abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 februari 2002 @ 23:17:11 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3216038
En deel 1 zit dan eindelijk vol
Begonnen toen maar een paar mensen de band kenden (hier dan)
Inmiddels is WT een begrip

Even overzichtje:

Interviews enzo:
-niets momenteel-

TV/radio:
videoclip Mother Earth dagelijks op MTV
03 mei.: Live optreden bij Rob Stenders. Radio 3fm, tussen 06:00 en 09:00
15 jun.: Live op radio 3fm bij de Ronde om Texel

concerten/optredens:
05 mei.: Bevrijdingspop, Haarlem
09 mei.: Dauwpop, Hellendoorn
01 jun.: OzzFest, Nijmegen
08 jun.: Rotonde Festival, Hirson, Frankrijk
15 jun.: Ronde Om Texel, Paal 17 Texel
22 jun.: Waldrock, Burgum (Friesland)
29 jun.: Rock Werchter, Werchter, België
30 jun.: Parkpop, Den Haag
14 jul.: Dynamo Open Air, Weert
11 aug.: M'era Luna Festival, Hildesheim, Duitsland
22 aug.: Summer Breeze Festival, Abstgmund, Duitsland
25 aug.: A Campingflight To Lowlands Paradise, Biddinghuizen
30 aug.: Zeumerpop, Voorthuizen

Nieuwste single Mother Earth is nu uit!!!

release live cd/dvd/vhs: eind 2002 (uitgesteld)
release nieuwe album: begin 2003

officiele website
Official International Within Temptation Fanclub: Deep Within
Hetnet clubs WT site (ben ik medebeheerder van (reclame)

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-05-2002 23:05]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 18 februari 2002 @ 23:36:57 #2
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_3216312
Ja, en ze staan ook op TMF hitzone 18 .

En dat snap ik nou niet. Ik vind Within Temptation fantastisch, maar nu ben ik bang voor de volgende cd. Deze is waarschijnlijk te comercieel, zodat er geen zak meer aan is. Dit is heel jammer, maar zo gaat dat helaas. Kijk maar eens naar No Doubt, dat is nu ook helemaal verpest door commercie.

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 februari 2002 @ 23:39:11 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3216345
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:36 schreef Normannetje het volgende:

En dat snap ik nou niet. Ik vind Within Temptation fantastisch, maar nu ben ik bang voor de volgende cd. Deze is waarschijnlijk te comercieel, zodat er geen zak meer aan is. Dit is heel jammer, maar zo gaat dat helaas. Kijk maar eens naar No Doubt, dat is nu ook helemaal verpest door commercie.

Zoals de band al tig malen heeft gezegd blijven ze gewoon hun eigen muziek maken. Ik ben daar dus zeker niet bang voor.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_3216358
laatst Ice Queen van ze gehoord. klonk wel aardig, terwijl ik normaliter niet voor dat soort muziek te porren ben
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3216383
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Zoals de band al tig malen heeft gezegd blijven ze gewoon hun eigen muziek maken. Ik ben daar dus zeker niet bang voor.

ik denk niet dat de band dat altijd zelf in de hand heeft.

wie had aan de begin periode van Metallica verwacht dat ze na jaren met een cd al (RE)Load (zo heette die toch?) op de proppen zouden komen.

ik iig niet

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3216569
quote:

No Doubt was altijd al slecht . Waarom betekent bekendheid nou per definitie slechtere muziek?? En wie zegt dat dat vanwege de bekendheid is?? Het is vaak nog altijd zo met bands die hun eigen muziek schrijven muziek maken die ze willen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3216608
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:41 schreef Vision het volgende:

[..]

ik denk niet dat de band dat altijd zelf in de hand heeft.

wie had aan de begin periode van Metallica verwacht dat ze na jaren met een cd al (RE)Load (zo heette die toch?) op de proppen zouden komen.

ik iig niet

Metallica heeft vanaf 1981 tot nu alles zelf in de hand gehad op muzikaal gebied. Niet dat ik er blij mee ben, maar goed. Alleen heeft Bob Rock veel bijgeschaafd aan de sound, maar op dat moment waren ze nog geen hitlijsten band.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal_Mart op 18-02-2002 23:54]

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3216654
quote:

Groot gelijk man. Veel goede bands worden verpest door grote platenlabels met hun vuile contracten. Ik heb echt veel respect voor de bands die veel hits kunnen scoren en zich toch niet laten beïnvloeden door commercie. We zullen zien hoe sterk Within Temptation is..
pi_3216681
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:52 schreef Metal_Mart het volgende:

Metallica heeft vanaf 1981 tot nu alles zelf in de hand gehad op muzikaal gebied. Niet dat ik er blij mee ben, maar goed. Alleen heeft Bob Rock veel bijgeschaafd aan de sound, maar op dat moment waren ze nog geen hitlijsten band.

oh. slecht voorbeeld dan

ik meende dat ze aardig gestuurd waren door de platen maatschappij.

niet dus

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 februari 2002 @ 00:00:33 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3216746
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:54 schreef 2nosedT het volgende:

[..]

Groot gelijk man. Veel goede bands worden verpest door grote platenlabels met hun vuile contracten. Ik heb echt veel respect voor de bands die veel hits kunnen scoren en zich toch niet laten beïnvloeden door commercie. We zullen zien hoe sterk Within Temptation is..

Dat is wel waar ik voor vrees, hun contract met DSFA loopt juist nu af
  dinsdag 19 februari 2002 @ 00:07:39 #11
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_3216866
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:51 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

No Doubt was altijd al slecht . Waarom betekent bekendheid nou per definitie slechtere muziek?? En wie zegt dat dat vanwege de bekendheid is?? Het is vaak nog altijd zo met bands die hun eigen muziek schrijven muziek maken die ze willen.

Ik zei ook niet dat bekendheid dat deed, ik zei commercie. Dat is een groot verschil. Ik zie namelijk een band als System Of A Down op TMF hitzone staan, terwijl deze band aardig bekend is.

En No Doubt is misschien een verkeerd voorbeeld. Een ander voorbeeld dan: Limp Bizkit, totaal verziekt....

pi_3216918
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:07 schreef Normannetje het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat bekendheid dat deed, ik zei commercie. Dat is een groot verschil. Ik zie namelijk een band als System Of A Down op TMF hitzone staan, terwijl deze band aardig bekend is.

En No Doubt is misschien een verkeerd voorbeeld. Een ander voorbeeld dan: Limp Bizkit, totaal verziekt....

Leg mij dan aub uit hoe een band die zijn eigen muziek schrijft verziekt kan worden door commercie??
De platenmaatschappij zal ze heus geen kant en klare nummers voorleggen die door een of andere hitproducer gemaakt zijn, die ze dan ff moeten inspelen.
  dinsdag 19 februari 2002 @ 00:28:44 #13
18992 2nosedT
Music-addict
pi_3217144
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:10 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Leg mij dan aub uit hoe een band die zijn eigen muziek schrijft verziekt kan worden door commercie??
De platenmaatschappij zal ze heus geen kant en klare nummers voorleggen die door een of andere hitproducer gemaakt zijn, die ze dan ff moeten inspelen.

Ja ok.. het gaat meestal zo.
Band begint met muziek schrijven, ze zijn bekend in de underground, begin langzamerhand beetje bekendheid te krijgen. Muziek is goed en hebben soms een eigen stijl ontwikkeld. Producer klopt ze op het schoudertje en schotelt ze mooi contract voor. Ze willen natuurlijk mooi geld verdienen dus proberen de muziek zo aantrekkelijk mogelijk te maken bij het grote publiek, en kunnen de bands zover kneden naar wat de massa wil luisteren en kopen. Platenmaatschappij weet dan heel mooi door manipulatie en gladde contracten een band de filistijnen (qua muziek) in te helpen.
Voorbeeld van Normannie aannam, van No Doubt.. ze begonnen als een garage band en maakte coole rockmuziek. Nu zijn ze zo ver beïnvloed door grote platenmaatschappijen dat hun stijl totaal veranderd is wat heel zonde is.
pi_3217170
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:28 schreef 2nosedT het volgende:

[..]

Ja ok.. het gaat meestal zo.
Band begint met muziek schrijven, ze zijn bekend in de underground, begin langzamerhand beetje bekendheid te krijgen. Muziek is goed en hebben soms een eigen stijl ontwikkeld. Producer klopt ze op het schoudertje en schotelt ze mooi contract voor. Ze willen natuurlijk mooi geld verdienen dus proberen de muziek zo aantrekkelijk mogelijk te maken bij het grote publiek, en kunnen de bands zover kneden naar wat de massa wil luisteren en kopen. Platenmaatschappij weet dan heel mooi door manipulatie en gladde contracten een band de filistijnen (qua muziek) in te helpen.
Voorbeeld van Normannie aannam, van No Doubt.. ze begonnen als een garage band en maakte coole rockmuziek. Nu zijn ze zo ver beïnvloed door grote platenmaatschappijen dat hun stijl totaal veranderd is wat heel zonde is.

En het is niet mogelijk dat die band die muziek zelf wilde maken??
  dinsdag 19 februari 2002 @ 00:35:40 #15
18992 2nosedT
Music-addict
pi_3217200
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:31 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ja wel met al die dollartekentjes in hun ogen he...
  dinsdag 19 februari 2002 @ 00:46:31 #16
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_3217267
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:31 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Tja, dan zijn ze al zo beinvloedt door het geld. Want je kan mij niet wijs maken dat Gwen Stefani toen ze muziek begon te maken met een bandje dacht: later als ik bekend ben ga ik ook rap muziek maken. Dat is zo tegenstrijdig. En dat klopt gewoon niet met het soort muziek wat ze maakte.
pi_3217335
Within Temptation speelt ook op Parkpop en Zeumerpop. Dit zjin geen geruchten. Hier is een overzicht van festivals waar ze stonden en staan zullen te vinden voor de geintresseerden.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_3217352
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:46 schreef Normannetje het volgende:

[..]

Tja, dan zijn ze al zo beinvloedt door het geld. Want je kan mij niet wijs maken dat Gwen Stefani toen ze muziek begon te maken met een bandje dacht: later als ik bekend ben ga ik ook rap muziek maken. Dat is zo tegenstrijdig. En dat klopt gewoon niet met het soort muziek wat ze maakte.

tsja, dit is al over zo veel bands gezegd. Genesis heeft ook een grote verandering ondergaan. Mensen veranderen, ook muzikanten. Als hun muziek smaak verandert, verandert hun muziek ook. En dat is vaak heel jammer, als je fan bent.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 februari 2002 @ 02:11:22 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3217654
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:55 schreef Kiff het volgende:
Within Temptation speelt ook op Parkpop en Zeumerpop. Dit zjin geen geruchten. Hier is een overzicht van festivals waar ze stonden en staan zullen te vinden voor de geintresseerden.
Jammer dan, de band zelf heeft er nog niets over los gelaten (ze zijn er nog niet over uit, maar wel druk mee bezig), Mojo kwam met het parkpop nieuws en haalde het dezelfde dag weer weg.
Ik denk dat info direct van de band betrouwbaarder is dan dit, maar ik zal Zeumerpop bij de geruchten zetten, want dat blijft het.
  dinsdag 19 februari 2002 @ 02:12:54 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3217656
quote:
Op maandag 18 februari 2002 23:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik kom zelden een band tegen die zegt dat ze door de mediaaandacht de muziek die ze maakt gaat veranderen...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_3217669
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat is wel waar ik voor vrees, hun contract met DSFA loopt juist nu af

Seen it go wrong met Theatre of Tragedy... Musique is echt niet om aan te horen, ze waren zo fucking goed... Hoop echt dat WT dat niet laat gebeuren.
  dinsdag 19 februari 2002 @ 09:02:03 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3218112
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 02:18 schreef Dualdude het volgende:

[..]

Seen it go wrong met Theatre of Tragedy... Musique is echt niet om aan te horen, ze waren zo fucking goed... Hoop echt dat WT dat niet laat gebeuren.

Dat vind ik juist wel koel, elektronische dingetjes erin
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_3218736
Ik heb dit topic niet echt gevolgd, maar word doodgegooid met dat jengelnummer. Mijn mening is dat dit dus echt apert slappe muziek is (gebaseerd op één nummer, dat wel) een regelrechte rip-off van the gathering. (val maar over me heen... )
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 19 februari 2002 @ 15:44:16 #24
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_3222834
ben even 2 daagjes weg en meteen een 2e deel
ik heb vandaag de Oor gekocht, als er interesse is kan ik et interview wel even scannen

vindt et btw niet echt slim dat ze mother earth maybe als volgende single gaan uitbrengen, aangezien die ook al de single van Ice Queen staat...

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 19 februari 2002 @ 17:23:24 #25
15465 rapedraper
What goes around, comes around
pi_3224138
HEt feit is er altijd nog dat ze 3 dijken van albums al hebben. Ik ken hun kracht en wat er hier na nog komt is meegenomen.

Je heb altijd After Forever nog. ook zo een zalig band van nederlandse bodem.

Ignorance is now the world's leading anthem, one they all embrace and follow, all emptiness and me feeling hollow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')