Maar hij straalt niks uit waar piccolo voor staat. Een serieuze en stoere maar soms ook klunzige namekian die evil is maar uiteindelijk toch wel lief blijktquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het origineel is net niet powerrangerachtig genoeg voor de Amerikanen... Dat je dat niet begrijpt, hee.
Rennen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand al naar de bios gerend om te kijken ?!
Nee man ik wacht wel op DVD.. ga daar echt geen geld aan uitgeven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand al naar de bios gerend om te kijken ?!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rennen...Instant transmission ftw
had je dat wel verwacht dan?quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik geloof niet dat ik er veel positiefs over heb gehoord tot nu toe
mja, dat hoop ik ook. Met een fatsoenlijk verhaal ( het liefst geschreven door toriyama ). Met een fatsoenlijk budget en het liefst beetje onbekende acteurs die wel erg lijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik hoop dat er een Dragonball Z flim komt in de toekomst
Met Gohan, Krillin, Vegeta, Tien, Trunks enz
Iddquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
mja, dat hoop ik ook. Met een fatsoenlijk verhaal ( het liefst geschreven door toriyama ). Met een fatsoenlijk budget en het liefst beetje onbekende acteurs die wel erg lijken.
Ik bedoel, als mensen picolo er zou kunnen uit laten zien?
[ afbeelding ]
Komop nou mensen dit ziet er 10000000 maal beter uit dan de picolo in de film.
als je dat serieus bekijkt; voor Krillin zou ik geen lilliputter of Danny Devito nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |