quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:22 schreef Gitarist het volgende:
Ik gebruik delay ook vaak (heb zelf de DD-20 van Boss). Kan idd mooie effecten maken!
bijna vol
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dat zo'n twin pedal? Da's wel gaaf... mijn buur had laatst zo'n tape delay ter reparatie liggen
Klonk erg lekker!
Hahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
Woowoo!
Onze zanger heeft ook eindelijk een footswitch voor de H&K![]()
Ja idd dat is een twin-pedal! Voor de geïnteresseerden, hier staat productinformatie en hier staan wat geluidsclips.quote:
Jeugdsentiment en je favo hobbyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit is echt zo'n suske en wiske titel
Nee dat niet. Voor enkele nummers een distortionpedaal [H&K Warp Factor], voor de rest gewoon met het knopje idd, constant aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
HahahaHoe switchte hij voorheen dan? Naar de versterker toe lopen en dan een knopje indrukken?
Hee dat is wel cool zeg! Maar zit er echt een tape in?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ja idd dat is een twin-pedal! Voor de geïnteresseerden, hier staat productinformatie en hier staan wat geluidsclips.
===
Vraagje over buizen in een buizenversterker, kan je die zomaar vervangen, of moeten de buizen "matched" zijn?
Of je laat de bassist even naar de versterker lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee dat niet. Voor enkele nummers een distortionpedaal [H&K Warp Factor], voor de rest gewoon met het knopje idd, constant aan![]()
Nee, dat helaas niet. Het pedaal is compleet digitaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee dat is wel cool zeg! Maar zit er echt een tape in?
Jij begon op een Gibson?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
even terugblikken naar mn eerste gitaar:
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk doodkapje, bassist heeft toch niks te doen met z'n 4 snaren ipv 6. Die vinger die normaal in de neus zit kan idd net zo goed even een versterker knopje indrukkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef Doodkapje het volgende:
Of je laat de bassist even naar de versterker lopen natuurlijk
Kom er maar in Martijn, Witchfynder...(alvast self-spank)
unity audio heeft voor het eerst sinds tijden weer een echte tape-delay gemaakt en die ziet er wel heel sweet uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet. Het pedaal is compleet digitaal.
Het geluid klinkt daarom in de "tape mode" iets te perfect. Niet authentiek "net zoals vroegâh"
Maar desondanks een zeer bruikbaar geluid!
[..]
Nou, ik heb ooit van een vriend een 20 euro-roeispaangitaar gekregen maar daar was ik na een paar keer spelen wel uitgegroeidquote:Jij begon op een Gibson?
Wel vet iig
Ik wou net zeggen... 66,67% van de moeite, maar als die 33,33% besteed moet worden aan het indrukken van een knopje is de wereld te kleinquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk doodkapje, bassist heeft toch niks te doen met z'n 4 snaren ipv 6. Die vinger die normaal in de neus zit kan idd net zo goed even een versterker knopje indrukken
Wauw! Wat mooi... en wat een geldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
unity audio heeft voor het eerst sinds tijden weer een echte tape-delay gemaakt en die ziet er wel heel sweet uit [afbeelding]
jammer dat ie 2600 euro kost.........
[..]
Nou, ik heb ooit van een vriend een 20 euro-roeispaangitaar gekregen maar daar was ik na een paar keer spelen wel uitgegroeid![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk doodkapje, bassist heeft toch niks te doen met z'n 4 snaren ipv 6. Die vinger die normaal in de neus zit kan idd net zo goed even een versterker knopje indrukken
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
Die tape echo's zijn wel gewild iig.
ik weet iig dat die voor 350 mooi bij de eigenaar blijft anders issie gek! moet in zo'n staat makkelijk 500 voor te krijgen zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
Die tape echo's zijn wel gewild iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |