abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 maart 2002 @ 00:00:34 #76
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3520309
quote:
Op zondag 17 maart 2002 10:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat is echt dom, nou koopt iedereen die Ice Queen al heeft toch nooit meer Mother Earth (behalve de die hard fans)!

Ik ben dus heel benieuwd wat de extra trakcs op de single zullen worden

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 maart 2002 @ 20:51:12 #77
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3530360
Ik kan iedere fan aanraden de Rock Tribune te kopen. Staat een groot interview in + een poster van Sharon.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 19:23:15 #78
15465 rapedraper
What goes around, comes around
pi_3543337
Welke instrumenten zitten er in het nummer "Caged" van Within Temptation?
Ik kom er niet echt uit
please!!!!!! helluppp

En wat zijn nu precies de keltische elementen erin??

Ignorance is now the world's leading anthem, one they all embrace and follow, all emptiness and me feeling hollow
  dinsdag 19 maart 2002 @ 19:25:25 #79
15465 rapedraper
What goes around, comes around
pi_3543368
Welke keltische elementen zijn er trouwens hoorbaar, zijn de instrumenten typisch gekozen, en de inhoud van de tekst... is die ook typisch keltisch
Ignorance is now the world's leading anthem, one they all embrace and follow, all emptiness and me feeling hollow
  woensdag 20 maart 2002 @ 13:44:53 #80
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3552196
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 19:23 schreef rapedraper het volgende:
Welke instrumenten zitten er in het nummer "Caged" van Within Temptation?
Ik kom er niet echt uit
please!!!!!! helluppp
Dat is nou een synthesizer! Zowel voor de whistle als voor de alt-viool(of cello, dat kan ik niet goed horen) en de backings wordt die gebruikt.
quote:
En wat zijn nu precies de keltische elementen erin??
Tin-whistles en low-whistles worden veel gebruikt in traditionele Ierse muziek, alsmede viool.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 maart 2002 @ 01:20:10 #81
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3618000

oftewel: De Franse tour start vandaag!
Morgenochtend zal ik richting Lille vertrekken.
Ik kom zondag terug

De korte tour:

26 maart 2002: Splendid - Lille
27 maart 2002: Elysée Montmartre - Parijs
28 maart 2002: Transbordeur - Villeurbanne/Lyon
29 maart 2002: Omega Live - Toulon
30 maart 2002: Koslow - Bordeaux

pi_3618083
lollig, iedereen wil opeens naar een WT concert.
afgelopen jaren waren ze regelmatig op pinkpop en lowlands, en meestal stonden er een paar honderd diehards (waaronder ik natuurlijk ) nu wil elke TMF puber erheen lijkt ut wel

erg vreemd.. maarja sinds dat ze de grunt hebben geschrapt vind ik het harde er een beetje af, ik geloof dat ze op de laatste lowlands de grunts lieten doen door die kerel van Orphanage, klonk lekker maar niet zo goed als het originele nummer. Hun laatste album bestaat ook voor een groot deel uit vrij softe liedjes met weinig diepgang en sfeer (never ending story, our farewell etc)
persoonlijk vind ik alleen Ice Queen, Mother Earth en Deceiver Of Fools een beetje de moeite waard, maar ze halen bij lange na niet het niveau van Enter, klassiekers als Restless, Candles en Deep Within stralen gewoon veel meer uit dan deze (commerciele) stijl die ze nu hebben.

Naja laten we hopen dat WT een soort opstap is voor de jeugd om meer naar metal/gothic te luisteren, beetje niveau is nooit weg.

BTw. Wie was er trouwens op Lowlands toen er tijdens hun concert een paar lui gingen trouwen? toen waren er volgens mij maar 300 man ofzo

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  dinsdag 26 maart 2002 @ 01:42:28 #83
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_3618134
Ik ooit eens bij een optreden van ze geweest in Tivoli. Ze waren in het voorprogramma van Orphanage en Enter was net uit. Was in '97 geloof ik....
...Killed my mother. She tasted like chicken. I hate chicken......
pi_3618136
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:42 schreef GSX-MAN het volgende:
Ik ooit eens bij een optreden van ze geweest in Tivoli. Ze waren in het voorprogramma van Orphanage en Enter was net uit. Was in '97 geloof ik....
mooie tijden waren dat
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_3644633
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:33 schreef Wisp het volgende:

- knip -

ik zal is even moeten zoeken heb er volgens mij nog 2 digitale fotos van
pi_3644644
vorig jaar december verscheen het gerucht dat wt met een dvd van een optreden zou komen , heeft iemand ooit nog vernomen of die is uitgebracht ?
pi_3663528
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
vorig jaar december verscheen het gerucht dat wt met een dvd van een optreden zou komen , heeft iemand ooit nog vernomen of die is uitgebracht ?
Ik was bij de dvd-opnames in Zwolle, dvd zou toen vrij snel uitkomen. Deze week gevraagd aan de band waar de dvd bleef, en door het onverwachte succes is dat project een beetje aan de kant geschoven. De dvd komt nu pas eind dit jaar uit, maar met veel meer bonus-materiaal en dergelijke. Dus aan de ene kant jammer, aan de andere kant erg leuk dat er nog meer op staat. Misschien ook wel de clip van de volgende single Mother Earth, daarvoor gaan ze direct na de tour in Frankrijk naar Zweden toe voor de opnames.

De eerste twee concerten in Lille en Parijs waren trouwens onvergetelijk, ik ben sinds gisteren weer thuis. Tara is nog lekker aan het touren en ik neem aan dat er nog een klein verslagje van hem komt. Bij de concerten waar ik was werden ook tv-opnames gemaakt door tv-west (den haag en omstreken), wordt volgende week donderdag uitgezonden. Wat een stel enorme idioten trouwens van dat programma (goed bedoelt, ze leken de hele tijd wel dronken) Ik hoop trouwens niet dat ze die onzin die ik uitkraamde voor de camera uit gaan zenden ("nee, ik ben geen WT-fan, ik ben alleen maar met hem (wijzend naar tara) mee omdat hij niet alleen mocht van zijn moeder")

Leukste souvenir uit frankrijk is mijn "access all areas" kaartje dat ze speciaal voor het concert in Parijs hadden laten maken. Ben ik heel erg blij mee! (jaja, lekker belangrijk). Zorgde er in ieder geval voor dat die mega-irritante uitsmijter grommend weg liep. Hij wilde ons het gebouw uitzetten na het concert en we hielden gewoon onze pasjes omhoog met een enorme smile, vond ie niet leuk. nou waren we ook wel heel erg irritant geweest toen we buiten stonden te wachten

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_3668910
* naar dynamo mag

heb wt nognooid live gezien, dusse, dit wordt de 1 keer

FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 april 2002 @ 02:22:47 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3683605
OK, ik ga jullie even overladen met nieuws (ja ik ben terug en het verslag (wat niet klein wordt Isa) zal eerdaags volgen)
Trouwens Morpheus, lezen is niet je beste kans. In dit topic staat heel duidelijk nieuws over de DVD

Maar de nieuwtjes:
Ten eerste de nieuwe single:
Het was al duidelijk, maar nu is het officieel. Mother Earth wordt de nieuwe single.
Maandagochtend vertrekt de band (die net terug is uit Frankrijk) richting Zweden (Goteborg), om daar de video op te nemen.

De video zal fantasie-achtig en sfeervol worden. Van wat ik uit de omschrijving begreep zou je het kunnen vergelijken met Sleeping Sun van Nightwish.
De hele band zal te zien zijn en er zal gebruik worden gemaakt van de morphing techniek. Meer wil ik nog niet weggeven.

De release van de single staat geplanned voor 22 of 28 april.
Op de single zal een geheel nieuw nummer extra staan. Dit nummer zal niet worden gebruikt op het nieuwe album (even voor de duidelijkheid) Verder zal er waarschijnlijk een speciale versie van Ice Queen opstaan.

WT Tour in Frankrijk op TV West:
Een ploeg van TV West is de eerste 2 dagen van de tour met WT meegereist om een verslag te doen. Dit zal worden uitgezonden op donderdagavond 4 april een aantal malen, vrijdag 5 april ieder uur tot 18.00 uur en zaterdag 6 april 's nachts.

Onder andere zijn wat Nederlandse fans (waaronder ik) geinterviewd. Het voorstukje was afgelopen donderdag al te zien.

TV West is in de regio Den Haag en omstreken (Delft, Westland, Leiden, Alphen, Gouda) te ontvangen.
(heeft iemand dat van afgelopen donderdag ook opgenomen, en zou iemand dat van aankomende donderdag willen opnemen. Ik kan geen TV west ontvangen, maar wil het graag zien)

Vernieuwde Giglist/bekendmaking nieuwe festivals:
Parkpop: Over Parkpop zwijgt men als een graf, maar dat wordt rond Pinkpop bekend gemaakt. Parkpop vindt plaats op 30 juni
Lowlands: Lowlands is min of meer confirmed maar wacht nog ff op een extra confirmation.
M'era Luna Festival: M'era Luna confirms WT op hun site. Dat wordt dus richting Hildesheim 11 augustus.
Bevrijdingspop: WT kwam met deze bekendmaking, 5 mei in Haarlem
Dauwpop: was al bekend gemaakt, maar nu ook door WT zelf, 9 mei, Hellendoorn
Rock Werchter: De grote verrassing. 29 juni in Werchter, Belgie, WT maakte ook deze afgelopen week bekend.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-04-2002 02:58]

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 april 2002 @ 22:17:19 #90
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3702184
Nou, Lex mailde me net, en vandaag werd het overal ook al rondgebazuind, WT staat op Parkpop
het is confirmed.
Dat zegt dus wat over Lowlands.
pi_3715960
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 22:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat zegt dus wat over Lowlands.
In een ANP bericht stond dat ze op Werchter en Lowlands staan.

En voor de pubers onder ons:

Ze staan ook op de TMF Awards (13 april)! Dus reken er maar op dat ze de "Meest belovend award" winnen!!

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 april 2002 @ 23:04:24 #92
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3716209
quote:
Op maandag 01 april 2002 02:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maandagochtend vertrekt de band (die net terug is uit Frankrijk) richting Zweden (Goteborg), om daar de video op te nemen.
hebben ze van Anthony dit keer wel een groter budget gekregen?
quote:
Verder zal er waarschijnlijk een speciale versie van Ice Queen opstaan.
toch niet weer van die gare remixen he, zoals op The Dance... die zijn echt afgrijselijk
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 april 2002 @ 23:13:56 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3716355
Sjimmie, ik kreeg dat persbericht ook van Lex. Wel vaag, is me expliciet gezegd m'n mond erover te houden (ja, ik wist al dat ze op lowlands kwamen)
quote:
Op woensdag 03 april 2002 23:04 schreef Tokus het volgende:

[..]

hebben ze van Anthony dit keer wel een groter budget gekregen?

Anthony is hun platenbaas niet meer zover ik weet.
Ze hebben zeker weten wel een groter budget
quote:
toch niet weer van die gare remixen he, zoals op The Dance... die zijn echt afgrijselijk
zelf denk ik dat het de akoestische versie wordt
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 april 2002 @ 23:16:48 #94
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3716389
zijn ze weg bij DSFA?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_3716616
Beetje overtrokken hype zeg, dat WT.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 april 2002 @ 23:41:21 #96
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3716707
quote:
Op woensdag 03 april 2002 23:16 schreef Tokus het volgende:
zijn ze weg bij DSFA?
ja, hun contract is verlopen
maar Anthony doet de single Mother Earth dus nog wel
pi_3724270
TARAraboemdijee, treffen we jou ook vooraan bij de TMF Awards?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 april 2002 @ 17:22:15 #98
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3724426
quote:
Op donderdag 04 april 2002 17:09 schreef Sjimmie het volgende:
TARAraboemdijee, treffen we jou ook vooraan bij de TMF Awards?
Dat is wel het plan
Iemand een idee hoelaat de deuren open gaan?
pi_3725069
quote:
Op donderdag 04 april 2002 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat is wel het plan

Hmmm... Dat je zoiets durft te doorstaan (TMF Awards) om WT te zien... *staande ovatie*
.
pi_3727112
quote:
Op donderdag 04 april 2002 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat is wel het plan

Begint om 18.00 uur en ik denk dat de deuren om 16.30 uur ofzo opengaan. Als je vooraan wil staan moet je zeker om 12.00 uur (eerder mag niet!) voor de deur staan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')