da's meer 100+ miljard...quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef SlimShady het volgende:
planeten vernietigen doen ze denk ik niet. tenzij ze 100+ miljoen in hun budget stoppen om de filmcrew naar Venus te sturen.
hoezo het had wel wat in de series moet ik zeggenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:07 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe ze die gevechten aan hoge snelheid gaan doen. In de tekenfilms wat dat gewoon flits flits en dan waren ze een eindje verder, en dan nog eens flits flits... maar van een film zou je toch beter verwachten.
hoeveel zou het kosten naar namek?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef SlimShady het volgende:
planeten vernietigen doen ze denk ik niet. tenzij ze 100+ miljoen in hun budget stoppen om de filmcrew naar Venus te sturen.
Natuurlijk, maar voor de film zouden ze bijvoorbeeld eens kunnen tonen hoe dat er uitziet vanuit het standpunt van de vechters die zelf bewegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoezo het had wel wat in de series moet ik zeggen
Ik vrees bijmezelf dat ik hier straks over een jaar in geuren en kleuren vertel hoe kut het wel niet is, fok afsluit en weer verder db ga kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar voor de film zouden ze bijvoorbeeld eens kunnen tonen hoe dat er uitziet vanuit het standpunt van de vechters die zelf bewegen.
Toch heb ik er een slecht gevoel bij. Het budget zal waarschijnlijk niet genoeg zijn, en het script zal misschien vanuit een veel te commercieel standpunt geschreven zijn. Of zie ik het te zwart in?
haha die gokuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:12 schreef Un-X-PecteD het volgende:
http://dbthemovie.com/200(...)nd-chi-chi-revealed/
volgens mij wordt dit echt een ongelooflijk slechte film..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:51 schreef Jnk18 het volgende:
ik verw8 er niks van dus het kan alleen maar meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |