Dat is ok.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is gemiddeld 5.6 minuten per nummer man
Bij Elektuur kan je boek bestellen over gitaarelektronica, met allerlei schema's voor versterkers erinquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zekers
Ga 'binnenkort' van start met de bouw van een 30 watt buizenbakje, kijken wat dat word![]()
Ik weetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:08 schreef SNArky het volgende:
[..]
Bij Elektuur kan je boek bestellen over gitaarelektronica, met allerlei schema's voor versterkers erin.
ah zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, wat een beetje jullie tempo is gemiddeld. Wat ik tot nu toe gehoord heb is lekker midtempo met drive. Hoeft ook niet altijd beuken te zijn..
Daarnaast, als je langere nummers hebt dan neem je meer de tijd om de verschillende stukjes tot hun recht te laten komen. Dat niet doen was een beginnersfout van ons. Luister maar naar onze 'A new day rising'. Dat is een grote aaneenschakeling van stukjes. Voordat je stukje een beetje in je hoofd hebt zijn we alweer over naar een volgende..
Om de gitarist die eroverheen loopt te soleren met zijn pentatonische boxjes vals te laten klinken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Moet je eerst wel een goede reden geven voor een bass met tremolo...
Daarom spelen we alleen maar goede nummers natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef Cynic het volgende:
Een hele lange set spelen als beginnende bandje is sowieso niet zo'n goed idee, dan kan je beter zorgen dat je een paar goede nummers hebt die het publiek bij blijven
Precies, beter een half uur beuken met nummers die je perfect kan spelen. Onthouden ze beter dan wanneer ze een set van anderhalf uur aan moeten horen van een band die ze totaal niet kennen... vind ik zelf ook niks aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef Cynic het volgende:
Een hele lange set spelen als beginnende bandje is sowieso niet zo'n goed idee, dan kan je beter zorgen dat je een paar goede nummers hebt die het publiek bij blijven
Gefikstquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:39 schreef Doodkapje het volgende:
Heey Witch... wat gebruikt jullie toetseniste eigenlijk? Klinkt wel lekker icm met die gitaren (overstuurd in het kwadraat)
Zeg, zou je onze toetsenist niet willen fixen? Hij is prima zoals hij is.quote:
Dat euvel hebben wij met de band ook altijd (ik mag graag een nummer uitbouwen met een lange solo of outro), alleen zitten wij dan heel erg te sleutelen om ze wat korter te maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is ok..
Onze kortste is 2:47. Onze oudere nummers zijn tussen de 3 en 4 minuten, maar tegenwoordig gaan ze ook al snel richting de 6 a 7..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |