Zo, die ellende ook weer gehadquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:01 schreef maok het volgende:
Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik ben aangenomen, er waren nog 2 kandidaten, afwachten dus.
Ah, gaat 't goed met je lessen? Hoeveel heb je er nu gehad?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt. Net autorijles gehad. Rijinstructeur: "we gaan nu toewerken naar het examen". Lijkt me prima, morgen gezellig theorie om 9 uur...
iets meer dan een half uur rijden maar het is maar 36 uur/week dus vrijdag middag lekker vrijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:23 schreef teigan het volgende:
Afwachten dus maok.. Was het een beetje in de buurt?
Klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:09 schreef fridiot het volgende:
[..]
ik ook! yay
[..]
Same here, dat nummer is al zoooooo oud. Speel em al eeuwen op mn gitaar, voordat ie hier "hip" werd![]()
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:01 schreef maok het volgende:
Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik ben aangenomen, er waren nog 2 kandidaten, afwachten dus.
Nu nog nietquote:
Ik was een hele tijd geleden, toen ik nog bij Lasaulec wekrte, eens een middagje fotos maken na werk. Toevallig in Groningen. linkje naar die fotos hier gepost, en het was hier zo gezellig, dat ik ben gebleven. Paar mensen van hier kende ik ook al uit andere topics, zoals PSM, Viking84 en DaD.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik bedacht me net 2 vragen.
1. Alex, hoe ben je in dit topic terecht gekomen?
2.DaD, hoelang heb je nou al met Do2?
Dat ik toen ineens heel goed contact met jou kreeg is idd de reden dat ik ben blijven hangen. Ik kom namelijk in alle STA topics als ik in de plaats in kwestie ben geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
1. Alex is hier omdat ik hier zat.
2. Sinds 1 mei zijn we officieel vriendje en vriendinnetje, al kennen we elkaar sinds 1 april en hebben we elkaar 29 april voor het eerst ontmoet. Dus 5 maanden en een dag nu.
Ik vind mijn antwoord leuker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik was een hele tijd geleden, toen ik nog bij Lasaulec wekrte, eens een middagje fotos maken na werk. Toevallig in Groningen. linkje naar die fotos hier gepost, en het was hier zo gezellig, dat ik ben gebleven. Paar mensen van hier kende ik ook al uit andere topics, zoals PSM, Viking84 en DaD.
Oh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Nope.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh.
Bedankt voor je antwoord.
Ik had zoiets gehoord geloof ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Dacht je van wel dan?Net als bijna iedereen
Er kan van alles kloppen wat er gezegd is, maar een stelletje zijn we iig niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had zoiets gehoord geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |