Dat lijkt me overdreven, Jaap heeft niets tegen haar en vindt haar sterk. Ook voor Huub is zij wel goed om mee te spelen, zij is absoluut niet zwak, je krijgt haar niet weg. De rest ziet dat ook wel hoor, waarom denk je dat zij een hekel aan haar hebben? Omdat ze koud over komt wat Huub zelf al zei, en zich totaal niet kwetsbaar opstelt. Maar dat is voor het spel juist wel goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke wil veel.... maar feitelijk wil niemand behalve Huub met haar spelen. Ondertussen krijg ik steeds een grotere hekel aan haar. Ze dramt maar door en luistert niet.
Ik geloof er niet zo in, helaas. Van Amanda uit wel, maar van Brian uit absoluut niet. En dat missen na die acht uur kwam ook wel heel gelegen ... na die acht uur info krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef T-lex het volgende:
Dat doen ze constant...massage hier, samen in bad, lekker ff samen muziek luisteren. Geloof echt wel dat dat allemaal oprecht is hoor. Ook dat ze mekaar gemist hadden tijdens die 8 uur was wel duidelijk.![]()
Ik wil ook graag dat zij winnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één!! En ik vind dat Huub een punt heeft. Lieke draaft maar door en door!!
Luc is een gastspeler.... Hij is een rapper die al een paar keer in het huis heeft opgetreden. Nadia vindt hem leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef Liess het volgende:
Ben een tijdje offline geweest, maarem, wie is Luc?
Ah ok, thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
[..]
De gastspeler Double L een rapper, die zijn plaatje komt promoten via de Kooi
[afbeelding]
Met jou zeiden nog 10duizend andere het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef Darklight het volgende:
hehe
mensen komen erachter dat Lieke een zeikwijf is, zeg ik alk vanaf het begin
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg wat van deze formaties...die 5-2 werkte niet omdat ze binnen die 5 mekaar niet vertrouwen.
Brian is slim die kiest er voor dan maar die formatie te verlaten, sterk maakte het ze toch niet.
Nu wil Jaap met Dennis weer bij Huub en Lieke...zelfde stomme verhaal als je het mij vraagt. Totaal geen vertrouwen en de kans dat Jaap Nix een mes in de rug steekt. En ook op persoonlijk vlak hebben ze geen reet.
De samenwerking Huub&Lieke + Brian&Amanda zie ik meer suc6 hebben.![]()
Brian en Huub hebben een soort van respect voor mekaar en dat is ook een pluspuntje. Die 4 hebben mekaar niet nodig voor backup en zijn best gezellig in de omgang als de sfeer er naar is.![]()
Daar ben ik het mee eens...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg wat van deze formaties...die 5-2 werkte niet omdat ze binnen die 5 mekaar niet vertrouwen.
Brian is slim die kiest er voor dan maar die formatie te verlaten, sterk maakte het ze toch niet.
Nu wil Jaap met Dennis weer bij Huub en Lieke...zelfde stomme verhaal als je het mij vraagt. Totaal geen vertrouwen en de kans dat Jaap Nix een mes in de rug steekt. En ook op persoonlijk vlak hebben ze geen reet.
De samenwerking Huub&Lieke + Brian&Amanda zie ik meer suc6 hebben.![]()
Brian en Huub hebben een soort van respect voor mekaar en dat is ook een pluspuntje. Die 4 hebben mekaar niet nodig voor backup en zijn best gezellig in de omgang als de sfeer er naar is.![]()
\Even veranderen in opties Ouick replyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb geen Preview meer onder mijn postvak. Is dat normaal??
Nee hoor vinden heel veel al heel lang, soms zakt het weer even, maar dan zorgt Lieke zelf wel weer dat ze een zeikwijf word gevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef Darklight het volgende:
hehe
mensen komen erachter dat Lieke een zeikwijf is, zeg ik alk vanaf het begin
Huub wil het ook niet met Jaap, dat lijkt hiij duidelijk te laten merken aan Lieke. Alleen Lieke luistert niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef T-lex het volgende:
Luc zei het zo simpel, gewoon alle ballen op de zwakste (NIx).![]()
Dat heeft echt de meeste kans van slagen.![]()
En als Jaap dan in de weg gaat lopen, pech voor hem. Zo jammer dat Huub zo aan Jaap blijft hangen en steeds een lijntje open wil houden.![]()
Ik ben het met Huub eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:36 schreef berend88 het volgende:
nou ik vind Huub ook behoorlijk irri hoor, die wil ook zijn eigen zin doordrijven. Lieke wil even afwachten hoe alle gesprekken zich ontwikkelen en erover nadenken . Huub wil direct nu een plan bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |