebben dat singletje niet meer.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 22:28:38 #147
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3870251
quote:
Op woensdag 17 april 2002 22:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Weet ik dat ook weer. Zingt ze dan in het spaans, net zoals Shakira?

nee hoor
Het enige verschil is dat het een 1cd versie is, maar dat de bonus er wel bij op staat. Verder staat het Hellion Records tekentje erop. Ze hebben Enter ook uitgebracht met 3 bonus tracks, die heb ik wel.
quote:
The Circle Voyage
The Circle = Robert Westerholt, Martijn Spierenburg, Jeroen van Veen en Michiel Papenhove (als ik het goed heb)
beetje troubles binnen de band, Robert vertrekt, en ze gaan verder als Voyage, dan met Patrick Harreman en Carmen van der Ploeg erbij, plus een gastoptreden van Sharon den Adel in 1 nummer (Frozen).
Robert gaat ondertussen aan de slag met een nieuwe band en trekt daarvoor half zijn oude bandleden weer terug, dat wordt Within Temptation.
Het zijn dus de bandjes die aan de wieg van WT hebben gestaan
quote:
Ghehehe, dat ken je niet?

www.displeased.nl

Ik heb net gekeken, maar ze hebben dat singletje niet meer.

ik had dus ook gelijk al gekeken, niets dus
maareh, als je hem kwijt wil, of nog een exemplaar tegenkomt
(Ik hoef denk ik niet erbij te vertellen dat ik er veel geld voor neer wil tellen)
  woensdag 17 april 2002 @ 22:57:02 #148
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3870739
quote:
Op woensdag 17 april 2002 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

nee hoor
Het enige verschil is dat het een 1cd versie is, maar dat de bonus er wel bij op staat. Verder staat het Hellion Records tekentje erop. Ze hebben Enter ook uitgebracht met 3 bonus tracks, die heb ik wel.
[..]

Aha
quote:
The Circle = Robert Westerholt, Martijn Spierenburg, Jeroen van Veen en Michiel Papenhove (als ik het goed heb)
beetje troubles binnen de band, Robert vertrekt, en ze gaan verder als Voyage, dan met Patrick Harreman en Carmen van der Ploeg erbij, plus een gastoptreden van Sharon den Adel in 1 nummer (Frozen).
Robert gaat ondertussen aan de slag met een nieuwe band en trekt daarvoor half zijn oude bandleden weer terug, dat wordt Within Temptation.
Het zijn dus de bandjes die aan de wieg van WT hebben gestaan
[..]
Nogmaals aha
quote:
(Ik hoef denk ik niet erbij te vertellen dat ik er veel geld voor neer wil tellen)
Hoeveel geld?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 23:03:24 #149
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3870830
quote:
Op woensdag 17 april 2002 22:57 schreef Elegy het volgende:
Hoeveel geld?
*moderatorjasje aantrekt*
het is geen handelsforum hier
*jasje weer uitrekt*

mag dus niet, maar als je me gewoon ff prive benaderd (mail/ICQ/IRC) met "heb je er -vul bedrag in- voor over"

donderdag 18 april 2002 @ 00:22:38 #150
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3871836
quote:
Op woensdag 17 april 2002 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

*moderatorjasje aantrekt*
het is geen handelsforum hier
*jasje weer uitrekt*

mag dus niet, maar als je me gewoon ff prive benaderd (mail/ICQ/IRC) met "heb je er -vul bedrag in- voor over"

Okee

Zal wel ff meeltje sturen

-edit- ohw ruk, staat je meel adres er niet , en ik heb ook geen ICQ, staat op mijn oude pc

Wat nu?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')