quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef Houtspeer het volgende:
Ja dan krijg je toch een beetje warme saus in je mond.
Ik baal altijd dat je in Almelo centrum geen qp`s kunt kopen. Dan moet je weer helemaal naar de woonboulevard of preston palacequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:45 schreef Remzz het volgende:
In de Mc Express(Almelo en Amsterdam) dus geen potato wedges en Amerika weken
alle "grotere" burgers waren toch al standaard 3 euroquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:08 schreef Battlefan het volgende:
Die New York zou vast lekker zijn, maar de Paris Royale was heer en meester! Nog steeds jammer dat die weg isGing bij ons harder dan de Big Mac.
Over Big Mac gesproken, vanaf morgen kost ie 3 hele euro'sEn er ging nog meer veranderen, maar dat weet ik niet meer
Weet wel dat ze niet alles in het kassa menu kregen
![]()
Verder is het jammer dat de Angus Third Pounders uit de VS niet hierheen komen, die zijn goddelijk![]()
De hele mac word verbouwd, De drive word anders, de keuken word groter, de counter word beter, nieuwe kassa's, nieuwe interieur, nieuw terras, er word uitgebouwd, het word allemaal gewoon mooier!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef McManager het volgende:
Prijs van de burgers is in elk regio verschillend. Komt door verschillende franchisenemers.
@studiotje wat voor verbouwing gaan jullie krijgen?
complete nieuwe grills/kassa?
Jep, eindelijk pin, hebben we nu niet iig, wel chippen, al gaat dat er uit heb ik ze horen zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef Battlefan het volgende:
@McManager: Wat ik gehoord heb is dat het totaal verbouwd wordt; gebouw groter, ander terras, eigenlijk alles dusEn je kan er binnekort ook pinnen
Mogen ze bij ons ook wel eens doen, heb al zo vaak gehad dat mensen vragen of je kan pinnen; als je net de complete bestelling hebt gehaald
![]()
dan moet je gewoon Duitser worden. Die hebben m gewoon wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:48 schreef lesley het volgende:
ik wil zo graag de mcrib terug heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |