abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 1 oktober 2007 @ 19:56:02 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_53625075
'Natasia bedreigt hoofdredacteur'
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: maandag 1 oktober 2007 @ 18:43
Er is opnieuw ophef ontstond rondom voormalig Gouden Kooi-bewoonster Natasia Blank. Ze zou de hoofdredacteur van de website Zijonline met de dood hebben bedreigd. Natasia ontkent alles. Zowel zij als de hoofdredacteur in kwestie hebben aangifte gedaan.

Hoofdredacteur Van Rooijen meldde de bedreiging zelf op zijn website. "Ik werd zondagavond rond half elf door Natasia gebeld. Ze ging meteen los. Ze zou twee Albanezen naar me toe sturen die me van kant zouden maken en tussen twee betonnen platen zouden metselen om me vervolgens in de rivier te gooien."

Hij gaat verder: "Ik had overigens niet de indruk dat ze de verhalen over haar op de site gelezen had, maar het via via gehoord had. Ze bleef maar razen en tieren. Uiteindelijk gaf ze de hoorn over aan een man, die aan zijn stem te horen van Surinaamse afkomst was, en die de bedreigingen herhaalde. Toen ik de man vroeg waarover hij het had zei hij slechts: 'om een site', om vervolgens de hoorn op de haak te gooien."

Natasia bekent Van Rooijen te hebben gebeld, maar zegt geen doodsbedreigingen te hebben geuit. De donkere diva heeft eveneens aangifte gedaan, maar dan van smaad: "Ik heb gezegd dat ik het spuugzat ben dat hij al die rotzooi over mij verspreid. Over mijn kinderen, over mijn ex... Van Rooijen is een grote leugenaar. Met de dood bedreigd? Ik heb gezegd dat ik een advocaat op hem af zou sturen. Ik ben vanmorgen zelf naar de politie gestapt. Ik heb ook aangifte tegen hém gedaan wegens laster en smaad. Genoeg is genoeg."

Is wel een topic waard lijkt me.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53625115
en dan de reacties op telegraaf (internet) hahah....ik heb ook ff een duit in t zakje gedaan over deze zwarte heks
pi_53627762
hier gaat het ook al niet de goede kant op voor d'r

http://www.nujij.nl//nata(...)e-dood.1030440.lynkx
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 00:19:04 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53631769
Het is Natasia's woord tegen dat van de "hoofdredacteur".

Gezien het gedrag en de uitspraken van dat enge wijf, lijkt het heel waarschijnlijk dat die bedreigingen echt zijn geuit.
Bewijs het alleen maar eens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:07:58 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53632253
Ze heeft toegegeven hem te hebben gebeld... ik weet niet hoor, maar ik bel op zondagavond om half 11 niet voor een gezelligheidsbabbeltje met een onbekende...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:38:45 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53632475
Wat een apenstreek.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 oktober 2007 @ 03:18:11 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_53632727
Haar achternaam is ook leuk trouwens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 oktober 2007 @ 04:13:30 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_53632814
Amper reacties hier, Dit Forum en DGK zijn dood.

pi_53632956
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 04:13 schreef tong80 het volgende:

Het was al bekend
Goedemorgen :W
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:36:01 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53634283
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 04:13 schreef tong80 het volgende:

Wat blomst zegt. In Natasia even terug in Gouden Kooi hebben 'we' het er al ruimschoots over gehad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')