abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204147
Na het twee keer opnieuw kijken van de video van de uitzending van 19 oktober is tot mijn grote verbazing iets schokkends en onverwachts opgevallen.

Willem heeft steeds aangegeven (tijdens de nominatie en tijdens het 'groepsgesprek' met Bart en Sabine) dat hij op hun stemde omdat hij toch niet verwachtte dat alleen Bart en Sabine genomineerd zouden worden. Hij dacht dat meerdere mensen genomineerd zouden worden. Hij gaf zelfs aan dat hij helemaal niet dacht dat zij genomineerd zouden worden!

ECHTER : nadat maurice vertelde dat het een verassing voor hem was dat Bart en Sabine genomineerd waren antwoordde Willem : "IK had dat wel verwacht"!!

ongelooflijk, heb ik me zo vergist in Willem -die ik best hoog had zitten-, Is willem een ziekelijke leugenaar?

Wat moet ik hiervan denken?

woensdag 20 oktober 1999 @ 11:36:00 #2
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_204148
Denk maar niet...word je zo moe van...vast een verpreking ofzo..niet te zwaar aan tille..
Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_204149
was absoluut geen verspreking
pi_204150
Willem zocht naar een mooi verhaal om aan Sabine op te hangen wanneer hij met zijn nominatie geconfronteerd zou worden. Samen met zijn groepje kan hij weer onverstoord meeroddelen over Bart & Sabine.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_204151
Ha die Wouwie, dat was ons ook opgevallen (hebben we gisteravond ook gemeld in een van de topics) alleen wisten wij niet zeker of wij het goed verstaan hadden: zei hij dat nou écht ("Oh, ik wel hoor") of liet onze kennis van de Friese taal ons in de steek? Na enig heen- en weer spoelen met de video luidt onze conclusie: hij zei het echt.
Doch. Maakt dit hem hypocriet? In zekere zin wel, maar BB is een kwestie van survival of the fittest/the smartest, en dan scoort Willem hoog. Net als dat eindeloze geouwehoer in die dagboekkamer: briljante vondst! Willem is, zoals dat heet, een "prater". Intussen is hij hartstikke doortrapt, alleen brengt hij het zo aandoenlijk & oprecht.
Willem denkt na. Dat is eigenlijk de bottom line.
Hij wist allang dat B & S door iedereen genomineerd gingen worden, alleen hield hij zich (smart ass!) van de domme. Viel het jou ook op dat hij na die opmerking ("Oh, ik wel hoor") heel snel, haast struikelend over zijn eigen woorden, overstapte op een nieuw onderwerp - hij had zelf ook in de gaten dat dit een kleine verspreking was!
Een schizofreen is nooit alleen
pi_204152
Ik vind dat de Two Sisters gelijk hebben. Willem heeft op dit moment aan de kijker's laten horen dat hij voor het geld gaat (Hij hoopt dat jongens met z'n drieen over blijven). Ondertussen zorgt hij ervoor dat de grote groep geen hekel aan hem krijgt en loost hij de directe concurrenten "The Loveboat"
Way to go!
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:03:00 #7
248 CAT
World Traveller
pi_204153
Jaaaa, ook ik heb het gehoord, ach joh! Iedereen liegt wel eens of zegt iets omdat je niet zo goed weet wat je ermee aan moet! Ik zou er ook niet te zwaar aan tillen!
-=***One nation under a groove***=-
pi_204154
Als we het over survival van the fittest hebben, wat dacht je dan van de keuze van Ruud. Ruud wil zichzelf eerst veilig stellen bij het nomineren "Ik vind het niet eerlijk als je op mij stemt in de verwachting dat het publiek mij nooit wegstemt", om daarna de 2 overige ALFA's (in zijn ogen tenminste) weg te stemmen (Sabine en Karin). Persoonlijk denk ik namelijk dat Ruud nog niet beseft dat Willem ook bij het publiek zo goed ligt als in het huis.

Dat is wat je noemt een zeer weloverwogen keus!

pi_204155
Sisters,

Als jullie analyse juist is dan zou dit beteken dat Willem vooral bezig is om die Fl. 250.000 mee naar huis te nemen. Ik vraag me af of je met deze instelling de eindstreep haalt. Ruud geef ik wat dat betreft een stuk meer kans.

Zou Willem echt in de gaten hebben gehad dat hij zichzelf versprak? Dat zou betekenen dat hij echt super gehaaid is! Ik heb overigens niet in de gaten gehad dat hij direkt overstapte op een ander onderwerp. Ik zal nog een keer kijken

Willem denkt dus inderdaad na.. maar is ie wel echt?

pi_204156
willem gaf de zelfde reden trouwens in de dagboek kammer,
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_204157
Of Ruud vindt het gewoon inderdaad niet eerlijk dat je iemand wegstemt omdat die persoon beter valt bij het publiek. En vindt-ie Willem gewoon een geschikte gast en stemt-ie daarom niet op hem, niet omdat hij niet 'beseft' dat Willem populair is.
pi_204158
Inderdaad Willem gaf deze reden ook in Dagboekkamer -schokkend-.

Ik denk dat Ruud niet zo berrekend bezig is. Hij doet alles op gevoel.

Het feit dat hij ervan baalde dat hij Sabine genomineerd heeft bevestigd dit. Hij is gewoon supergevoelig. hmm ik kan dit niet zo goed uitleggen... hij schrikt zelf van de gevolgen. Ik denk dat hij erg oprecht is.

pi_204159
Hij kan toch ook gewoon gedacht hebben dat Bart en Sabine twee van de pak hem beet vijf genomineerden zouden zijn. Dus klopt het wat hij zegt, hij had wel verwacht dat ze (ook) genomineerd zouden zijn.

Waarom wordt iedere BB'er hier op 1 zinnetje gepakt? Neem liever mensen die continu de zaak lopen te flessen (he Bianc)

fake a dream
pi_204160
quote:
op 10-20-1999 om 12:10 PM schreef wouwie het volgende:
Het feit dat hij ervan baalde dat hij Sabine genomineerd heeft bevestigd dit. Hij is gewoon supergevoelig. hmm ik kan dit niet zo goed uitleggen... hij schrikt zelf van de gevolgen. Ik denk dat hij erg oprecht is.

oh ruud spreekt wel de waarheid ????leuk om te zien hoe mensen beinvloed worden en hoe meningen onstaan
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:23:00 #15
248 CAT
World Traveller
pi_204161
Gaby, je haalt de woorden uit mijn mond!
Helemaal mee eens!
-=***One nation under a groove***=-
  woensdag 20 oktober 1999 @ 15:37:00 #16
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_204162
Ruud lult ook maar wat heen en weer. Weet zich geen houding aan te geven ten opzichte van Sabine. Hij heeft er wel degelijk over nagedacht om Sabine te nomineren. Hij vond haar ook een verwend meisje! Tevens vond hij dat Sabine nooit de handen uit de mouw stak. Ruud jongen!, je valt nu echt door de mand.

Willem is voor mij nog steeds de favoriet.

Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

pi_204163
Ik vraag me wel af, of de reacties net zo mild waren geweest, wanneer Bianca dergelijke uitspraken had gedaan, of Mona.
Willem lijkt wel veel krediet te hebben.
Nu gun ik Willem de overwinning van harte, het lijkt me een oprechte man, maar een dergelijke "slip off the tongue" zet mij wel aan het denken. Hoe eerlijk is Willem?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_204164
O jé, die Willem toch! Laat hij horen dat hij after all gewoon mens is. Dus naast al zijn nobele kwaliteiten dat hij ook iets sneaky kan hebben. Zalig. Hij blijft mijn grote favoriet.
To want, and to want and not to have ...

pi_204165
Zoals ik het begrepen heb, dacht Willem dat er meer dan 2 mensen genomineerd zouden worden. En omdat hij denkt dat het Nederlandse publiek (wij dus) Sabien en Bart er toch niet uitstemmen heeft hij hun dus genomineerd. Dat het geen verassing voor hem is dat ze genomineerd zijn heeft dus niets te maken met de uitspraak dat hij denkt dat het publiek ze er toch niet uit zal gooien. Het ene gaat over wat er speelt onder de medebewoners van het huis, het andere over wat de buitenwereld van S&B denkt.
pi_204166
quote:
op 10-20-1999 om 04:48 PM schreef Barbarella het volgende:
Ik vraag me wel af, of de reacties net zo mild waren geweest, wanneer Bianca dergelijke uitspraken had gedaan, of Mona.
Willem lijkt wel veel krediet te hebben.
Nu gun ik Willem de overwinning van harte, het lijkt me een oprechte man, maar een dergelijke "slip off the tongue" zet mij wel aan het denken. Hoe eerlijk is Willem?

Juist, hier zat ik dus ook aan te denken toen ik al jullie reakties las.
Geloof me, ik vindt Willem toch een van de symatiekste bewoners maar dit is wel heeeel loyaal naar hem toe.
Mischien komt het wel dat iedereen zo mild is omdat hij niet zo bitcherig uit de hoek komt als Sabien of stokerig als Mona of...nou ja, ik ga niet weer iedereen zijn negatieve kwaliteiten opnoemen.

pi_204167
Ruud en Willem waren het kinderoppas spelen moe.
pi_204168
Ik dacht dat Willem bedoelde dat hij wel verwacht had dat iedereen Sabine had genomineerd, dus niet dat hij verwacht had dat er maar 2 nominaties zouden zijn.
pi_204169
Goed luisteren, goed lezen! Willem had wel verwacht dat Sabine en Bart genomineerd zouden zijn. Hij had alleen verwacht dat daarnaast nog 1 of 2 personen op de lijst zouden staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')