hier nog iets goedkoper zelfs: http://www.pixmania.nl/nl(...)-lens.html?itag=6615quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Blackman het volgende:
Ik ben bijna zo ver en wil een camera aanschaffen.
Is deze prijs met bijbehorende winkel te mooi om waar te zijn of gewoon een hele goede aankoop?
Het valt mij op dat andere combinaties veel duurder zijn!
Canon?!? Panasonic ftw idioot!quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Canon EOS D350 bij Bol.com voor 400 euro. Tik een lens op de kop op marktplaats en je kunt nog net binnen je budget zitten
Oh ja, Panasonic 4 life!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:33 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Canon?!? Panasonic ftw idioot!![]()
Ik moet nog een tasje hebben voor m'n DMC-TZ3 en aar wil ik dus écht niet te veel aan uitgeven.
Beter: de nieuwe lenzen van Nikon.quote:Op zondag 18 november 2007 15:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Alleen speciale lenzen van Nikon doen 't er goed op.
wat ik me afvraag. wil je persee een spiegelreflex?quote:Op zondag 18 november 2007 14:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb van de week zitten kijken naar de Nikon D40 + AF-S 18-55 mm II zwart zitten kijken en vroeg mij af of er iemand hier is die er al ervaringen mee heeft en of het een aanbeveling is. Ik doe eigenlijk weinig bijzonders met foto's maken (thuis, van de kinderen, als we op vakantie of dagjes weg gaan etc) maar heb nu een Ixus en wil toch iets meer kwaliteit foto's. Zit ik met de Nikon D40 dan goed??
Dit ben ik niet helemaal met je eens. De kitlenzen kunnen vaak tot 30 cm afdrukken. Dus met de snelheid van een SLR boven een goede compact is dan meer van nut dan nóg dichterbij kunnen komen in een macro-mode (die je ook weer aan moet zetten wat tijd kost).quote:Op maandag 19 november 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik me afvraag. wil je persee een spiegelreflex?
Houd er rekening mee dat je bij het maken van fotos van de kinderen snel tegen de grens aanloopt van net alles goed hebben en willen afdrukken dat je kind voor je staat. en dus er een andere lens nodig is bv.
Dit probleem heb je niet bij een semi-slr.
Als je een beetje door het woud van instellingen heen kunt kijken zou ik niet weten waarom je niet met zo'n ding zou kunnen starten. Je kunt altijd kiezen hoeveel je de camera zelf laat beslissen en hoeveel je zelf wilt doen en in dat opzicht wijkt 'de grote Pany' niet af van alle andere camera's.quote:Op maandag 19 november 2007 20:28 schreef sinemet het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van de Panasonic DMC FZ50? Is t een beetje een goeie camera voor een beginner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |