komt Brian al klaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:17 schreef StephanL het volgende:
Studio komt naar de Gouden Kooi![]()
Luc gaat de liedjes in het huis opnemen.
jahoor, muziek freak ziek, brian borrelt van inspiratiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
Sebastiaan heeft een cd met slappe beats meegenomen voor Luc. Brian luistert vol afgunst mee. Hij krijgt straks vast weer inspiratie om te flowen.
Moet je niet eerst theorie doen voordat je praktijk kan doen? Of werkt dat bij nagels anders dan bij rijlessenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:30 schreef Dark het volgende:
Amanda moet over 14 dagen praktijkexamen nagelstyliste doen.
Theorie kan ze nog niet, heeft ze nog niet gehad, gedaan.........
Tilly begrijpt ook wel dat dat niet gaat werken, dat certificaat stelt natuurlijk geen ruk voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je niet eerst theorie doen voordat je praktijk kan doen? Of werkt dat bij nagels anders dan bij rijlessen.
het is een deelcertificaat, zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tilly begrijpt ook wel dat dat niet gaat werken, dat certificaat stelt natuurlijk geen ruk voor.
Precies, net als het NK visagie, een wassen neus dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
het is een deelcertificaat, zeker.
geen diploma
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
Die blonde krullekop is aan het vertellen dat ze borstverkleining heeft gedaan: " Er ging wel een kilo af of zo, maar ja ik had altijd last van mijn schouders en rug"
Vraagt die andere: "Zo dat is veel, en nu ??"
Antwoord: " Nu heb ik nog steeds last van mijn schouders en rug"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |