quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef TheSorrow het volgende:
Briefje van mn zus:
Hoi Tom :-)
Op de bovenste plank i.d. koelkast liggen pannenkoeken voor jou! (gister gebakken)
Eet smakelijk
xxxxxx
Je sis
<3
Liefffff
Ik ben wel voor eigenlijk, ik wil het dan wel voor kwart voor 7 weten, anders ga ik naar de ah om kant en klare te kopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, ff serieus, doen we een pannenkoekenschipeetmeet om 8 uur? en zo ja, wie komen?
Ik ben bang dat ik dat niet haalquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, ff serieus, doen we een pannenkoekenschipeetmeet om 8 uur? en zo ja, wie komen?
Mooi! Dan ga ik zo ook die kant op. Weet iemand he ikvan de Mac bij de Ikea lopend bij het pannenkoekenschip kom? Ofiemand die met me mee wil lopen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:31 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben wel voor eigenlijk, ik wil het dan wel voor kwart voor 7 weten, anders ga ik naar de ah om kant en klare te kopen.
Kruispunt oversteken richting station (tussen bank (rabo?) en waterschap door), na een tijdje klein bruggetje rechts over steken, rechtsaf langs het water, dan kom je bij het pannekoekschip uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik zo ook die kant op. Weet iemand he ikvan de Mac bij de Ikea lopend bij het pannenkoekenschip kom? Ofiemand die met me mee wil lopen?
Helder. Moet lukkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef maok het volgende:
[..]
Kruispunt oversteken richting station (tussen bank (rabo?) en waterschap door), na een tijdje klein bruggetje rechts over steken, rechtsaf langs het water, dan kom je bij het pannekoekschip uit.
ChipsZak misschien, DaD drinkt alleen en drankje mee, die heeft al gegeten, Lyssa eet pannenkoeken maar niet op het schip, maar thuis met vriendinnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef maok het volgende:
Maar gaan er nog meer mensen mee?
Ik ga mssquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef maok het volgende:
Maar gaan er nog meer mensen mee?
Ik zie je daar, tot straksquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga die kan op, zien we elkaar voor het schip?
TARA en freecell gaan niet mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ChipsZak misschien, DaD drinkt alleen en drankje mee, die heeft al gegeten, Lyssa eet pannenkoeken maar niet op het schip, maar thuis met vriendinnen.
TARA en freecell?
Aha, hadden we anders smeuige verhalen over je gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat drankje wat ik meedrink is tot stand gekomen onder chantáge mensen, chantáge.
Maar ik vind het wel leuk om Alex weer te zien.. En de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |