James Marstersquote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn zowaar wat acteurs bekend gemaakt.
Justin Chatwin zou Goku spelen, Chatwin was de zoon van Cruise in War of the Worlds. Verder zou James Marsters Piccolo gaan spelen, Marsters is Spike uit Buffy/Angel.
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Klopt. Zo'n film kan je eigenlijk alleen maken als animatie... Eventueel kan je het doen zoals ze Beowulf gedaan hebben, maar dat is dan wel een vrij dure grap voor een film met zo'n risico.
Wel vind ik het een gedurfd project om een Live-action te maken op basis van een Japanse strip/animatie-serie, zonder dat de Japanners even hebben voorgedaan hoe het moet.
(Dat de Amerikanen het daarna toch nog verkeerd doen, is een ander verhaal.)
De eerste saga's dus...en verder is het wachtenquote:Plot Outline:
A young boy named Goku faces off against the evil Vegeta in an attempt to fulfill his destiny in becoming a legendary warrior.
Classicquote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef Herald het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/31681
Amen to thatquote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga de film steeds vreemder vinden.
krullelul met haar? Kan indd nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:01 schreef Ulreazj het volgende:
Die film komt hopelijk nooit.
Dragonball en Dragonballz was toen nog wel leuk. Serie werd al verneukt met GT. Of Krillin met haar.
Ik heb alle dragonball afleveringenquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:01 schreef Ulreazj het volgende:
Die film komt hopelijk nooit.
Dragonball en Dragonballz was toen nog wel leuk. Serie werd al verneukt met GT. Of Krillin met haar.
Ja Dragonball is op zich wel het leukst. Maakten ze ook telkens leuke vorderingen voor dat toernooi steeds. En Freeza sage is idd erg langdradig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb alle dragonball afleveringen!
Ben nu bij 23rd Tenkaichi BudoukaiGoku is nu aan het trainen bij Kami en heeft net Piccolo verslagen !
Dragonball is wel het leukst, Dragonball Z is ook leuk maar werd ondertussen een beetje Dragonball ZzZzzzZZzzz nadat Freeza er in de Freeza Saga 20 afleveringen over deed om een super grote bolt te maken waarop Goku elke afleveringe wel 20 keer riep : " OMG , this can't be "!
oeh dat is wel interessantquote:Op donderdag 27 december 2007 20:03 schreef CecilBDemented het volgende:
ze wouden jacky chan en jet li gebruiken voor goku an vegita
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |