quote:Aha.. ik begrijp die zin nu
Michiel en Sharon zijn beiden (ex)bandleden
quote:na een stuk of weetikveel hoeveel optredens, denk je echt dat ze van elk nog precies kunnen zeggen waar en wanneer het was?
Op donderdag 07 maart 2002 03:20 schreef Pardonlul het volgende:
Het was een admin die zich alleen bezig hield met de webpagina.
Datum: ergens in '98 of '97 Ergens voor hun optreden op Dynamo '98 in ieder geval.
zie eerste post:
1) Ice Queen in de Soundmixshow, 16 maart
2) WT i 2vandaag, 13 maart
3) WT op Zeumerpop, 30 augustus te Voorthuizen
(ook niet als (ik zeg dat) ik van plan de cd's te kopen)?
quote:nope, behalve opnames enzo
Op zondag 10 maart 2002 23:27 schreef Vision het volgende:
je mag hier geen mp3 requests doen of wel?(ook niet als (ik zeg dat) ik van plan de cd's te kopen)?
quote:Ik weet niet of daar wel sprake van is omdat hierover nooit wat op de WT site heeft gestaan (itt de TMF Awards wat inderdaad een vertekent beeld gaat betekenen)
Op zondag 10 maart 2002 23:23 schreef Tokus het volgende:
Ik las net dat ze ook #2 staan in de Top 100 aller tijden van Nederlandse popmuziek, wat dus gewoon een erg vertekend beeld geeft omdat al die lui van de website er massaal op gestemd hebben. Jammer.
quote:Ik vind sowieso dat je pas een paar jaar na het uitbrengen van een nummer in de Top xxx aller tijden moet komen.
Op zondag 10 maart 2002 23:23 schreef Tokus het volgende:
Ik las net dat ze ook #2 staan in de Top 100 aller tijden van Nederlandse popmuziek, wat dus gewoon een erg vertekend beeld geeft omdat al die lui van de website er massaal op gestemd hebben. Jammer.
als je het nummer na 1 jaar al niet meer kan herrineren is 't ook niet een normering in die top xxx waard.
Echter is dit niet alleen vertraging, maar is het een langebaanproject geworden. Enige voordeel hieraan is dat de DVD beter, mooier en uitgebreider wordt.
Lex van Iterson (PR Within Temptation) wist me het volgende daarover te melden:
quote:
(...) aan het eind van het jaar hebben we zoveel mooi materiaal waar we een onwijs mooie dvd mee kunnen vullen. Naar Frankrijk gat ook een TV-ploeg mee van TV West die een WT on Tour verslag gaat maken voor een half uur durende special. Ook daarvan komen gedeelten op de DVD (waarschijnlijk). verder hebben we nog heel mooie plannen met Jan Douwe Kroeske en ook daar zal weer mooi materiaal uit komen......... het wachten zal ruimschoots worden beloond!
quote:arrrggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh (op een grunt manier uitsprekend)
Op woensdag 13 maart 2002 06:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DVD nieuws!
de stilte is verbroken (niet helemaal, maar wel naar mij toe)
Helaas slecht
Zoals menig persoon al zou hebben verwacht heeft de DVD van Zwolle, die nu ongeveer uit zou moeten komen, door het plotselinge succes van Ice Queen vertraging opgelopen.Echter is dit niet alleen vertraging, maar is het een langebaanproject geworden. Enige voordeel hieraan is dat de DVD beter, mooier en uitgebreider wordt.
Lex van Iterson (PR Within Temptation) wist me het volgende daarover te melden:
[..]
beetje jammer
De review van Mother Earth, onder het motto van, beter laat dan nooit
quote:Nogmaals, Mieke 'Mistique' Smits
Op donderdag 14 maart 2002 22:19 schreef blup het volgende:
In die clip ze je elke x een lekkerwijf!
quote:Dat belooft zeker wat, want ik weet uit goede bron (namelijk Liesbeth zelf) dat ze in de finale staat/komt
Op vrijdag 15 maart 2002 14:37 schreef Marble het volgende:
Morgen wordt Within Temptation nagedaan bij de Soundmixshow. Dat belooft wat.
quote:Mother Earth
Op vrijdag 15 maart 2002 15:46 schreef Sjimmie het volgende:
Wanneer komt de volgende single uit? En welke wordt het?
quote:Blijft toch mijn favo nummer van de CD...
Op vrijdag 15 maart 2002 16:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Mother Earth
releasedatum is nog onbekend
quote:eveneens mijn favoriete nummer van die cd
Op vrijdag 15 maart 2002 23:45 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Blijft toch mijn favo nummer van de CD...
Leuk dat het de single wordt...
En, ondanks dat het een ontzettend gaaf nummer is, vind ik het toch niet heel erg slim om Mother Earth uit te brengen. Waarom niet? Het heeft als b-kant op Ice Queen gestaan.
Is Our Farewell trouwens al eens een single geweest? Toen ik bij KaZaA zocht bij de shop naar WT kwam daar ook Our Farewell te staan.
quote:dat vond ik ook vreemd ja
Op zaterdag 16 maart 2002 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ik had het voorstukje voor de Soundmixshow gehoord en ik vond het ook heel erg goed klinken. Ga vanavond zekers kijken!En, ondanks dat het een ontzettend gaaf nummer is, vind ik het toch niet heel erg slim om Mother Earth uit te brengen. Waarom niet? Het heeft als b-kant op Ice Queen gestaan.
quote:jupz, de eerste single van Mother Earth
Is Our Farewell trouwens al eens een single geweest? Toen ik bij KaZaA zocht bij de shop naar WT kwam daar ook Our Farewell te staan.
quote:Wat een toeval! Ik vond deze single in m'n bijna weggooi cddoos! Nu heb ik het veilig in m'n cd kastje gezet
Op zaterdag 16 maart 2002 18:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:jupz, de eerste single van Mother Earth
[afbeelding]
quote:geen idee, genoeg denk ik
Op zondag 17 maart 2002 02:16 schreef Sjimmie het volgende:[..]
Wat een toeval! Ik vond deze single in m'n bijna weggooi cddoos! Nu heb ik het veilig in m'n cd kastje gezet
Hoeveel van deze single zijn er eigenlijk van gedrukt?
Restless, die is specialer, als je die hebt, daar geef ik 100 euro voor
quote:Dat is echt dom, nou koopt iedereen die Ice Queen al heeft toch nooit meer Mother Earth (behalve de die hard fans)!
Op zaterdag 16 maart 2002 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
En, ondanks dat het een ontzettend gaaf nummer is, vind ik het toch niet heel erg slim om Mother Earth uit te brengen. Waarom niet? Het heeft als b-kant op Ice Queen gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |