Shit man! Dean doet ook al aan customizen van personen... transgenders FTWquote:
Heerlijk is dat inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren weer lekker geoefend. Ik zit in mijn less-is-more fase, dus ik had gewoon mijn strat recht in de Marshall TSL geprikt die in de oefenruimte stond, verder geen toeters en bellen, pods of pedalen.
Versterker op een redelijke overdrive gezet, en de dynamiek verder geregeld met mijn volumeknop.
Ging echt super, en damn, I luv my strat.
En CAO's...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:07 schreef Aresdreams het volgende:
daarvoor bestaan toch roadies?
Geil! Het ziet er uit als een zwaar portabel en guitig toetsenbordje... Onze toetsenist heeft laatst een elektronische piano gekocht van Kawai (Incl. slaghamertjes etc.) en dat weeg al over de 32 kilo... dan nog zijn Hammond... pff... geen doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef Conorach het volgende:
[..]
Hell Yeah! En wat voor één.
Ik gebruik inderdaad een Korg N5-EX.
9 van de 10 gebruikte geluiden zijn custom gebouwd door mij, veelal uit diverse sample-combinaties samengesteld.
Tja, bij mijn band is het inderdaad een toetsenistequote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Joh man, leesde te snel en dacht dat je Ares zijn bandje bedoelde![]()
Punk + orgels = Rancid![]()
Welkom Conorach [afbeelding]
Besloten venootschapje dan maar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel het plan ooit
Naja, doe het nu ook al wat, maar dan echt een eigen winkelpandje [repair/custom shopje] enzo
Later, sparen, jeweet![]()
[..]
Zijn er al, maar ja, dan ga ik ook zelf amps [proberen] te ontwikkelen/bouwen
En eigen gitaren, en effecten, en en en...
Dan moet je toch aandeelhouders hebben en een minimaal startkapitaal?quote:
Bouwen danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou wel een Telecaster met SD Livewires er in willen hebben.
Jaja, verdraai het maar weer snel, staat toch echt heel wat anders in je eerdere postquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neuh. Wil alleen zeggen: áls ik een Telecaster zou moeten hebben....
Joa, maar dat is ook wel te doen... en anders met een 'dog ears' en schroefje+veertje door de slagplaat a-la een Strat bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:17 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Maar als ik het fresen gedaan heb, moet ie ook nog op de goede hoogte zitten en alles, dat lijkt me echte en lastig karweitje.
Dremelen uit de losse hand manquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:44 schreef ibaneX het volgende:
body dremelen??? bovenfrees aan loop!
Waarom glimt die hals zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:46 schreef punkjunk het volgende:
Nek, dus ik moet fresen, en dat vrees ik.
Gewoon standaart comet
[afbeelding]
Hoe wil je die uitdremelen dan? Met een slijptol ozo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jaja, verdraai het maar weer snel, staat toch echt heel wat anders in je eerdere post
[..]
Joa, maar dat is ook wel te doen... en anders met een 'dog ears' en schroefje+veertje door de slagplaat a-la een Strat bijvoorbeeld...
Maar gewoon je body en slagplaat uitdremelen, ben je al een heel eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |