Boos krijg je me niet snel, maar je bent gewoon irritant als je dat soort dingen doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Integendeel, jij vraagt de 2 kleine in 1 grote, dus nix kleine overgooien in de grote want dat zal nooit passen. Ik wil gwn graag bewust zijn op mn geld en het mileu.
je ben toch niet boos he
Volgensmij is dat al honderd maal uitgelegd:quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er al 5 jaar geen McRib?.
Heb ik afgelopen zaterdag nog gegeten anders.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er al 5 jaar geen McRib?.
Dat vond ik voorheen ook, totdat ik naar Amerika op vakantie ging...quote:
Inderdaad, behalve sunday/milkshake en doorgebrakken frietjesquote:
Ik gok (en hoopquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef Gesloten het volgende:
Weet iemand al wat de volgende euroknallers worden?
okee, nu wil ik dus naar zwedenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef -Banaan- het volgende:
Die karamelsaus van de sunday ijsjes, is die ook gewoon te koop? In zweden hadden ze speciale mc flurries, met Daim en dan kon je er voor kiezen om nog extra karamelsaus erbij te doen. Dat was echt zo ongelofelijk lekker... Kan die Daim niet ook in NL komen?
Toch juist alleen maar HB patties?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:11 schreef petertjeprik het volgende:
het wordt een themaweek met American-roadstyle. De burgers zien er lekker uit, maar worden een hel voor de mensen die ze in elkaar moeten zetten en bakken. (2 kaassoorten, 2 stukken vlees per broodje etc etc, dus weinig gril ruimte en ga maar door)
ik dus
klinkt lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:11 schreef petertjeprik het volgende:
het wordt een themaweek met American-roadstyle. De burgers zien er lekker uit, maar worden een hel voor de mensen die ze in elkaar moeten zetten en bakken. (2 kaassoorten, 2 stukken vlees per broodje etc etc, dus weinig gril ruimte en ga maar door)
ik dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |