Pfrt. Drie dagen terug was geld het probleem nog niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:39 schreef Blight het volgende:
Ik móet aan een kaartje zien te komen. Zaterdag begint de voorverkoop. Echter, áls ik naar The Cure ga zal ik gezien de kosten Porcupine Tree toch echt over moeten slaan...
Mja. Ik twijfel gewoon zo. Ik ga dit weekend ook alweer naar twee concerten.. Het kan toch echt op, dat budget.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:41 schreef rompompom het volgende:
Pfrt. Drie dagen terug was geld het probleem nog niet..
Ja, dat is inderdaad wel jammer. En een kaartje kost je al gauw een euro of 40. Maarja, het is wel The Cure!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:42 schreef remlof het volgende:
Hmm The Cure, interessant. Alleen jammer dat het in Ahoy is en niet in een kleinere venue zoals de HMH
M'n googleads staan er vol mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel jammer. En een kaartje kost je al gauw een euro of 40. Maarja, het is wel The Cure!
Ja dat dan weer wel. Jeugdsentiment ten top.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel jammer. En een kaartje kost je al gauw een euro of 40. Maarja, het is wel The Cure!
Há.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Na een goede trap op de juiste plaats kunnen jongetjes bést wel huilen.
Evil!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Na een goede trap op de juiste plaats kunnen jongetjes bést wel huilen.
Only in Japanquote:
Balen. Ibuprofen helpt goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef Misstique het volgende:
Ging redelijk, vrij pijnloos zelfs. Alleen nu begint de verdoving uit te werken en krijg ik er toch nog last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |