Bouwen danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou wel een Telecaster met SD Livewires er in willen hebben.
Jaja, verdraai het maar weer snel, staat toch echt heel wat anders in je eerdere postquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neuh. Wil alleen zeggen: áls ik een Telecaster zou moeten hebben....
Joa, maar dat is ook wel te doen... en anders met een 'dog ears' en schroefje+veertje door de slagplaat a-la een Strat bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:17 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Maar als ik het fresen gedaan heb, moet ie ook nog op de goede hoogte zitten en alles, dat lijkt me echte en lastig karweitje.
Dremelen uit de losse hand manquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:44 schreef ibaneX het volgende:
body dremelen??? bovenfrees aan loop!
Waarom glimt die hals zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:46 schreef punkjunk het volgende:
Nek, dus ik moet fresen, en dat vrees ik.
Gewoon standaart comet
[afbeelding]
Hoe wil je die uitdremelen dan? Met een slijptol ozo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jaja, verdraai het maar weer snel, staat toch echt heel wat anders in je eerdere post
[..]
Joa, maar dat is ook wel te doen... en anders met een 'dog ears' en schroefje+veertje door de slagplaat a-la een Strat bijvoorbeeld...
Maar gewoon je body en slagplaat uitdremelen, ben je al een heel eind
als fiscalist in spe kan ik wel zeggen dat een eenmanszaak voor een beginnende kleine onderneming met minder dan zeg 40000-45000 euro winst per jaar stukken aantrekkelijker is en natuurlijk in 'aanschaf' vaak al met 500 euro geregeld is. Het enige nadeel van de eenmanszaak ik natuurlijk dat je persoonlijk aansprakelijk bent voor crediteuren/verliezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Dus eerst nog maar lekker aankloten in de schuur [afbeelding]
Ik heb nog geen echte, maar een Gamma kopie [incl hardcase], is iets van 25 euro ofzo. Gebruik nu wel Dremel opzetstukjes en accesoires, want dat is wel de betere shit, maar het apparaat zelf is in wezen gelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:11 schreef Witchfynder het volgende:
Wat kost een dremel eigenlijk?
Ja ok, maar hoe raar kan het gaan. Enige wat ik me voor kan stellen is dat je een dure Gibson of een buizenbak ofzo aan gort helpt perongeluk, dan moet je dat uiteraard betalen, maar daar kom je ook wel overheen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
als fiscalist in spe kan ik wel zeggen dat een eenmanszaak voor een beginnende kleine onderneming met minder dan zeg 40000-45000 euro winst per jaar stukken aantrekkelijker is en natuurlijk in 'aanschaf' vaak al met 500 euro geregeld is. Het enige nadeel van de eenmanszaak ik natuurlijk dat je persoonlijk aansprakelijk bent voor crediteuren/verliezen.
Dat klopt, maar je hebt natuurlijk wel startkapitaal en verzekeringen enzo hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb nog geen echte, maar een Gamma kopie [incl hardcase], is iets van 25 euro ofzo. Gebruik nu wel Dremel opzetstukjes en accesoires, want dat is wel de betere shit, maar het apparaat zelf is in wezen gelijk.
En ja, zo'n klein schuurbandje erop en dan stukje bij beetje uitschuren tot het precies past. Werkt al jaren perfect.
[..]
Ja ok, maar hoe raar kan het gaan. Enige wat ik me voor kan stellen is dat je een dure Gibson of een buizenbak ofzo aan gort helpt perongeluk, dan moet je dat uiteraard betalen, maar daar kom je ook wel overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |