quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:50 schreef milk-shake het volgende:
staat er nou Freddy Kruger op Brain zijn shirt![]()
Het zou wel bij Brian passen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:52 schreef Verida het volgende:
Lees net bij de buren, dat brian het "vieze" bed van huub en lieke heeft laten zien aan luc. Is dat echt zo?
Als het zo is vind ik Brian nog veel meer een vies vuil achterbaks ettertje
Fout geschreven, het is namelijk Krueger.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:52 schreef Verida het volgende:
Lees net bij de buren, dat brian het "vieze" bed van huub en lieke heeft laten zien aan luc. Is dat echt zo?
scheelt vast weer auteursrecht betalen en zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fout geschreven, het is namelijk Krueger.![]()
Tenminste, als gaat om Freddy uit Elmstreet .
Ik heb het niet gezien maar het slaat sowieso nergens op. Lieke had taart of iets dergelijk geknoeid dus heeft José verzuimd het bed te verschonen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:52 schreef Verida het volgende:
Helemaal mee eens. Huub en Lieke zijn samen sterk genoeg om ze aan te kunnen, hebben ze inderdaad de afgelopen tijd bewezen. Laat die 5 elkaar maar gewoon afmaken. Brian denkt dat hij het allemaal in de hand heeft, maar Amanda en Nadia zijn samen bezig om Lieke weer te pakken te nemen. Hebben de dames overigens al aan Brian opgebiecht van dat telefoontje aan Kim en de acties die ze vrijdag willen ondernemen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:59 schreef itsme het volgende:
Hmm Mijn post was net de laatste in devorige COS dus herhaal ik hem hier maar even. (zonde van al dat typewerk)
Het beste zou zijn als H en L zich helemaal niet met die 5 bemoeien.
als ze dan toch een keus moeten maken zou ik liever zien dat ze tegen Brian en zijn sloerie gaan.
Dankzij die 2 is het spel al maanden dood, hebben H en L enorm veel te verduren gekregen.
Amanda krijg je echt wel weg hoor. Die is tot nu toe met fluwelen handschoentjes behandelt. Als dat kreng boos wordt gaat ze gelijk gooien en slaan, en dan exit. En dan is Brian aan de beurt.
Maar ik verwacht dat er helemaal niets verandert. Te veel wantrouwen. Huub wil niet met Brian samen werken en vertrouwd Jaap ook voor geen meter. (en gelijk heeft hij)
Brian wil niet met Huub samen en Amanda ook niet. (haat van dellie zit diep)
Straks gaan ze weer met zijn vijfen tegen Huub en lieke. Ze zijn namelijk te bang van elkaar. Brian te bang voor jaap . Jaap en en Dennis te bang voor Brian.![]()
Ik denk dat brian laat zien dat Lieke doorgelekt heeft, al een helepaaos geleden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar het slaat sowieso nergens op. Lieke had taart of iets dergelijk geknoeid dus heeft José verzuimd het bed te verschonen.
Precies, ik verwacht er eigenlijk ook niks van, niemand durft iets te ondernemen alleen Lieke en in je eentje lukt dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:59 schreef itsme het volgende:
Maar ik verwacht dat er helemaal niets verandert. Te veel wantrouwen. Huub wil niet met Brian samen werken en vertrouwd Jaap ook voor geen meter. (en gelijk heeft hij)
Ik weet dat Brian er een foto van genomen heeft, zou het daarom gaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat brian laat zien dat Lieke doorgelekt heeft, al een helepaaos geleden.
Dat gaat niet door verschonen uit het bed.
en daar zit brain nog over te zeiken.................hij weet echt niks anders te verzinnen.............zwak hoor!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat brian laat zien dat Lieke doorgelekt heeft, al een helepaaos geleden.
Dat gaat niet door verschonen uit het bed.
Denk het, die pot creme van vanmorgen zal wel opgeruimd zijn denk ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat Brian er een foto van genomen heeft, zou het daarom gaan?
Of het een foto is of dat het daadwerkelijk getoond wordt, je bent toch ziek als je zoiets laat zien aan een gast.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat is het toch een walgelijk stuk vreten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja echt hij tilde het beddengoed op en zei.....kijk allemaal sperma...jak...Luc zei, ben blij dat ik in dat bed ligquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:52 schreef Verida het volgende:
Van VOL.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Of het een foto is of dat het daadwerkelijk getoond wordt, je bent toch ziek als je zoiets laat zien aan een gast.
![]()
Jij hebt het dus gezien begrijp ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:11 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja echt hij tilde het beddengoed op en zei.....kijk allemaal sperma...jak...Luc zei, ben blij dat ik in dat bed lig
Eens een rat.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |