abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204190
quote:
Waarschuwing
© Big Brother 20/10/1999 00:00

Het volgende bericht is een waarschuwing voor iedereen die nu enthousiast is geworden om ook eens in te breken in het BB-huis. Bedenk goed, dat dit een levensgevaarlijke onderneming is. De volgende De indringer van afgelopen nacht heeft echt ontzettend veel geluk gehad. Vanaf nu zullen er alleen maar meer bewakingsmaatregelen worden getroffen. Bovendien zijn indringers zwaar in overtreding.

Oooh, nu word ik me toch ff een partij bang zeg!

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:04:00 #2
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_204191
Tsja...ik heb begrepen dat ze wachtorens hebben gebouwd met daarop de beste sluipschutters die overgekomen zijn uit Bosnië.
Es kijken wat de bewaking doet als iedereen uit de Forum in 1 keer het terrein belegerd...PANIEK!!!!
hehehe
Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

woensdag 20 oktober 1999 @ 12:09:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_204192
Ach, 6 tientjes boete voor huisvredebreuk..

ik zou zeggen.. potten met z'n allen en bestormen.. al is het alleen om veronica te jennen..

don't you just love this freedom of speech thingie ;-)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_204193
quote:
op 10-20-1999 om 12:04 PM schreef Doopy-X het volgende:
Tsja...ik heb begrepen dat ze wachtorens hebben gebouwd met daarop de beste sluipschutters die overgekomen zijn uit Bosnië.

De vrijspraak voor Goran Jelisic komt nu wel in een ander daglicht te staan. BB & V manipuleren zelfs het Joegoslavie tribunaal !

BTW: Alle streams zenden weer testbeeld uit. Hoe lang is dat al aan de gang en waarom ?

woensdag 20 oktober 1999 @ 12:12:00 #5
81 JayTaph
pi_204194
>Bedenk goed, dat dit een levensgevaarlijke onderneming is.
Hellup, ze zetten mona in!!!!

>De volgende De indringer van afgelopen nacht heeft echt ontzettend veel geluk gehad.
Ow!? Dat ie heelhuids over het hek is geklommen? Mjah.. da's toch wel iets wat alleen navy seals en commando's kunnen..

>Vanaf nu zullen er alleen maar meer bewakingsmaatregelen worden getroffen.
Nog meer mensen die daar de hele dag in de kantine koffie zuipen.. twordt nog druk daar..

>Bovendien zijn indringers zwaar in overtreding.
Dat zeg ik.. 6 tientjes boete..
51 kilometer per uur in de bebouwde kom rijden kost ook 6 tientjes...

>Het BB-huis heeft overal camera's. Ook
buiten!
Camera's!??? Wat!? Hebben ze nu ook camera's hangen!?? ZUSTER!!!!!

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_204195
Hee, het bericht op de BBpage is veranderd:

Alle fans opgelet!
© Big Brother 20/10/1999 00:00

Het volgende bericht is een waarschuwing. Enthousiastelingen die willen inbreken in het BB-huis moeten ernstig rekening houden met het volgende:

- Bedenk goed, dat inbreken bij BB een levensgevaarlijke onderneming is.

- Indringers zijn zwaar in overtreding.

- Het BB-huis heeft overal camera's. Ook buiten!

verder ook niet schokkend, ik word er wel heel bang van

pi_204196
Blijkbaar in strijd met de algemene opvattingen hier vind ik dat V wel gelijk heeft in deze.

Gewoon met rust laten. (ongeacht of de bewoners het wel of niet leuk vinden)

*** I have this condition ***
pi_204197
des te meer mensen voor de bewaking, des te meer deze mensen zullen denken : .. hij let wel op , dan kan ik lekker koffie drinken ...

Iedereen die naar binnen wil, kan nog steeds naar binnen gaan.

PS.

Wat voor nut hebben de camera's buiten het BB-huis nu eigenlijk. Of worden dat straks de camera's voor de streams, want daar schijnt meer te gebeuren dan binnen.

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
  Admin woensdag 20 oktober 1999 @ 12:34:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204198
Het volgende bericht is een waarschuwing. Enthousiastelingen die willen inbreken in het BB-huis moeten ernstig rekening houden met het volgende:
Let wel. ERNSTIG rekening ermee houden he! Je moet het echt ERNSTIG in de gaten houden ok ?

- Bedenk goed, dat inbreken bij BB een levensgevaarlijke onderneming is.

Levensgevaarlijk!
Hou dat ERNSTIG in de gaten ja! Het is LEVENSgevaarlijk! Buiten het prikkeldraad (waar je zo overheen klimt. Paar ouwe dekens eroverheen en klimmen maar.) zijn er nu ook landmijnen en stukjes drijfzand aangelegd.
Verder lopen de bewakers nu in plaats van met herdershonden (die ze overigens niet los kunnen laten - bewaking heeft daar geen bevoegdheid voor volgens mij. Daar moet je de politie voor hebben) met tijgers aan een riempie.

- Indringers zijn zwaar in overtreding.

ZWAAR in overtreding he! Houd ook daar ERNSTIG rekening mee. Boetes kunnen zomaar oplopen tot een paar tientjes. Net iets minder dan voor fout parkeren dus

- Het BB-huis heeft overal camera's. Ook buiten!

Nee ? Ga weg !
Dat MEEN je niet ?!?!?!
Dus DAAR komen de mooie tuinbeelden die zo'n 20 uur per dag te zien zijn vandaan !
Zouden er binnen ook camera's staan trouwens ? Lijkt me sterk.

Kortom: leuke aktie van V die nu met bangmakerij (wat nergens op slaat natuurlijk. je draait echt de cel niet in omdat je ongevraagd bij iemand de tuin binnen wandelt hoor) probeert elke leuke aktie af te stoppen. Veronica denkt dat het volk dom is (zoals gewoonlijk) en nu serieus poep in de broek krijgt van angst.
Tsk tsk tsk. jammer maar helaas. Het volk is slimmer dan dat

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204199
Ben het wel eens met Herman, beetje zielig om in te breken, het blijft toch niet van je zelf ondanks dat er tig camera's staan...
Maar de reactie van V. is wel een beetje overtrokken had ik het idee...
pi_204200
* Tiejo*
You're right. Overtrokken is wel een redelijke benaming, het had _iets_ genuanceerder gekunnen.
Feit blijft wel dat minder slimme mensen (die niet bij Fokzine te vinden zijn ) dit wel serieus genoeg vinden om van een actie af te zien....... misschien
*** I have this condition ***
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:45:00 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_204201
er is wel een verschil tussen betreden van verboden terein en inbreken... dat laatste kan echt iets meer oplopen dan 6 tientjes met strafblad,

maar dat hebben sommige nederlanders er wel voor over om zelf uiteindelijk opgesloten te worden

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:49:00 #13
81 JayTaph
pi_204202
ach, mocht toevallig mona 3 keer tegen je mes oplopen, dan ga je direct naar de gevangenis en niet door start..

En de gevangenis is een stuk ruimer, meer vrijheid, meer privacy en minder camera's..

pi_204203
gaan we het nou weer hebben over inbreken??? hou toch eens op..V wil niemand bang maken ze laten ons weten dat het nergens op slaat en dat je erg dom bent als je daar over die schutting gaat klimmen om de boel te verzieken. Wat heeft het voor nut, wat berijk je er mee. Snap er niks meer van dan mensen serieus zeggen laten we met ze allen gaan om v te naaien....wat een eikels zeg
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_204204
Over inbreken gesproken... wanneer wordt die propaganda-site van Veronica nou eens gekraakt? Laat de rest van internettend Nederland ook de waarheid rond BB weten!!

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_204205
de waarheid...ach de meeste mensen kijken omdat ze het leuk vinden (ik ook trouwens) en niet om overal een schandaal achter te zoeken. waarom word iedereen toch zo agrasief de laatste tijd (ik ook) snap daar niks van.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 20 oktober 1999 @ 13:02:00 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_204206
succes Gaby,

nederlanders kunnen daar niet tegen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 oktober 1999 @ 13:02:00 #18
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_204207
ha ha ha ha tjonge tjonge die VOO .
Denken ze nu echt dat we voor dit soort kinderachtige waarschuwingen bang zijn ?

Foei overtreders ! kijk uit anders moet je in de hoek staan !!

die VOO

The Guru is present

Moderator woensdag 20 oktober 1999 @ 13:11:00 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_204208
Ze kunnen bij wijze van afschrikking natuurlijk wel wat bewakers inzetten waarvan de handjes wat los zitten. Maar levensgevaarlijk.. is dat nou een serieuze poging tot bangmakerij of is het een mislukte poging tot ironie?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_204209
wwwwooeeeehahahahaha....Hebbe ze bij VOO dan nog steeds niet gehoord over raketten?
Tegenwoordig kan je al voor een klein bedrag de z.g overgebleven scut raketten opkopen.
Je gaat er gewoon opzittuh en vliegt zo de tuin in..nou en dan nog ff een paar tientjes lappen en je bent klaar.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_204210
"En de vogels vliegen naar de BB tuin, worden niet teruggefloten ook niet neergeschoten..."

pi_204211
mderooij:
Meesterlijk!
pi_204212
quote:
op 10-20-1999 om 12:45 PM schreef Herman het volgende:

Feit blijft wel dat minder slimme mensen ... dit ('waarschuwing BB') wel serieus genoeg vinden om van een actie af te zien....... misschien

Hoewel ik het een zeer achterlijke actie zou vinden... kan ik maar een ding zeggen: 'Dat geloof je toch zeker zelf niet!"

------------------------------------------------------------------------------------------
Sabine: "Doe normaaaaalll!!!!!"

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
  woensdag 20 oktober 1999 @ 14:18:00 #24
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_204213
quote:
op 10-20-1999 om 12:12 PM schreef JayTaph het volgende:
De indringer van afgelopen nacht heeft echt ontzettend veel geluk gehad.
Ow!? Dat ie heelhuids over het hek is geklommen? Mjah.. da's toch wel iets wat alleen navy seals en commando's kunnen..

Dit verklaart meteen waarom de luchtmachtfoto's heeft geknipt. Special Ops.

pi_204214
Volgens mij (advocaatje) maakt V. zich met dergelijke uitingen schuldig aan bedreiging en dat is strafbaar, maar zulks geheel terzijde.
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_204215
Is het geen 'gewone' waarschuwing dan? Waarom valt het dan onder de categorie "bedreiging"? Verklaar u nader, Piepeltje, svp.
pi_204216
1. "Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen ... (blabla)..., met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht ...(blabla)...,met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling...., wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

2. Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Art. 285 Wetboek van Strafrecht.

In dit land is men bovendien van mening, dat inbreken enkele gedwongen, maar nuttige uren werkervaring dient op te leveren, terwijl het afrossen van een inbreker vaak tot gevangenisstraf leidt. Mazzel

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')