abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 maart 2002 @ 03:31:37 #51
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3411915
Sharon is gewoon de zangeres, maar Michiel is 14 juli 2001 uit de band gestapt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_3411938
quote:
Michiel en Sharon zijn beiden (ex)bandleden
Aha.. ik begrijp die zin nu De een is ex en de ander niet. Ik ga maar is maffen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 maart 2002 @ 08:53:03 #53
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3412291
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 03:20 schreef Pardonlul het volgende:
Het was een admin die zich alleen bezig hield met de webpagina.
Datum: ergens in '98 of '97 Ergens voor hun optreden op Dynamo '98 in ieder geval.
na een stuk of weetikveel hoeveel optredens, denk je echt dat ze van elk nog precies kunnen zeggen waar en wanneer het was?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 maart 2002 @ 23:18:14 #54
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3452049
Nieuws:

zie eerste post:
1) Ice Queen in de Soundmixshow, 16 maart
2) WT i 2vandaag, 13 maart
3) WT op Zeumerpop, 30 augustus te Voorthuizen

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 maart 2002 @ 23:23:01 #55
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3452137
Ik las net dat ze ook #2 staan in de Top 100 aller tijden van Nederlandse popmuziek, wat dus gewoon een erg vertekend beeld geeft omdat al die lui van de website er massaal op gestemd hebben. Jammer.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_3452189
je mag hier geen mp3 requests doen of wel?

(ook niet als (ik zeg dat) ik van plan de cd's te kopen)?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 maart 2002 @ 23:46:39 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3452367
quote:
Op zondag 10 maart 2002 23:27 schreef Vision het volgende:
je mag hier geen mp3 requests doen of wel?

(ook niet als (ik zeg dat) ik van plan de cd's te kopen)?

nope, behalve opnames enzo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 maart 2002 @ 23:48:27 #58
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3452380
quote:
Op zondag 10 maart 2002 23:23 schreef Tokus het volgende:
Ik las net dat ze ook #2 staan in de Top 100 aller tijden van Nederlandse popmuziek, wat dus gewoon een erg vertekend beeld geeft omdat al die lui van de website er massaal op gestemd hebben. Jammer.
Ik weet niet of daar wel sprake van is omdat hierover nooit wat op de WT site heeft gestaan (itt de TMF Awards wat inderdaad een vertekent beeld gaat betekenen)
pi_3452424
quote:
Op zondag 10 maart 2002 23:23 schreef Tokus het volgende:
Ik vind sowieso dat je pas een paar jaar na het uitbrengen van een nummer in de Top xxx aller tijden moet komen.

als je het nummer na 1 jaar al niet meer kan herrineren is 't ook niet een normering in die top xxx waard.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 maart 2002 @ 06:38:36 #60
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3470943
DVD nieuws!
de stilte is verbroken (niet helemaal, maar wel naar mij toe)
Helaas slecht
Zoals menig persoon al zou hebben verwacht heeft de DVD van Zwolle, die nu ongeveer uit zou moeten komen, door het plotselinge succes van Ice Queen vertraging opgelopen.

Echter is dit niet alleen vertraging, maar is het een langebaanproject geworden. Enige voordeel hieraan is dat de DVD beter, mooier en uitgebreider wordt.

Lex van Iterson (PR Within Temptation) wist me het volgende daarover te melden:

quote:
(...) aan het eind van het jaar hebben we zoveel mooi materiaal waar we een onwijs mooie dvd mee kunnen vullen. Naar Frankrijk gat ook een TV-ploeg mee van TV West die een WT on Tour verslag gaat maken voor een half uur durende special. Ook daarvan komen gedeelten op de DVD (waarschijnlijk). verder hebben we nog heel mooie plannen met Jan Douwe Kroeske en ook daar zal weer mooi materiaal uit komen......... het wachten zal ruimschoots worden beloond!
  woensdag 13 maart 2002 @ 15:03:00 #61
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_3474332
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 06:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DVD nieuws!
de stilte is verbroken (niet helemaal, maar wel naar mij toe)
Helaas slecht
Zoals menig persoon al zou hebben verwacht heeft de DVD van Zwolle, die nu ongeveer uit zou moeten komen, door het plotselinge succes van Ice Queen vertraging opgelopen.

Echter is dit niet alleen vertraging, maar is het een langebaanproject geworden. Enige voordeel hieraan is dat de DVD beter, mooier en uitgebreider wordt.

Lex van Iterson (PR Within Temptation) wist me het volgende daarover te melden:
[..]

arrrggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh (op een grunt manier uitsprekend)

beetje jammer

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 14 maart 2002 @ 17:57:46 #62
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3489150
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=459

De review van Mother Earth, onder het motto van, beter laat dan nooit

donderdag 14 maart 2002 @ 22:19:27 #63
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_3493144
In die clip ze je elke x een lekkerwijf!
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:37:06 #64
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3500460
Morgen wordt Within Temptation nagedaan bij de Soundmixshow. Dat belooft wat.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 maart 2002 @ 15:44:47 #65
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3501401
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 22:19 schreef blup het volgende:
In die clip ze je elke x een lekkerwijf!
Nogmaals, Mieke 'Mistique' Smits
zie wie weet muziekclips met mooie meiden vor foto's
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:37 schreef Marble het volgende:
Morgen wordt Within Temptation nagedaan bij de Soundmixshow. Dat belooft wat.
Dat belooft zeker wat, want ik weet uit goede bron (namelijk Liesbeth zelf) dat ze in de finale staat/komt
pi_3501434
Wanneer komt de volgende single uit? En welke wordt het?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 maart 2002 @ 16:19:13 #67
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3501929
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 15:46 schreef Sjimmie het volgende:
Wanneer komt de volgende single uit? En welke wordt het?
Mother Earth
releasedatum is nog onbekend
pi_3505152
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 16:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Mother Earth
releasedatum is nog onbekend

Blijft toch mijn favo nummer van de CD...
Leuk dat het de single wordt...
.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 maart 2002 @ 02:28:35 #69
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3506275
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 23:45 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Blijft toch mijn favo nummer van de CD...
Leuk dat het de single wordt...

eveneens mijn favoriete nummer van die cd
pi_3507264
Nou ik had het voorstukje voor de Soundmixshow gehoord en ik vond het ook heel erg goed klinken. Ga vanavond zekers kijken!

En, ondanks dat het een ontzettend gaaf nummer is, vind ik het toch niet heel erg slim om Mother Earth uit te brengen. Waarom niet? Het heeft als b-kant op Ice Queen gestaan.

Is Our Farewell trouwens al eens een single geweest? Toen ik bij KaZaA zocht bij de shop naar WT kwam daar ook Our Farewell te staan.

pi_3507275
Ik vond het wat hardere in de muziek altijd wel leuk, ze lijken nu iets... softer...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 maart 2002 @ 18:00:50 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3509061
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ik had het voorstukje voor de Soundmixshow gehoord en ik vond het ook heel erg goed klinken. Ga vanavond zekers kijken!

En, ondanks dat het een ontzettend gaaf nummer is, vind ik het toch niet heel erg slim om Mother Earth uit te brengen. Waarom niet? Het heeft als b-kant op Ice Queen gestaan.

dat vond ik ook vreemd ja
quote:
Is Our Farewell trouwens al eens een single geweest? Toen ik bij KaZaA zocht bij de shop naar WT kwam daar ook Our Farewell te staan.
jupz, de eerste single van Mother Earth
pi_3512264
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 18:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

jupz, de eerste single van Mother Earth
[afbeelding]

Wat een toeval! Ik vond deze single in m'n bijna weggooi cddoos! Nu heb ik het veilig in m'n cd kastje gezet
Hoeveel van deze single zijn er eigenlijk van gedrukt?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 maart 2002 @ 02:58:11 #74
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3512581
quote:
Op zondag 17 maart 2002 02:16 schreef Sjimmie het volgende:

[..]

Wat een toeval! Ik vond deze single in m'n bijna weggooi cddoos! Nu heb ik het veilig in m'n cd kastje gezet
Hoeveel van deze single zijn er eigenlijk van gedrukt?

geen idee, genoeg denk ik
vast nog wel verkrijgbaar
ik heb er 2 hier

Restless, die is specialer, als je die hebt, daar geef ik 100 euro voor

zondag 17 maart 2002 @ 10:40:19 #75
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3513424
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is echt dom, nou koopt iedereen die Ice Queen al heeft toch nooit meer Mother Earth (behalve de die hard fans)!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')