Dit wordt echt een boutfilm van jewelste..quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen zou Chow Yun Fat gecast zijn als Master Roshi en Emmy Rossum als Bulma.
Ik ga de film steeds vreemder vinden.
Hehe, het is een beetje gefilmd als de powerrangersquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:55 schreef xFriendx het volgende:
Doet me denken aan The Guyver series.
Anime
http://www.youtube.com/watch?v=xJLq-1HbZFc
vs
Live-action
http://www.youtube.com/watch?v=HKfz4UCfkpE
Hoewel dit ook weer geen mega-anime was. Maar toch.
Daar gaat deze live-action film toch ook over? Het gevecht tussen Goku en Piccolo?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
DBZ vond ik op bepaalde momenten echt langdradig en DBGT sloeg té ver door met bijv. dat haar van Krillin![]()
DB! Dáár moeten ze een film van maken.
In DB is Piccolo Daimao (ofzoiets) een slechte Namek. Goku is nog klein in DB. En uiteindelijk weet ie hem te verslaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar gaat deze live-action film toch ook over? Het gevecht tussen Goku en Piccolo?
Tenminste dat is wat ik heb begrepen.
Eh had ik aangegeven dat Piccolo en Goku nog tegen elkaar vechten in DBZ ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jup, maar het was leuker geweest als de kleine Goku tegen Piccolo Daimoon vecht, want dat is best een leuk gevecht!
In welke afleveringen is Goku groot en vecht ie tegen Piccolo? Hij vecht alleen nog een keer tegen de goede piccolo in het 23e toernooi. En dan zijn ze allebei nog niet helemaal groot eigelijk.
Dat was in het begin van DBZ toch, voordat die Saiyan sage begon ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Jup, maar het was leuker geweest als de kleine Goku tegen Piccolo Daimoon vecht, want dat is best een leuk gevecht!
In welke afleveringen is Goku groot en vecht ie tegen Piccolo? Hij vecht alleen nog een keer tegen de goede piccolo in het 23e toernooi. En dan zijn ze allebei nog niet helemaal groot eigelijk.
Waren ze daar niet al vriendjes?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat was in het begin van DBZ toch, voordat die Saiyan sage begon ?
Nog geen dikke maatjes, maar ze werkte idd al samen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waren ze daar niet al vriendjes?
Ze vertrouwde elkaar een lange tijd niet. Maar uiteindelijk heeft Piccolo Gohan gementord en toen Raddiz kwam toen vochten ze samen tegen hem.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat was in het begin van DBZ toch, voordat die Saiyan sage begon ?
Ze waren aartsvijanden. Toen heeft Goku op het laatste toernooi, net Piccolo weten te verslaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ze vertrouwde elkaar een lange tijd niet. Maar uiteindelijk heeft Piccolo Gohan gementord en toen Raddiz kwam toen vochten ze samen tegen hem.
Supertrucks? We hebben het hier over DB he. Niet over transformersquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:25 schreef neggix het volgende:
Hoop alleen dat ze niet elke keer al dat opladen van die supertrucks gaan laten zienWord het anders wel een erg lange film...
Lijkt me niet echt boeiend, hiervan een filmAlsof je zoiets in 90 minuten kan stoppen
Oeps. Ja tis een tijd geleden alweer hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ze waren aartsvijanden. Toen heeft Goku op het laatste toernooi, net Piccolo weten te verslaan.
En Piccole heeft Gohan pas getraind NA Raditz.
Hoe wil je dat Kamehameha dan noemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Supertrucks? We hebben het hier over DB he. Niet over transformers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |