Gitaristen ook altijd met die vreemde humorquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt een shirt gewonnen van holleeeder![]()
Nu ben je metaltuig met een oranje shirtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:53 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik verveelde me zo hard dat ik zelfs op het prijsvragennieuws klik, iets wat ik volgens mij nog nooit heb gedaan. En meteen raak
.
Nu de loterij nog
en ik ben toch ook metaltuig![]()
Het is praktisch het intro van "more than a feeling" van Boston.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een neiuwe intro gemaakt voor een nieuw nummerHij klinkt echt supervet
maar ergens komt het me bekend van voor![]()
http://media.putfile.com/gp-25
Wehehehe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een neiuwe intro gemaakt voor een nieuw nummerHij klinkt echt supervet
maar ergens komt het me bekend van voor![]()
http://media.putfile.com/gp-25
In de oefenruimte ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Het is praktisch het intro van "more than a feeling" van Boston.
no worries, ik heb ook ooit de kryptonite-riff 'uitgevonden' en was er kapot van dattie al bestond!!
Oh dat! Dat heb ik uit staan.quote:
Ik zou een bijpassende versterker kopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heb ik jaren aan mijn tr00 imago gewerkt...
2x12 goed zatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:21 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeggen jullie, 2x12 of 4x12 cab ?![]()
of: waar zijn die andere 2 speakers nou echt goed voor![]()
Voor meer herrie natuurlijk! Je kunt nooit genoeg herrie maken. Daarom moet je ook eigenlijk 4 x 4x12 op het podium hebben staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:21 schreef imported_sphinx het volgende:
wat zeggen jullie, 2x12 of 4x12 cab ?![]()
of: waar zijn die andere 2 speakers nou echt goed voor![]()
Mja ik denk niet dat die onstage zozeer beter isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef imported_sphinx het volgende:
qua zolderkamer-toepasselijkheid en vervoerbaarheid wint de 2x12 natuurlijk.
maar 4x12 is beter onstage enzo.. maar zinloos in combinatie met eerdergenoemde zolderkamer en vervoer is ook minder![]()
dus. dilemma.
Dat dus. Het is puur looks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat die onstage zozeer beter is
Aangezien je dat extra volume van die 2 speakers toch never nodig hebt als je met PA speelt
En de financiėle situatie natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef imported_sphinx het volgende:
qua zolderkamer-toepasselijkheid en vervoerbaarheid wint de 2x12 natuurlijk.
maar 4x12 is beter onstage enzo.. maar zinloos in combinatie met eerdergenoemde zolderkamer en vervoer is ook minder![]()
dus. dilemma.
Right you are, brother.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
4x12 Geeft wel even een wat ander voller geluid dan 2x12.
Plus het is handig als je wat over hebt, waar dan ook (oefenruimte, podium). Vooral als je graag hard speelt
En mocht er geen PA zijn in een zaaltje en je moet je eigen spullen meenemen, sjah dan zit je al.
Vervoer ach, meestal is er al een backline geregeld, en als dat een fatsoenlijke backline is, dan staat er wel een 4x12 kast waar je je top op in kunt pluggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |