Klopt, maar de cast die hij daar neer zet op een enkeling na ( vooral de kleine lui ) vind ik behoorlijk treffend!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je dat serieus bekijkt; voor Krillin zou ik geen lilliputter of Danny Devito nemen.
Arnold Schwarzenegger zal niet gaan (voor Hercule).
en de mensen die in komedies spelen (zoals oa Jack Black/Anthony Anderson); wie zegt dat ze in zo'n (jeugd)actiefilm willen spelen?
En dan moet je nog over het budget hebben om al die grote namen te casten.
Idd op paar kleine missers toch echt veel beter dan de cast van de filmquote:
Goed verwoord! hahah, die yamcha ziet er net zo uit als in fast and the furious tokyo...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Ogala het volgende:
Shit man ze hebben er een american teenager achtige package van gemaakt
quote:Op zondag 19 april 2009 01:21 schreef Registratiedienst het volgende:
Mijn jeugd, zo verkracht
Tering, die broek van Goku tijdens het gevechtje met die gare alien Piccolo.![]()
En oozaru (hoe je het ook spelt - die aap) die nog het trainingsvestje aan heeft. WTF
Master Roshi die totaal niet geloofwaardig
Yamchatja...............
Bulma en chi chi zijn wel okayDeze film had zo mooi kunnen zijn
Ik vraag mij af hoe cell er uit zal zien als piccolo er al zo verneukt uit ziet
kun je ook over spiderman en andere shit zeggenquote:Op zondag 19 april 2009 03:15 schreef F_N het volgende:
Dat er daadwerkelijk volwasen mensen naar dit soort kinderfilms kijken. Ongelooflijk. Maar ja, als je nagaat dat het gemiddelde IQ van de mensheid toch op ongeveer 100 ligt, verbaast me dat weer niets. Domme mensen willen ook films zien die zijn afgestemd op hun intelligentie.
Het gemiddeld IQ wordt genormaliseerd op 100, dus zelfs als iedereen zo slim zou zijn als Einstein, zou het gemiddeld IQ nog op 100 liggen.quote:[b]Op zondag 19 april 2009 03:15 schreef F_N het volgende:[/b[
Maar ja, als je nagaat dat het gemiddelde IQ van de mensheid toch op ongeveer 100 ligt, verbaast me dat weer niets. Domme mensen willen ook films zien die zijn afgestemd op hun intelligentie.
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 14:25 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het gemiddeld IQ wordt genormaliseerd op 100, dus zelfs als iedereen zo slim zou zijn als Einstein, zou het gemiddeld IQ nog op 100 liggen.
En dat zeikt dan andere mensen af omdat ze dom zouden zijn
PWNDquote:Op zondag 19 april 2009 14:25 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het gemiddeld IQ wordt genormaliseerd op 100, dus zelfs als iedereen zo slim zou zijn als Einstein, zou het gemiddeld IQ nog op 100 liggen.
wheehequote:Op zondag 19 april 2009 14:25 schreef Seneca het volgende:
[..]
Instant translocation was het toch.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rennen...Instant transmission ftw
dacht ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Instant translocation was het toch.
Nee: "they raped Dragon ball".quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef Knipoogje het volgende:
Wat zou Eric Cartman hier van zeggen?
"teh F*CK"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |