DAT KAN JE UITZETTEN!!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:48 schreef nyny83 het volgende:
EN PLEUR OP MET DIE GODVERDOMDE TYFUSRECLAME TUSSEN DE BERICHTEN!!!!
Ja iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:51 schreef Varr het volgende:
Waarom kan het uberhaupt aan, alsof er iemand bestaat die dat aan wil hebben.
Gewoon. Piemels.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:49 schreef crossover het volgende:
DAT KAN JE UITZETTEN!!!!!!
Kuuk, de TT, wat doe je nu
Ik ook. Nouja, hij zit niet aan mij vast. Maar dan nog.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:54 schreef nyny83 het volgende:
Ik hou alleen van mn eigen piemel
Hallo piemel van mequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:03 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Welneen. Gewoon je muis naar de opties slepen. Daar foksilver kiezen. Of iets anders. En dan is alles weer normaal en valt er niets te wennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef Blight het volgende:
Hmmmmm. Dit is wennen.
quote:
Werk? Weekend!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Die tieten bovenin zijn trouwens best wel irritant voor FOK!kers op 't werk, zoals ikzelf.
Ik zie geen tieten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Die tieten bovenin zijn trouwens best wel irritant voor FOK!kers op 't werk, zoals ikzelf.
En danny heeft er zo zijn best op gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Nouja. Ik heb de nieuwe layout een uurtje gegeven om te wennen, maar 't gaat 'm niet worden.
Hij bevalt me eigenlijk wel, op het moment. Alleen de plek van de PI bij een post vind ik nog steeds raar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Nouja. Ik heb de nieuwe layout een uurtje gegeven om te wennen, maar 't gaat 'm niet worden.
Dacht je dat ik dat niet gelijk gedaan had, na even de nieuwe opties bekeken te hebben?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:46 schreef nyny83 het volgende:
Je kan het forum weer gewoon in de oude stijl terugzetten hoor
Je moet adblock uitzetten voor het forum. Anders werkt het voor geen meter, de nieuwe lay-out.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:01 schreef mcDavid het volgende:
Nah ik zit nog even te kijken maar eigenlijk valt het best mee inderdaad.
Alleen moeten ze met hun poten van de Highligt, quickedit en customsmilies afblijvenAls die erin zitten, ga ik over
Hoewel, de topic-indexen zijn wáy onoverzichtelijker. Met dat gepagina eronder. En een heleboel andere dingen ook. (pi's staan verkeerd, signatures kruipen omhoog, topictitels zijn vaag, enz.)
Ik heb em niet eens een kans gegeven, khad em al bij Dago gezien en uitgebreid bekeken, maar ik vind de afscheiding tussen de verschillende posts in een topic niet duidelijk genoeg en de forumindexen zijn 3 keer zo groot ongeveer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Dat zit in de QQ-extentie, en werkt niet in de nieuwe layout als ik me niet vergis.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:01 schreef mcDavid het volgende:
Nah ik zit nog even te kijken maar eigenlijk valt het best mee inderdaad.
Alleen moeten ze met hun poten van de Highligt, quickedit en customsmilies afblijvenAls die erin zitten, ga ik over
quote:Hoewel, de topic-indexen zijn wáy onoverzichtelijker. Met dat gepagina eronder. En een heleboel andere dingen ook. (pi's staan verkeerd, signatures kruipen omhoog, topictitels zijn vaag, enz.)
Ik was aan het fitnessen. En ik moest aan jou denken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:20 schreef rompompom het volgende:
Hij bevalt me eigenlijk wel, op het moment. Alleen de plek van de PI bij een post vind ik nog steeds raar..
Mogguh trouwens. Ik heb m'n vinger gekneusd met zeilen, maar gelukkig heb ik wel kunnenvoetballen
.
quote:
Ik dacht wel dat deze gewaardeerd zou worden door de mededamesquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
idd wat misstique zegt
Het enige verschil is dat ik er een rits banners bijkrijg!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet adblock uitzetten voor het forum. Anders werkt het voor geen meter, de nieuwe lay-out.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb em niet eens een kans gegeven, khad em al bij Dago gezien en uitgebreid bekeken, maar ik vind de afscheiding tussen de verschillende posts in een topic niet duidelijk genoeg en de forumindexen zijn 3 keer zo groot ongeveer..
Mwah, slaat helemaal nergens meer op iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zit in de QQ-extentie, en werkt niet in de nieuwe layout als ik me niet vergis.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was aan het fitnessen. En ik moest aan jou denken.
In mijn scherm stond: Snelheid / RPM. En toen had ik zoiets van: "Hé. RPP"..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
He ja. Neuken. Goed idee!
Maar dan niet met McD.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:59 schreef Blight het volgende:
Ja sorrie, David. Niets persoonlijks. Ik ben gewoon.. Euh.. Hoe zal ik dit brengen? Nouja, fuck it! Ik gooi het gewoon in de groep: ik ben hetero.
Ook niet als je een koekje eet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef rompompom het volgende:
! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet aan jou heb gedacht.
.
You caught me completely offf guard there!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:59 schreef Blight het volgende:
Ja sorrie, David. Niets persoonlijks. Ik ben gewoon.. Euh.. Hoe zal ik dit brengen? Nouja, fuck it! Ik gooi het gewoon in de groep: ik ben hetero.
Ik wil een hoofddoekje op de mijne.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Blight het volgende:
Er staan nu ook mannetjes en vrouwtjes naast de username zie ik. Maar waarom geen onderscheid in huidskleur? Hmm?
Wat een eer! En zo hoort het. Natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:01 schreef rompompom het volgende:
Vanaf nu waarschijnlijk wel. Altijd..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Ik ga Tiek meeten. Ja. Meeten. Tiek. Ik.
Dago is er bij, dus ik moet me gedragen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef mcDavid het volgende:
Waarom las ik "tieten meten" ?
Ohja. Note to self: PT KAARTJE HALEN!!quote:
Tiek, beloof je een filmpje te maken zodra die twee op de vuist gaan om jou?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Dago is er bij, dus ik moet me gedragen.
Dan meet je mij en moemoe ook. Maar wij zijn minder interessant natuurlijk. Néé, duidelijk, hou maar op. Het is al goed. Nee echt, het geeft niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Ohja. Note to self: PT KAARTJE HALEN!!
Snel ff afspraak maken ja, wat mij betreft aankomend weekend alquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Ik ga Tiek meeten. Ja. Meeten. Tiek. Ik.
Oh is dat het. Ik dacht al bijna dat je gewoon een vrouw was!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, dat is de invloed van R&P.
Jamaar, jamaar! Tijdens het plaatsen van die post daarnet doelde ik niet op PT!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan meet je mij en moemoe ook. Maar wij zijn minder interessant natuurlijk. Néé, duidelijk, hou maar op. Het is al goed. Nee echt, het geeft niet.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:10 schreef ehqo het volgende:
Ik schrok me rot toen ik net op Fok kwam.
We MSN'en nog wel. Komt goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:10 schreef Misstique het volgende:
Snel ff afspraak maken ja, wat mij betreft aankomend weekend al.
Oh.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar! Tijdens het plaatsen van die post daarnet doelde ik niet op PT!
Als ik weken met zoiets bezig zou zijn geweest zou ik dat ook doen, in de hoop dat er veel mensen zo lui zijn dat ze het niet terug veranderen zodat er in ieder geval wát mensen gebruik van maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Even de opties aandachtig doorbladeren! Op een of andere manier hebben ze verzonnen dat ze die standaard het best zo onhandig mogelijk kunnen zetten.
Dat is zó vet. Ik ben bij alledrie de delen al bij "Hard". Daar leer je smijten met je gitaar. Wat een kenkermoeilijke shit, maar oh man wat een toffe tracksquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef Misstique het volgende:
Ik wil namelijk Guitar Hero spelen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
Spontane post:
Wooo! Ik ga cc en moemoe (weer) meeten! Yay!
Ja, een vriendin vamme heeft die en alle Singstars voor op de PS, maar we durven het nog niet te spelen als we bij elkaar zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef Misstique het volgende:
Ik wil namelijk Guitar Hero spelen.
Singstar moet je straalbezopen doen. En laten filmen. Je lacht je een breukquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, een vriendin vamme heeft die en alle Singstars voor op de PS, maar we durven het nog niet te spelen als we bij elkaar zijn. Fragiele, onzekere meisjes
.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik weken met zoiets bezig zou zijn geweest zou ik dat ook doen, in de hoop dat er veel mensen zo lui zijn dat ze het niet terug veranderen zodat er in ieder geval wát mensen gebruik van maken.
Ja?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het motiveert wel om even alle nieuwe functies te bekijken..
Gecombineerd met de schrik, ga je zéker dood aan een hartaanval.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:21 schreef ehqo het volgende:
Doom 3 moet je aan de LSD doen, en je laten filmen. Je vrienden lachen zich een breuk.
Het derde deel is toch nog niet uit?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is zó vet. Ik ben bij alledrie de delen al bij "Hard". Daar leer je smijten met je gitaar. Wat een kenkermoeilijke shit, maar oh man wat een toffe tracks.
Ik heb Rocks The 80's ook. Dus mja, oké. Het extra deel dan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef Misstique het volgende:
Het derde deel is toch nog niet uit?.
Ik heb t afgelopen weekend bij mn broer gespeeld en vond t helemaal geweldig ook al kon ik er geen zak van.
en ik dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
Spontane post:
Wooo! Ik ga cc en moemoe (weer) meeten! Yay!
hou je van actiespellen met grote stoere gespierde mannen en zwaarden?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hbe ook een PS2
[afbeelding]
en guitar hero moet ik kopen is alleen beetje prijzig maar wil m al heel lang zo graag
ik houd van veel spellenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hou je van actiespellen met grote stoere gespierde mannen en zwaarden?![]()
![]()
nee zo gekochtquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:41 schreef mcDavid het volgende:
WTF, creatief met afzichtelijke spuitverf?
koop God of War 1 +2quote:
Dat weet niemand. Althans. Ik zou er een kunnen zien als ik daar nu voor zou kiezen, maar dat maakt die meervoud nog niet. En weet je? Van mij hoeft dat ook helemaal niet zo héél per se.quote:
Neem even contact op met mijn secetaresse om een afspraak te maken.quote:
denk je dat ik er moeite voor ga doen ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Neem even contact op met mijn secetaresse om een afspraak te maken.
Mij mag je gewoon msn-en hoor!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk je dat ik er moeite voor ga doen ofzo?
Ga jij ook naar PT dan?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
Zondag naar BG.
Nou voor mij hoeft dat ook niet zo, maar ik dacht goh leuk fokpiemels..quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Althans. Ik zou er een kunnen zien als ik daar nu voor zou kiezen, maar dat maakt die meervoud nog niet. En weet je? Van mij hoeft dat ook helemaal niet zo héél per se.
Neuken?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef mcDavid het volgende:
WTF moet je bij die baggerusert van een baajguardian?
quote:
Ik ben een druk bezet man, dus het is nu eenmaal niet anders.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
denk je dat ik er moeite voor ga doen ofzo?
Heet jij ook Caroline?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Oja. Dat is mijn naam trouwens. Dan weten jullie dat.
.
Mneh. Ik heet Kuukske.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:20 schreef mcDavid het volgende:
Heet jij ook Caroline?Wat een toeval!
nou, vet balen he. Gelukkig is hier voor de rest ook al niks te belevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou voor mij hoeft dat ook niet zo, maar ik dacht goh leuk fokpiemels..
nou viel ff tege dus
je mag ook gewoon zeggen dat je me niet wilt meeten hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben een druk bezet man, dus het is nu eenmaal niet anders.
quote:
niet bij mijquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef Blight het volgende:
[..]
[afbeelding] Pssst! Je moet net doen alsof je het altijd héél erg druk hebt met het onderhouden van sociale contacten. Werkt altijd!
Je weet tegen wie je het hebt hè?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef Blight het volgende:
[afbeelding] Pssst! Je moet net doen alsof je het altijd héél erg druk hebt met het onderhouden van sociale contacten. Werkt altijd!
Och! Zelfs David kan het leren!quote:
Waarom denk je dat ik 24/7 achter msn moet zitten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Je bent echt reddeloos verloren, hm?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:34 schreef mcDavid het volgende:
Waarom denk je dat ik 24/7 achter msn moet zitten?
IK VROEG NET IETSquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 24/7 achter msn moet zitten?
Oh, sorry, ik was een beetje druk met mijn sociale contacten op msn!quote:
Ik praat met 'm over tieten. Maar daar reageert 'ie ook al niet meer op.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
IK VROEG NET IETS
Nou dat komt er met veel enthousiasme uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik was een beetje druk met mijn sociale contacten op msn!
Maar nu ik teruglees, ja!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou dat komt er met veel enthousiasme uit
Edit history.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:38 schreef Misstique het volgende:
Never mind.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef Blight het volgende:
MSN is voor pedofielen en nerds. Snap dat nou.
I know. Vandaar.quote:
Nérgens last van.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Seksueel gefrustreerd zijn jullie, allemáál.
Heul niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, eigenlijk hebben we die edit history niet nodig nu we een privé slowchat hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef Misstique het volgende:
I know. Vandaar.
So true.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Och, eigenlijk hebben we die edit history niet nodig nu we een privé slowchat hebben.
* meldtquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed bezig.quote:
Verdulle.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De kans dat Dago dáár echter meeleest is groter dan hier.
Ga jij eens werken. Ik heb net je geld al uitgegeven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:29 schreef JDude het volgende:
Goed bezig.
Moet ook gebeuren tochquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens werken. Ik heb net je geld al uitgegeven.
Natuurlijk. Dat is mijn taak. Zijn geld uitgeven.quote:
Je bent de eerste die er over begint!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alles leuk en aardig met die hele lay-out, maar waarom moeten die tieten erin? Ik hoef toch niet tegen zo'n stel cheape ballen aan te kijken als ik zit te internetten?.
Tevens: piemels.
Ja, nou, he, verdomme. Pflrrrrrr.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent de eerste die er over begint!
I concur.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, nou, he, verdomme. Pflrrrrrr..
En terecht. Blauwe kabouters. Puh! Ri di CUUL. David, dat is de 'real deal'.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:38 schreef cerror het volgende:
Ik haat smurfen.
Toen ik zag wie er het laatst reageerde wist ik het alquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
McD schijnt er 1 te hebben.
Hoiquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Nu weet ik hoe jullie je voelen als iemand 'TIETEN!!!!' roept ofzo
is er over mij geroddeld?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Toen ik zag wie er het laatst reageerde wist ik het al.
Wanhopig, en angstig tegelijk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Nu weet ik hoe jullie je voelen als iemand 'TIETEN!!!!' roept ofzo
Nou meer iets als dit: 'Zucht, wat is daar nou zo speciaal aanquote:
Haiquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Geroddeld svp![]()
En nee hoor, alleen een opmerking van je doorgekregen
Hallo. Daar maak je kinderen mee hoor. Met die vleesrol creër je leven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou meer iets als dit: 'Zucht, wat is daar nou zo speciaal aan'
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hallo. Daar maak je kinderen mee hoor. Met die vleesrol creër je leven.
Borstennijd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom zijn alle kerels op FOK! dan zo gek op tieten? Daar kan je geen leven mee creëren, hoogstens mee in stand houden.
Dat komt gewoon omdat piemels lelijk zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:40 schreef crossover het volgende:
Nou meer iets als dit: 'Zucht, wat is daar nou zo speciaal aan'
Jij had net een OPlus-PI bij een post waar het woord 'piemels' in stond.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat piemels lelijk zijn
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat piemels lelijk zijn
So? Your point is?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef ehqo het volgende:
Jij had net een OPlus-PI bij een post waar het woord 'piemels' in stond.
Ah. Zoiets als negers.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
So? Your point is?.
Ze zijn lelijk. Maar wel chill.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:58 schreef ehqo het volgende:
Ah. Zoiets als negers.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ze nog altijd boetseren naar eigen smaak.
Hoeveel chille negers heb jij zien hangen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
Die zijn heul niet allemaal lelijk
quote:
Ok!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi dinges geval gebruik eens PI's
Mevrouwtje komt op de radio hoor. Meteen kapsones.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Gegroet, onderdanen.
Vind jij dat je bovenaan de hiërarchische piramide van FOK! staat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Gegroet, onderdanen.
diegene waarmee jij bijna in boe's lijstje zou moeten staan, naar ik begrepen heb.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:09 schreef mcDavid het volgende:
Wie is die newbie die hier zonder PI's post
Ik gebruik ze alleen als ik ergens kracht bij wil zetten. Vaak vergeet ik het ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:09 schreef mcDavid het volgende:
Wie is die newbie die hier zonder PI's post
Straks kunnen wij dat geluid wat jouw stemorgaan voortbrengt, écht horen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Gegroet, onderdanen.
Je voelde je aangesproken?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:11 schreef crossover het volgende:
Ik gebruik ze alleen als ik ergens kracht bij wil zetten. Vaak vergeet ik het ook.
dém, het zijn er twéé!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen als ik ergens kracht bij wil zetten. Vaak vergeet ik het ook.
Een beetjequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dém, het zijn er twéé! [afbeelding]
Maar fijn?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nog eens een kleintje.
Dat geldt misschien voor meisjes en tieten. Maar absolúút níet. Ik herhaal: NIET. voor piemels.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:34 schreef Q. het volgende:
Maar fijn?
Niet? Oh.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor meisjes en tieten. Maar absolúút níet. Ik herhaal: NIET. voor piemels.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor meisjes en tieten. Maar absolúút níet. Ik herhaal: NIET. voor piemels.
Ik kom niets tekort.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef crossover het volgende:
Je spreekt uit ervaring?
Ik gebruik deze nu al een maandje, en ik ben er al zo aan gewend dat ik de oude strontlelijk vindquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
Hmm. Na een hele ochtend/middag op de nieuwe layout, is de oude toch wel een opluchting.
Wil je dat écht weten?quote:
Dat zie je verkeerd B. Het zijn volgelingen. Jóúw volgelingen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:58 schreef Blight het volgende:
Wat de vliegende neuk doen jullie met dit kliekje? Ik zie allemaal vreemdelingen.
Mooi heb ik 'm nooit gevonden. Maar overzichtelijk is het wel. En er passen 2x zoveel posts op een scherm.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik gebruik deze nu al een maandje, en ik ben er al zo aan gewend dat ik de oude strontlelijk vind
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:58 schreef Blight het volgende:
Wat de vliegende neuk doen jullie met dit kliekje? Ik zie allemaal vreemdelingen.
Inderdaad. BeF is géén kliekje!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef JDude het volgende:
Voor kliekjes is FC uitgevonden!
Volgelingen? Wat moet ik daar nu weer mee? Ik heb mijn harem en dat is meer dan genoeg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Dat zie je verkeerd B. Het zijn volgelingen. Jóúw volgelingen.
Oh toen ook al?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:05 schreef JDude het volgende:
Voor kliekjes is FC uitgevonden!
Gelukkigquote:
Ik ben nog maar een paar maanden overgeschakeld op de oude nieuwe nieuwe.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik gebruik deze nu al een maandje, en ik ben er al zo aan gewend dat ik de oude strontlelijk vind
De crew kon deze lay-out testen voor het beschikbaar was voor iedereen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een paar maanden overgeschakeld op de oude nieuwe nieuwe..
lees je in, kutnewbie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh toen ook al?
[..]
GelukkigMisschien kom ik wel vaker langs
Waar komt deze naam eigenlijk vandaan?
De "oude nieuwe nieuwe". foksilver dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef crossover het volgende:
[..]
De crew kon deze lay-out testen voor het beschikbaar was voor iedereen.
sCREWedquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:27 schreef Q. het volgende:
C:rew.
Ik vind het niets, die nieuwe buttons.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit gelezen.quote:
Jij mengde je er gewoon ongemerkt tussenquote:
Is dat wat een breezer tegenwoordig kost?quote:
Mijn gezel Frans de dode ridder heeft wat van zijn kameraden opgeroepen. Zijn kameraden hè. Niet de mijne.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:55 schreef cerror het volgende:
Ha. Nieuw vleesch?
Afzetters!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat wat een breezer tegenwoordig kost?
Kutmodquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:01 schreef Misstique het volgende:
Is dat wat een breezer tegenwoordig kost?
Ik had je wel wat duurder ingeschat hoorquote:
Ik dacht dat maar 2 euro kostte.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:09 schreef crossover het volgende:
Ik had je wel wat duurder ingeschat hoor
Daar hoef ik maar een dag voor te werken hier op fok!quote:
Tja, dat krijg je met hangjongeren hè.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Mijn gezel Frans de dode ridder heeft wat van zijn kameraden opgeroepen. Zijn kameraden hè. Niet de mijne.
Krijg jij geld voor dat SES modereren?!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:14 schreef crossover het volgende:
Daar hoef ik maar een dag voor te werken hier op fok!
Ja, monopolygeldquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Krijg jij geld voor dat SES modereren?!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:31 schreef crossover het volgende:
"aangevraagd door Kuukske, JDude en McDavid"
We don't need no water.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:31 schreef crossover het volgende:
"aangevraagd door Kuukske, JDude en McDavid"
We need beer!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We don't need no water. [afbeelding]
En sechsquote:
Is die er nog?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:03 schreef rompompom het volgende:
Alles lief leuk en aardig, maar is het nog nodig dat ik dat minimalisme plaatje host? Sinds het bij mij staat, wordt het niet bepaald enthousiast gebruikt..
Ik geloof dat het hele topic in de IRC zat van Fok Radio op dat moment.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:31 schreef JDude het volgende:.
Oh. En c_c is FA. Mocht iemand het gemist hebben.
Ik had het gemist, bedankt voor de wetenschap. Binnenkort moet ik toch écht eens gaan lunsjen met 'r.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:31 schreef JDude het volgende:.
En is Litso het daar ook mee eens?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:38 schreef rompompom het volgende:
Ik had het gemist, bedankt voor de wetenschap. Binnenkort moet ik toch écht eens gaan lunsjen met 'r..
Lunchen. Niet nuecken.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:31 schreef JDude het volgende:.
Maar dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef JDude het volgende:
Lunchen. Niet nuecken.
Lunchen?quote:
Nou, ik lust wel wat. Heb je een broodje worst?quote:
Het publiek staat nou niet bepaald los te gaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ah, the Smiths. Mooi..
Of zoals mijn vriend zegt: "Ach ja, die jodelende homo met z'n gladiolen."
Tikfoutje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef Misstique het volgende:
touth?
Niks jodelende homo. Gewoon mooi, inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ah, the Smiths. Mooi..
Of zoals mijn vriend zegt: "Ach ja, die jodelende homo met z'n gladiolen."
Omdat het mooie luistermuziek is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:06 schreef mcDavid het volgende:
Het publiek staat nou niet bepaald los te gaan
Amen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Nou, het duurt me te lang met dit deel. En er zitten hier teveel newbies..
Op naar deel 936!
Op naar deel 936!
Op naar deel 936!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |