Vaag bedrag...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:58 schreef Houtspeer het volgende:
Die nieuwe broodjes kosten trouwens ¤ 3.25.
Weer duurder?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vaag bedrag...
Die Patatoe Deluxe dingen, stinken, vind het rot om te vragen maar zijn best wel oké... maar dat New York broodje vind ik niet te eten, alles is ook duurder geworden, vind het wel raar, mcflurry nu 1.85, Sunday 1,65.. alleemaal 5, 10 en 15 cent duurder..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef devvertje het volgende:
OPLICHTERS
En boycot vanaf nu dus mcdonalds..
www.macbier.tkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]et Bierrrrrr
dat kan btw wel in spanje besteld wordenbier bij de mc
quote:
Nope, nog steeds een oud ding. Zal mischien na de verbouwing zijn dat we een nieuwe hebben (die ondertussen al weer 2 weken is uitgesteld)quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:02 schreef Frankvbr het volgende:
new york.. heerlijk
vooral de saus en het broodje, en in tegenstelling tot die kaasburger-weken, niet teveel kaas.
Potato dingen, zijn wel lekker, alleen zal ik over 3 weken ook wel bijna nooit meer eten..(zoals de friet)
Trouwens, onder de mcmedewerkers, hebben jullie eigenlijk ook allemaal die nieuwe fishfilet stomer?
Die 2 broodjes stoomt in 9 seconde? of is dit per vestiging?
Komt gij er nu pas achter?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef Darklight het volgende:
Zo'n Mc Kroket koop ik ook nooit meer, wat een goor ding
Mooi is dat... die gewone mosterdzakjes kwamen me inderdaad al bekend voor van de bitterballen. Maar het is niet lekker bij de McNuggets. Hopelijk hebben ze binnenkort weer de gewone mosterdsaus, ipv normale mosterd. Goed om te horen dat het er naar alle waarschijnlijkheid (nog) niet uit is, hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef McManager het volgende:
De McDonalds in Deventer wilt vast graag van hun voorraad mosterdsaus af, die ze overhielden bij de bitterballen actie....
wel een beetje sneu....
Want je merkt degelijk het verschil tussen de 2 sauzen...
En mosterdsaus wordt zeer weinig genomen bij de kipnuggets dus het kan verklaren dat je pas over 1 maand weer de normale mosterdsaus krijgt.
Posters maken zijn ze iid niet goed in. Tijdje terug stond er iets van "patatoes met saus". Moest ik extra betalen voor de sausquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef Houtspeer het volgende:
Er was laatst een klant die erg moeilijk deed over de keuzemogelijkheden bij een menu. Bedoeling is dus dat je een burger en drinken krijgt met een friet, aardappelen of side salade. Maar op een grote poster boven de kassa's staat er: "Met daarbij: (friet, potatoes, salade)" Er staat niet dat je een keuze moet maken tussen de 3, dus die klant 'eisde' dat hij alle 3 de dingen krijgt.
Tja, als je alleen maar van de poster uit moet gaan, dan heeft hij helemaal gelijk, maar een beetje logisch nadenken...
Inmiddels hebben ze nog steeds geen mosterdsaus, ze smeren je nog steeds mosterd aan. Compleet anders, veel minder en niet te eten. Maar goed. Ik aan de kassadame vragen waarom ze al een redelijk aantal weken geen mosterdsaus meer hebben, die wist dat niet. Dat andere vestigingen het gewoon nog hebben, dat zou maar goed kunnen. Ze toonde geen interesse, aan d'r gezichtsuitdrukking was duidelijk te zien dat ze me maar een lastige zeur vond. Geen moeite verder gedaan, ik ga d'r ook geen manager voor bijroepen. Ik bestel wel wat anders of ga ergens anders heen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:00 schreef McManager het volgende:
Als ik jouw was zou ik gewoon klagen bij de dienstdoende manager.
Ik denk dat ze binnen No Time de gewone mosterdsaus voor bij de kipnuggets zullen bestellen
Anders de volgende keer je sausje omruilen voor een ander sausje
In welke werk je?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef Battlefan het volgende:
Wij (Utrecht) hebben nog gewoon mosterdsausMaar BBQ saus is toch lekkerder
![]()
Lange Viestraatquote:
wat dacht je van zure room?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:05 schreef Dinamiet het volgende:
Yo, hoe duur zijn die deluxe potatoes?
En wat is sour cream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |