abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 02:49:00 #1
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_204138
Op stream 3 is eeh "huis" te zien. Wanneer je het geluid keihard zet hoor je een soort scramble geluid ?!?!?!?!

Verder lijkt het allemaal rustig.
Er wordt gepraat in de dames slaapkamer, maar dat is te zacht (helaas)

Is het al tijd voor aktie ?

woensdag 20 oktober 1999 @ 02:58:00 #2
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_204139
quote:
op 10-20-1999 om 02:49 AM schreef Inimini het volgende:
Op stream 3 is eeh "huis" te zien. Wanneer je het geluid keihard zet hoor je een soort scramble geluid ?!?!?!?!

Dat huis is al eerder gezien.. Misschien zijn ze nog steeds op zoek naar de commando van 23:30
Over dat scramble geluid: niet gehoord, wel rare toontjes, met name bij de IR-opnames, het lijkt wel DTMF?

woensdag 20 oktober 1999 @ 03:08:00 #3
439 Inimini
pi_204140
DTMF heeft minder tonen dan dit.
Ik hoorde het ook binnen in het huis.
Ik heb het idee dat de Mic's gescrabled verzonder worden, maar ik ben er nog mee bezig.
Die commando is Fake, denk ik. Er is niemand meer die hier over praat !

woensdag 20 oktober 1999 @ 03:36:00 #4
439 Inimini
pi_204141
Voor de mensen die te vroeg naar bed zijn gegaan:
De mannnen praten over hun reizen over de wereld. Ze zijn overal geweest (behalve Willem) en hebben alles gezien (behalve Willem).
Vooral Bart wist een hoop over het "herten jagen" te vertellen. Sporen volgen in Amerika, of was het New Zealand. Hij is bijna aangevallen door gieren terwijl hij fietste. Hij moets kiezen, zijn fiets of zijn leven. Helaas heeft hij voor het eerste gekozen. Plot zag hij een egel !. Heb je wel eens een egel gezien vroeg hij de groep. Ja zo'n oranje bal zo groot als een skippy bal, zei Ruud. Nou die is veel te land in de efteling geweest denk ik.
De verhalen beginnen te vervelen dus M en W gaan snurken. R en B blijven nog even kletsen.
Psycho Ruud weet van Bart los te puiteren dat hij bij het Riag is geweest omdat hij iedereen voor z'n bek sloeg omdat hij veel geplaagd werd. Het is wel goed gekomen met Bart want hij ging op turnen en werd steeds sterker en kon dus harder slaan.
Met school ging het ook beter. Toen hij 15 was mocht hij met zijn pa mee naar Londen als told voor een zooi polen. (zijn vader is/was buschaufeur). Hij heeft er wat gegeten en gedronken en ontmoete daar een punkster die hem vertelde waar je schoenen kunt kopen in Londen. ( je moet een knappe lul zijn als je geen schoenewinkel lan vinden in Londen).
Maargoed, Bart kwam in een hele verkeerde wijn in Londen terecht. Naar mijn idee is hij daar 6x verkracht voordat hij maar een paar schoenen kon passen.

Ruud gaapt zijn amandelen uit z'n keel.
Bart steld voor om iets te eten te maken.
Ruud neemt een boterham met pindakaas en vertrekt naar de slaapkamer.

Heel even loopt Bianca in haar zijde ponnetje door de gang en sluipt de maisjes kamer binnen.
Mona laat nog even wat onverstaanbare kreten horen, en dan is het stil........heel stil.
Op cam 3 is een "huis" te zien en verder NIETS.
Geen woord over het "commando" incident, NIETS !
Slaap lekker mensen, tot morgen !

woensdag 20 oktober 1999 @ 04:10:00 #5
248 CAT
World Traveller
pi_204142
Thanks Inimini, kijk ik zei het al! Is toch wel erg handig zo'n fok site! Ik hoef niks meer te volgen op T.V. hier hoor je alles ongecensureerd en met geweldig commentaar!

-=***One nation under a groove***=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')