Beetje te relaxed is ie wel ja...quote:
Hoeft niet perse. Heb op een feest van een vereniging gespeeld met alleen backline. PA was er enkel voor zang en toetsen. Klonk super voor zo'n ruimte. De geluidsdude moet het gewoon *goed* doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:15 schreef Cynic het volgende:
een zaal zonder PA zal ik overigens nooit gaan spelen![]()
Lekker balans tussen de instrumenten krijg je dan...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:48 schreef Doodkapje het volgende:
Trouwens... één keer een optreden gehad in De Wolk/Van Buuren in Nijmegen... Soundchecken ging op zich okee... tijdens het optreden... "Hee geluidsman,... mag de monitor harder...? Geluidsman..?" Wassie 'm na de soundcheck naar huis gepeerd... klojo
http://nl.youtube.com/watch?v=lurt5FosdB4quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Bob Ross onder de gitaristen..
Ach, geluidsmannen. Ook al heb ik niet zo heel veel podiumervaring, ik kan er nu al een boek over schrijven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lemme guess... Jules?![]()
Trouwens... één keer een optreden gehad in De Wolk/Van Buuren in Nijmegen... Soundchecken ging op zich okee... tijdens het optreden... "Hee geluidsman,... mag de monitor harder...? Geluidsman..?" Wassie 'm na de soundcheck naar huis gepeerd... klojo
Onze geluidsman ziet ons al aankomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Heb op een feest van een vereniging gespeeld met alleen backline. PA was er enkel voor zang en toetsen. Klonk super voor zo'n ruimte. De geluidsdude moet het gewoon *goed* doen.
Paar keer het geluid gedaan voor wat bands en dan is dat idd handig als je dat van te voren weet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:53 schreef Cynic het volgende:
Een lijstje maken met monitorgroepen en welke mix je erop wil hebben is ook wel handig trouwens. En dat dan bij je rider doen.
Soms is sfeer alles.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ondanks het geluid, een van de mooiste optredens
Als ze echt het risico lopen om te breken, klinken ze vermoedelijk ook niet geweldig meer. Preventief vervangen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef Gewas het volgende:
Maar is dat niet gevaarlijk dan?
Oke. Die gitaar is al iets van dertig jaar oud, alleen weet ik niet hoe lang die snaren er al op zitten. Ook al jaren in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze echt het risico lopen om te breken, klinken ze vermoedelijk ook niet geweldig meer. Preventief vervangen dus.
Iemand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
===
Vraagje over buizen in een buizenversterker, kan je die zomaar vervangen, of moeten de buizen "matched" zijn?
Ja op marktplaats gezien. Dat ding is super inderdaad!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |