quote:
Waarschuwing
© Big Brother 20/10/1999 00:00
Het volgende bericht is een waarschuwing voor iedereen die nu enthousiast is geworden om ook eens in te breken in het BB-huis. Bedenk goed, dat dit een levensgevaarlijke onderneming is. De volgende De indringer van afgelopen nacht heeft echt ontzettend veel geluk gehad. Vanaf nu zullen er alleen maar meer bewakingsmaatregelen worden getroffen. Bovendien zijn indringers zwaar in overtreding.
Oooh, nu word ik me toch ff een partij bang zeg!
ik zou zeggen.. potten met z'n allen en bestormen.. al is het alleen om veronica te jennen..
don't you just love this freedom of speech thingie ;-)
quote:
op 10-20-1999 om 12:04 PM schreef Doopy-X het volgende:
Tsja...ik heb begrepen dat ze wachtorens hebben gebouwd met daarop de beste sluipschutters die overgekomen zijn uit Bosnië.
De vrijspraak voor Goran Jelisic komt nu wel in een ander daglicht te staan. BB & V manipuleren zelfs het Joegoslavie tribunaal !
BTW: Alle streams zenden weer testbeeld uit. Hoe lang is dat al aan de gang en waarom ?
>De volgende De indringer van afgelopen nacht heeft echt ontzettend veel geluk gehad.
Ow!? Dat ie heelhuids over het hek is geklommen? Mjah.. da's toch wel iets wat alleen navy seals en commando's kunnen..
>Vanaf nu zullen er alleen maar meer bewakingsmaatregelen worden getroffen.
Nog meer mensen die daar de hele dag in de kantine koffie zuipen.. twordt nog druk daar..
>Bovendien zijn indringers zwaar in overtreding.
Dat zeg ik.. 6 tientjes boete..
51 kilometer per uur in de bebouwde kom rijden kost ook 6 tientjes...
>Het BB-huis heeft overal camera's. Ook
buiten!
Camera's!??? Wat!? Hebben ze nu ook camera's hangen!?? ZUSTER!!!!!
Alle fans opgelet!
© Big Brother 20/10/1999 00:00
Het volgende bericht is een waarschuwing. Enthousiastelingen die willen inbreken in het BB-huis moeten ernstig rekening houden met het volgende:
- Bedenk goed, dat inbreken bij BB een levensgevaarlijke onderneming is.
- Indringers zijn zwaar in overtreding.
- Het BB-huis heeft overal camera's. Ook buiten!
verder ook niet schokkend, ik word er wel heel bang van
Gewoon met rust laten. (ongeacht of de bewoners het wel of niet leuk vinden)
Iedereen die naar binnen wil, kan nog steeds naar binnen gaan.
PS.
Wat voor nut hebben de camera's buiten het BB-huis nu eigenlijk. Of worden dat straks de camera's voor de streams, want daar schijnt meer te gebeuren dan binnen.
- Bedenk goed, dat inbreken bij BB een levensgevaarlijke onderneming is.
Levensgevaarlijk!
Hou dat ERNSTIG in de gaten ja! Het is LEVENSgevaarlijk! Buiten het prikkeldraad (waar je zo overheen klimt. Paar ouwe dekens eroverheen en klimmen maar.) zijn er nu ook landmijnen en stukjes drijfzand aangelegd.
Verder lopen de bewakers nu in plaats van met herdershonden (die ze overigens niet los kunnen laten - bewaking heeft daar geen bevoegdheid voor volgens mij. Daar moet je de politie voor hebben) met tijgers aan een riempie.
- Indringers zijn zwaar in overtreding.
ZWAAR in overtreding he! Houd ook daar ERNSTIG rekening mee. Boetes kunnen zomaar oplopen tot een paar tientjes. Net iets minder dan voor fout parkeren dus
- Het BB-huis heeft overal camera's. Ook buiten!
Nee ? Ga weg !
Dat MEEN je niet ?!?!?!
Dus DAAR komen de mooie tuinbeelden die zo'n 20 uur per dag te zien zijn vandaan !
Zouden er binnen ook camera's staan trouwens ? Lijkt me sterk.
Kortom: leuke aktie van V die nu met bangmakerij (wat nergens op slaat natuurlijk. je draait echt de cel niet in omdat je ongevraagd bij iemand de tuin binnen wandelt hoor) probeert elke leuke aktie af te stoppen. Veronica denkt dat het volk dom is (zoals gewoonlijk) en nu serieus poep in de broek krijgt van angst.
Tsk tsk tsk. jammer maar helaas. Het volk is slimmer dan dat
maar dat hebben sommige nederlanders er wel voor over om zelf uiteindelijk opgesloten te worden
En de gevangenis is een stuk ruimer, meer vrijheid, meer privacy en minder camera's..
Foei overtreders ! kijk uit anders moet je in de hoek staan !!
die VOO
quote:
op 10-20-1999 om 12:45 PM schreef Herman het volgende:Feit blijft wel dat minder slimme mensen ... dit ('waarschuwing BB') wel serieus genoeg vinden om van een actie af te zien....... misschien
Hoewel ik het een zeer achterlijke actie zou vinden... kan ik maar een ding zeggen: 'Dat geloof je toch zeker zelf niet!"
------------------------------------------------------------------------------------------
Sabine: "Doe normaaaaalll!!!!!"
quote:
op 10-20-1999 om 12:12 PM schreef JayTaph het volgende:
De indringer van afgelopen nacht heeft echt ontzettend veel geluk gehad.
Ow!? Dat ie heelhuids over het hek is geklommen? Mjah.. da's toch wel iets wat alleen navy seals en commando's kunnen..
Dit verklaart meteen waarom de luchtmachtfoto's heeft geknipt. Special Ops.
2. Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Art. 285 Wetboek van Strafrecht.
In dit land is men bovendien van mening, dat inbreken enkele gedwongen, maar nuttige uren werkervaring dient op te leveren, terwijl het afrossen van een inbreker vaak tot gevangenisstraf leidt. Mazzel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |