Of dat van mijquote:
wanneer maak je mijn laptop schoon?quote:
Die ligt nu op mijn bureauquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar staat die brief dan? Ik ben nu ook wel benieuwd
Ik heb niet echt de behoefte aan een topic hierover. Bovendien ben jij degene die de kennis mist, niet ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien moet je er een topic over openen.Ik kom best goeie wetenschappers tegen op Fok! maar de economen komen niet overtuigend over.
Wanneer heb je tijdquote:
Heb jij ook brief van OA gehad dan?quote:
ja, handig hequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
he, je kunt aan de online/offline icoontjes zien of het een man of vrouw is die online is
Verdomd joh!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
he, je kunt aan de online/offline icoontjes zien of het een man of vrouw is die online is
nee, maar zelfs het handschrift van een blinde, linkshandige parkinsonpatient met een vulpen is nog beter dan dat van mijquote:
Citeer dan!quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick uijteraard
Wel een erg net handschrift, bijna vrouwelijk![]()
![]()
FQR moet je sowieso uitschakelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn FQR werkt niet goed meer..en welke moet ik aanvinken new lay out of baggerlayout?
Ergens bij opties, weergaveopties gok ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kan die google ad weg?
baggerlayoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn FQR werkt niet goed meer..en welke moet ik aanvinken new lay out of baggerlayout?
Probleem is helaas alleen op te lossen door FQR uit te schakelen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |