Dit is hem dus? De 1.000.000e post? Ik vind het wel heel erg leuk dat ie in de SC is gevallenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:50 schreef ppi het volgende:
oei nog minder dan 10
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dit is hem dus? De 1.000.000e post? Ik vind het wel heel erg leuk dat ie in de SC is gevallen[afbeelding]
![]()
![]()
ppi gefeliciteerd !!!
![]()
![]()
![]()
O, no, not youquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Avonne vindt dat er meerdere potentiële 1.000.000 post zijn, een echte fotofinish waar de jury zich nu daaaaagen over moet gaan beraden.
Spàànnend, heb geen vingernagel meer over![]()
Jou neem ik ook niet meer serieusquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij stond bovenaan de AT toen het miljoen viel.. Dat er meerdere posters om 14:50 waren, lekker belangrèk!![]()
Fuk de fotofinish.![]()
THANKS !!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dit is hem dus? De 1.000.000e post? Ik vind het wel heel erg leuk dat ie in de SC is gevallen[afbeelding]
![]()
![]()
ppi gefeliciteerd !!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:36 schreef ppi het volgende:
Ik ben gebeld door de PM met de felicitaties en de Orde in de Ridder van Oranje Nassau met Zwaarden:
![]()
[afbeelding]
Dus dat dééd je wel.quote:
Wij zijn al gebeld door een advocaat, die namens zijn client de miljoenste post claimt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:36 schreef ppi het volgende:
Ik ben gebeld door de PM met de felicitaties en de Orde in de Ridder van Oranje Nassau met Zwaarden:
![]()
[afbeelding]
WTF?? Natasia post hier ook??quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij zijn al gebeld door een advocaat, die namens zijn client de miljoenste post claimt.
"See you in court", riep die lamzak toen hij recht in z'n gezicht werd uitgelachen.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
voor ppi, de miljoenste-post-poster
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaah thanks, had het niet zonder je steun en toewijding voor elkaar kunnen krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd met de miljoenste DGK-post PPI
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kom een keer lekker een bakkie doen binnenkort Buuvquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
voor ppi, de miljoenste-post-poster
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
btw wil je m'n topicgallery niet zo verneuken![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Jaah thanks, had het niet zonder je steun en toewijding voor elkaar kunnen krijgen![]()
[..]
![]()
We gaan een keer gezellig fietsen en als je dan een blaar krijgt duw ik je helemaal terug naar huis![]()
Bij deze wil ik ook speciaal mijn dank uitspreken aan Pavement voor het openen van deze fantastische SC, zonder hem was het allemaal niet mogelijk geweest, de tranen gieren me door de keel van ontroering.
[..]
Ik kom een keer lekker een bakkie doen binnenkort Buuv![]()
Ondertussen stromen de gelukwensen binnen via de PM.
Ook al van Sjon zelf..., hij was net live in de speciale 1.000.000 persconferentie om nog maar eens de populariteit van DGK te onderstrepen.
[afbeelding]
Ik kreeg ook een paar aandeeltjes beloofde hij, vermits de zaken goed gingen.
En over rechtszaken hoefde ik me geen zorgen te maken, hij had een speciaal team voor me klaar staan
hoezo ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
komt het nou door de nieuwe layout, of is het erg rustig op fok! ?
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar waar de fok! is mijn webicon heen...
Ja, hij kiest nu standaard de geuploade ipv de webiconquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar waar de fok! is mijn webicon heen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |