Als ze zo doorgaat mag ze weer een kooi in.Maar dan zal Huub zeker de schuld krijgen.Levensgevaarlijk dat mens.Het zal je buurvrouw maar zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....
hoop maar dat ze snel opgenomen wordt in een psychiatrische inrichting......... is heeeeeeuuul hard nodigquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef bosb het volgende:
[..]
100% eensch... Kan me met dit soort berichten echter wel voorstellen dat huub en lieke zich een paar keer achter de oren krabben. Die vrouw is echt geestelijk niet helemaal in orde.....
Dit kun je veranderen in Opties-Gebruik template-foksilver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
Damn! Die nieuwe lay out is even wennen zeg.... Waar zijn de PI gebleven?
Ja, al gevondenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit kun je veranderen in Opties-Gebruik template-foksilver.![]()
Gewoon je oude layout weer instellen bij optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
Damn! Die nieuwe lay out is even wennen zeg.... Waar zijn de PI gebleven?
Als het al dreigde een trend te worden, zal dat nu wel helemaal over zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus, die broek van Brian of is hij weer bezig met trendsetten?
[afbeelding]
Gezellig, kom d'r bij!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een hele poos mee hier, maar vanwege de nieuwe layout (om hem terug te veranderen) moest ik me nu toch eens aanmelden. Dus ik kom maar meteen hier mee kleppen af en toe als dat goed is
Goed idee om hier mee te pratenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een hele poos mee hier, maar vanwege de nieuwe layout (om hem terug te veranderen) moest ik me nu toch eens aanmelden. Dus ik kom maar meteen hier mee kleppen af en toe als dat goed is
Welkom, bep gezellig mee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Welkom,quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Ziet het volgende:
Hallo allemaal,
Als ze net zolang naar de tandarts zijn als Brian en Amanda van de week dan is hij niet voor 5en terug....quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Ik kan niet wachten op Dennis!!
Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen.
hehehe ja preciesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Welkom,
Is de nieuwe layout toch nog ergens goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |